Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOiset ke-> =)

15.02.2006 |

Aloittelenpa uutta pinoa, kun entinen näyttää olevan jo nooooooiiiin iso.. =)

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti kävin lukemassa kuulumisia ja muutaman sanan vaihdan sitten itsekin.

Vauvalle vaatteita on hankittu vähemmän, sunnuntaina olisi tarkoitus mennä kiertämään helsingin kirppareita läpi. Vaunut, sitteri, pinnasänky ja turvaistuin on jo hommattu valmiiksi. Kaikkea sitä pitää vielä ostella kun aikaisempia ei tosiaan ole ja ainoastaan yhdellä kaverilla on lapsia joista nuorimmainen nyt 2 kk. No hiljaa hyvä tulee...

Hammaslääkäristä joku huhuili. Se taitaa mennä paikkakunnan mukaan saako hammaslääkärin ilmaisesti. Täällä vantaalla ei kuuluta enää ilmaisuuden piiriin, mutta käsittääkseni raskaanaolevat pääsevät vastaanotolle ilman suurempia odotteluja. Kannattaa kysyä omasta neuvolasta. Itse olin ehtinyt varata ajan ( 2 vuoden siirtelyn päätteeksi!!!) ennen kuin edes kuulin raskaudestani. Varasin kylläkin yksityiseltä koska kuulun sellaisen ihanan edun piiriin kuin sairauskassa. Vaikka sitä maksaa joka kuukausi niin saa sieltä jotain aina takaisinkin.

Huomenna olisi taas töihin paluu 2.5 vkon sairaslomailun päälle. Täytyy myöntää että mielelläni palaankin jo arkeen, vaikka en paljon muuta ole tehnyt kuin nukkunut.

Dolosa ja sintti 25+5

p.s ostin tänään " soittorasian" jota olen sitten soitellut mahalleni....Hurahtanut!!! ;O)

Vierailija
22/57 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on näköjään muitakin sairaslomalaisia. Tai itsellä sairaslomaa oli supistelujen takia viime viikko, mutta kun tyttö ollut kipeänä, niin hänen takiaan sitten tämän alkuviikon ollut pois töistä. Huomenna taas pitäisi sinne mennä. Periaatteessa tuntuu ihan mukavalta, mutta stressaan jo valmiiksi sitä, että eipä tämä pieni lepäily varmasti ole mitään auttanut, kun kotonakin on supistellut ja töissä odottaa kaikki rästiin jääneet työt ja varmasti supistelut taas vaan lisääntyy.

En nyt muista nimimerkkiä, mutta joku juuri kirjoitti kurjasta kohtelusta äippäpolilla. Olipas todella tylsää!! Ja sen paikanhan pitäisi juuri olla se, jonne voi huolineen kääntyä. Itseäkin nämä supistelut stressaavat ja olen miettinyt, että jos niitä tosiaan alkaa olla liiaksi/muuttuvat kipeiksi, niin äitiyspolille kyllä suuntaisin. Jos vaikka supistelut alkaisivat esim. klo 14 iltapäivällä, saisin neuvolaan yhteyden vasta seuraavana päivänä klo 12-13, kun silloin on puhelinaika. Olisi aika pitkä vuorokausi odotella ja tuskinpa olisi lääkäriaikaa edes siksi päiväksi saatavilla.

Hankinnoista kyseltiin... Meillä periaatteessa melkein kaikki tarvikkeet esikoisen ajalta jäljellä, mutta esim. sitteri, kantoreppu tai -liina pitäisi ainakin ostaa, kun ne olivat lainassa. Ja imetystyyny oli myös lainassa ja sen koin niin tarpeelliseksi, että sellainenkin olisi kai hankittava. Uusista vaunuista haaveilen myös kovasti, mutta niihin ei taida budjetti riittää.

emmi-liini 26+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa, kampaajalla käyty ja on taas vähän hehkeempi olo :)

kyl se kummasti helpottaa, viel kun parturi on sama ollu pitkään ni hän on kuin ystävä. tulee si sydäntä aina purettua.

raskaana olevan ulkomuodosta ym. keskusteltiin. tässä muutama lainaus äitiyspakkauksen mukana tulleesta kirjasesta.

