Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluun ton ihanan miehen omakseni, miten mä saan sen?

Vierailija
19.01.2016 |

En keksi, enkä uskalla toimia :(

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keinoja on monia. Voit kysyä suoraan, että lähtiskö sun kaa vaikka kahville. Jos oot ujo, niin selvitä sen s-posti, puhelinnumero tai fb ja lähetä sama kysymys sitä kautta. Fb:ssä on muutenko helppo alkaa juttelemaan niitä näitä (näin mä tapasin mun miehen! <3).

Jos et uskalla mitään noista niin ei varmaan auta ku odottaa että se tekis aloitteen.

Tai sit voit keksiä jonkun tekosyyn, mihin tarviit jonkun raavaan miehen apua ja sit hups vaan sattumalta pyytää häntä jos ja kun osuu sopivasti paikalle.

Mistä tunnette? Samassa koulussa tai työpaikalla?

Meidän työpaikat on aika lähekkäin toisiaan, ja usein törmäillään matkalla. Tiedetään toistemme työpaikat, koska se on käynyt joskus meillä asiakkaana ja mä olen saanut selville sen työasusta missä se on töissä!

Vierailija
22/36 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on vitun nössöjä, kun eivät uskalla lähestyä miestä ja 99.9% miehistä on otettuja, kun tuota ei monta kertaa tapahdu miehen elämässä, jos kertaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on vitun nössöjä, kun eivät uskalla lähestyä miestä ja 99.9% miehistä on otettuja, kun tuota ei monta kertaa tapahdu miehen elämässä, jos kertaakaan.

Tuntuu niin tyhmältä vaan töksäyttää tuollaista asiaa, pitäis vähän ensin jotenkin "lämmitellä" Ja ois niin noloa jos se ei olisikaan kiinnostunut tutustumaan. En kehtais enää nähdä sitä melkein joka päivä.

Vierailija
24/36 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan - se on varattu.

Uskoisin että on sinkku! Olen oikeastaan lähes varma että on. En mä varattuihin halua sekaantua.

Olet hieno ihminen! Onnea yritykseen ja toivotaan, että on vapaa juuri sinulle! :)

Vierailija
25/36 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan - se on varattu.

Uskoisin että on sinkku! Olen oikeastaan lähes varma että on. En mä varattuihin halua sekaantua.

Olet hieno ihminen! Onnea yritykseen ja toivotaan, että on vapaa juuri sinulle! :)

Kiitos tsempeistä ja kivoista sanoista!

Vierailija
26/36 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että mies on sinkku?

Vierailija
27/36 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun törmäätte, kysyt, että "hei lähtisitkö muuten joku päivä kahville?". Mies kyllä ymmärtää, että kyse on treffeistä ja joko vastaa ilahtuneena tai vaivautuneena ja tiedät onko kiinnostusta ilmassa. Ei ole mitään hävittävää. Miehet tykkää aloitteen tekevistä naisista. Näin minäkin nykyisen aviomieheni "nappasin" kuntosalilla.

Vierailija
28/36 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä tiedoilla pitäisi neuvoa? Oletteko edes puheväleissä vielä vai oletteko olleet pariskunta jo pari vuotta ja nyt välillä eronneet?

Parina kertana ollaan muutama sana ollaan vaihdettu tyyliin jostain säästä :D On kyllä oma-aloitteisesti avannut suunsa tämä mies, mutta enhän mä voi tietää onko se vaan niin sosiaalinen, että juttelee kaikkien kanssa.

Nyt kannattaisi näyttää vihreää valoa. Hän on tehnyt aloitteen ja odottaa vastausta. Jos et tee mitään, luullee ettei kiinnosta, ja jättänee kohteliaasti rauhaan.

Avaapa sinä suusi nyt muutaman kerran peräkkäin ja tee näin selväksi, että viihdyt seurassaan. Jos olet oikein ovela, pyydät häneltä apua jossakin työssä, mihin tarvitaan kaksi, koska näin teet selväksi että sulla ei ole ketään. Jos sua kiinnostaa onko se vapaa, kysy siltä mielipidettä jostakin. Varattu ymmärtää vastata että hei tuosta mun tyttöystävänikin pitää.

Vierailija
29/36 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E ole sormusta ainakaan! Ja kun se on mulle muutamia kertoja jutellut, niin se hymyilee ja sen katseessa on sellainen pilke niinkuin se flirttailis mulle.

Vierailija
30/36 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E ole sormusta ainakaan! Ja kun se on mulle muutamia kertoja jutellut, niin se hymyilee ja sen katseessa on sellainen pilke niinkuin se flirttailis mulle.

Pelimies,ei kannata sekaantua.

Vierailija
31/36 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kerro vielä mitään :D

Vierailija
32/36 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ainakin olisin otettu, jos nainen tulisi pyytämään treffeille, vaikka ei tunnettaisi entuudestaan. Eikö niillä treffeillä ehtisi tutustumaan? Jos olisi varattu, niin sitten toki sanoisi, että mielelläni lähtisin muuten, mutta olen varattu.

Jos mies ottaa tuon pahalla tai käyttäytyy töykeästi, niin on aika todennäköinen mahdollisuus, että ei se mikään unelmien prinssi sitten ollutkaan :D

Vierailija
33/36 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo kerro vielä mitään :D

Ei ole yhtään sellainen lipevän pelimiehen olemus sillä. Vaikuttaa ihan rehelliseltä tapaukselta ;) Alkaa varmasti kaduttamaan, jos tämä kortti jää katsomatta.

Vierailija
34/36 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kysellä kavereilta ärsytystapoja tai kostaa omaa sekoiluaan vaan ryhtyä ihan puheviestintään; näin poitsun saattaa saada kiinnostumaan.

Vierailija
35/36 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kysellä kavereilta ärsytystapoja tai kostaa omaa sekoiluaan vaan ryhtyä ihan puheviestintään; näin poitsun saattaa saada kiinnostumaan.

??

Vierailija
36/36 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun törmäätte, kysyt, että "hei lähtisitkö muuten joku päivä kahville?". Mies kyllä ymmärtää, että kyse on treffeistä ja joko vastaa ilahtuneena tai vaivautuneena ja tiedät onko kiinnostusta ilmassa. Ei ole mitään hävittävää. Miehet tykkää aloitteen tekevistä naisista. Näin minäkin nykyisen aviomieheni "nappasin" kuntosalilla.

Olit rohkea ja se näköjään kannatti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä