Mä haluun ton ihanan miehen omakseni, miten mä saan sen?
Kommentit (36)
Naiset on vitun nössöjä, kun eivät uskalla lähestyä miestä ja 99.9% miehistä on otettuja, kun tuota ei monta kertaa tapahdu miehen elämässä, jos kertaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on vitun nössöjä, kun eivät uskalla lähestyä miestä ja 99.9% miehistä on otettuja, kun tuota ei monta kertaa tapahdu miehen elämässä, jos kertaakaan.
Tuntuu niin tyhmältä vaan töksäyttää tuollaista asiaa, pitäis vähän ensin jotenkin "lämmitellä" Ja ois niin noloa jos se ei olisikaan kiinnostunut tutustumaan. En kehtais enää nähdä sitä melkein joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mä arvaan - se on varattu.
Uskoisin että on sinkku! Olen oikeastaan lähes varma että on. En mä varattuihin halua sekaantua.
Olet hieno ihminen! Onnea yritykseen ja toivotaan, että on vapaa juuri sinulle! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mä arvaan - se on varattu.
Uskoisin että on sinkku! Olen oikeastaan lähes varma että on. En mä varattuihin halua sekaantua.
Olet hieno ihminen! Onnea yritykseen ja toivotaan, että on vapaa juuri sinulle! :)
Kiitos tsempeistä ja kivoista sanoista!
Mistä tiedät että mies on sinkku?
Seuraavan kerran kun törmäätte, kysyt, että "hei lähtisitkö muuten joku päivä kahville?". Mies kyllä ymmärtää, että kyse on treffeistä ja joko vastaa ilahtuneena tai vaivautuneena ja tiedät onko kiinnostusta ilmassa. Ei ole mitään hävittävää. Miehet tykkää aloitteen tekevistä naisista. Näin minäkin nykyisen aviomieheni "nappasin" kuntosalilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä tiedoilla pitäisi neuvoa? Oletteko edes puheväleissä vielä vai oletteko olleet pariskunta jo pari vuotta ja nyt välillä eronneet?
Parina kertana ollaan muutama sana ollaan vaihdettu tyyliin jostain säästä :D On kyllä oma-aloitteisesti avannut suunsa tämä mies, mutta enhän mä voi tietää onko se vaan niin sosiaalinen, että juttelee kaikkien kanssa.
Nyt kannattaisi näyttää vihreää valoa. Hän on tehnyt aloitteen ja odottaa vastausta. Jos et tee mitään, luullee ettei kiinnosta, ja jättänee kohteliaasti rauhaan.
Avaapa sinä suusi nyt muutaman kerran peräkkäin ja tee näin selväksi, että viihdyt seurassaan. Jos olet oikein ovela, pyydät häneltä apua jossakin työssä, mihin tarvitaan kaksi, koska näin teet selväksi että sulla ei ole ketään. Jos sua kiinnostaa onko se vapaa, kysy siltä mielipidettä jostakin. Varattu ymmärtää vastata että hei tuosta mun tyttöystävänikin pitää.
Vierailija kirjoitti:
E ole sormusta ainakaan! Ja kun se on mulle muutamia kertoja jutellut, niin se hymyilee ja sen katseessa on sellainen pilke niinkuin se flirttailis mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E ole sormusta ainakaan! Ja kun se on mulle muutamia kertoja jutellut, niin se hymyilee ja sen katseessa on sellainen pilke niinkuin se flirttailis mulle.
Pelimies,ei kannata sekaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo kerro vielä mitään :D
Kyllä itse ainakin olisin otettu, jos nainen tulisi pyytämään treffeille, vaikka ei tunnettaisi entuudestaan. Eikö niillä treffeillä ehtisi tutustumaan? Jos olisi varattu, niin sitten toki sanoisi, että mielelläni lähtisin muuten, mutta olen varattu.
Jos mies ottaa tuon pahalla tai käyttäytyy töykeästi, niin on aika todennäköinen mahdollisuus, että ei se mikään unelmien prinssi sitten ollutkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo kerro vielä mitään :D
Ei ole yhtään sellainen lipevän pelimiehen olemus sillä. Vaikuttaa ihan rehelliseltä tapaukselta ;) Alkaa varmasti kaduttamaan, jos tämä kortti jää katsomatta.
Ei kannata kysellä kavereilta ärsytystapoja tai kostaa omaa sekoiluaan vaan ryhtyä ihan puheviestintään; näin poitsun saattaa saada kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata kysellä kavereilta ärsytystapoja tai kostaa omaa sekoiluaan vaan ryhtyä ihan puheviestintään; näin poitsun saattaa saada kiinnostumaan.
??
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun törmäätte, kysyt, että "hei lähtisitkö muuten joku päivä kahville?". Mies kyllä ymmärtää, että kyse on treffeistä ja joko vastaa ilahtuneena tai vaivautuneena ja tiedät onko kiinnostusta ilmassa. Ei ole mitään hävittävää. Miehet tykkää aloitteen tekevistä naisista. Näin minäkin nykyisen aviomieheni "nappasin" kuntosalilla.
Olit rohkea ja se näköjään kannatti :)
Meidän työpaikat on aika lähekkäin toisiaan, ja usein törmäillään matkalla. Tiedetään toistemme työpaikat, koska se on käynyt joskus meillä asiakkaana ja mä olen saanut selville sen työasusta missä se on töissä!