" suurimmalle osalle synnyttäjistä kuitenkin raskaus ja synnytys jättävät jälkeensä äitiyden pysyvät merkit. nämä kunniamerkit muistuttavat naista olemassaolollaan. paluuta täysin tyttömäiseen kehoon ei enää ole. äidit saisivatkin kantaa ylpeinä näitä uuden elämän synnyttämisessä aiheituneita kunniamerkkejä, jotka huutavat julki luomisen aiheuttaman tuskan ja onnen."

eli kannetaan siskot ylpeinä kilot ja arvet! :)

curling menee ihan penkin alle... :( no mutta onneks ronkainen toi mitalin!!

seuraava mitali tulee toivottavasti huomenna.

nyt meen hammaspesulle ettei tule enää syötyä...

meppe81 ja ruoto29rv

hups, se taitaa olla tosiaan loppusuoraa vaille valmis ;) niin se aika menee!

Vierailija
24/57 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi huonosti nukkuva... olen oikeastaan nukkunut raskauden alusta asti sohvalla. mies on niin huono nukkuun ja itse voin pahoin. Tuntuu joteskin että seurustelusuhde on parantunut kuiteskin tämän raskauden myötä. Oli puhetta siviilisäädystä ja seurustelun kestosta. Me olemme seurustelleet 4 vuotta, yhdessä asuttu 3,5v ja kihloihin mentiin poikamme ristiäisissä 2 vuotta sitten. Häät ovat suunnitteilla kesälle ´07, jos saan laihdutettua itseni siihen kuntoon.

Meidän pojalla on sellainen " sairaus" kuin refluksi, eli hänen mahaneste nousee ruokatorveen. Lääkitys on ollut puoli vuotta ja nyt meillä on ruokatorven vuorokausi ph-rekisteröinti. tämä tarkoittaa sitä että hänellä on nenästä rokatorveen sellanen mittaus laite vuorokauden. Poika on ihan apaattinen ja surullinen, ei oo koskaan ollut tollanen. Hän ei leiki ei syö, onneksi se on huomenna ohi. itkettää ihan kun hän on niin onneton.

omaan napaan ei kuulu mitään erikoista, paha olo jatkuu ja supistuksia on nyt alkanut ilmaantua. itkuherkkyyttäkin on huomattavissa.

en muista enää nimimerkkiäsi, mutta sinä jonka äiti on sairas... voimia sinulle! on varmasti rankkaa olla raskaana ja ottaa tollanen tietovastaan. Toivon äidillesi voimia.

noh, jotain viä piti sanoa, mutta pää on ihan laho ;(

Hyviä yö unia meille unettomille ja sitten teille jotka saavat nukutuksi!!

Onnin_äiti ja masu rv 29

Vierailija
25/57 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan ihan paikkakuntakohtainen tuo hammaslääkäri. Täälläpäin raskaanaolevat on ihan samalla viivalla kuin muutkin, eikä täällä edes hoitotakuu toteudu, jonot on yli vuoden! Ja maksaa sen mitä muulloinkin.

Itse oon tavan kammoinen ja vetkuttanut tota hammasten hoitoa, yksityiselle aion mennä. Mutta taitaa sekin jäädä raskausaikana hoitamatta. Kun nyt on tosiaan tuo nenä äitynyt hankalaksi ja kun muutenkin vihaan hammaslääkäriä, niin jos siinä pitää vielä olla hengittämättä ja varmaan mahakin jo ahdistaa niin olkoon *huono äiti*

Muutenkin jatkunut se mun yleinen alavire. Eilen oli taas semmonen olo että " mä oon ihan yksin eikä kukaan välitä musta mutta kyllä mä perkele pärjään" ja mökötin sitä sitten ja mussutin suklaata yksin sohvallani koko illan :-[ Vaikka huomaa kyllä, että alkaa tuo unettomuus jo verottaa tätä energiaa ja vetää mielen matalaksi.

Täytyy seuraavas neuvolas pyytää ottamaan hemppakin, multa ei oo otettu ku eka neuvolassa. Jospa raudanpuutetta tämä väsymys & v*tutus.

Vierailija
26/57 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnin_äiti; voi reppana! no onneks on ohi.

Hammaslääkäristä; täällä muistaakseni raskaana olevat pääsevät jonon ohi mut maksu sama.

Tänääään sit tulee se yhdistetyn joukkuekisa. odotin niin eilen ja sit sitä siirrettiin. ja jääkiekkoakin tulee. =)

ja huomenna on taaaas viikonloppu. ihanaa kun pääsee vihdoinkin nukkumaan niin paljon kuin vaan jaksaa. lapset pois tänä vloppuna. huomenna myös neuvola niin pääsee taas kattomaan kui paljon on painoa tullu lisää. ja aika lääkräiin saan ja sok.ras.testiin. =(

oletteko huomanneet et tulee täyteen nopeesti. kohdunpahja on varmaan noussu niin korkeelle et alkaa painaa mahalaukkua. niin ja eilen huomasin et vauva oli poikittain ja söin sit kun nälkä ei lähteny millään ja yhtäkkiä pää olikin alas päin ja potkuja alkoi satelee mahalaukkua päin. ei mukavaa..

no, voikaa hyvin, tuli nälkä kun aloin puhua ruuasta. ja sit kisoja kattomaan! ciao!

my_selene ja frööken rv 25+3

Vierailija
27/57 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jälleen täällä. Eilen en jaksanut kirjotella, kun nautin vaan " omasta" ajasta. Esikoinen jäi sitten mummulaan yöksi ja sain tehtyä oikein suursiivouksen ja nukuttua pitkään! Ihanaa:)

Auringo, mulla on kanssa kauheen kömpelö olo. Esikoisesta ei ollu ollenkaan tällasta oloa, mutta nyt kun ei taivu edes varpaankynsiä leikkaamaan! Ja kävely on muuttunut täällä kanssa ihan vaappumiseksi ja tosi hitaaksi, kun selkää juilii.

Kävin eilen uimassa ja kyllä teki hyvää! Sitte kun nousin vedestä pois, niin oikein säihkähdin masun painoa:)

Nyt oottelen vaan, että tulis se kelan päätökset ja se pakkausraha tilille, jotta pääsisi ostelemaan vauva-juttuja. En kuitenkaan meinaa pahemmin vaatteita ostella, kun esikosta on kaikki jälellä, mutta jotain kesäisiä vaatekappaleita tarvitaan.

Nyt taidan mennä suihkuun, ennen ku tyttö tulee takasin kotiin:)

pricilla 24+2

Vierailija
28/57 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin kisoihin valmistaudutaan. naisten kymppi alkaa puolen tunnin päästä. mulla on reenaus hyvällä mallilla, puoli pussia karkkeja jo menny tänä aamuna :)

enkä ees osaa huonoa omaatuntoa potea. hyi hyi! ja tänään vie haen sen mittauslaitteen kun siinä sokerirasituksessa se perkuleen paastoarvo oli just sen 4,8. no hyväähän sillä tarkkailulla vaan tarkotetaan mut kiusa se on pienikin kiusa ;)

helppo tää raskaus on kyl ollu ainakin tähän asti joten ei ole kyl valittamista.

eilen en muistanu niistä vauvan tavaroista kertoo. meiltä puuttuu oikeestaan välttämättömistä enää vanna ja pinnasängyn patja.

lainaks saadaan imetystyyny ja turvakaukalo. sitteri viel epävarma ja hoitopöytää ei hommata. rintapumppu on harkinnassa. aika hyvin kaikki kasassa.

alentaankos sitä kohta käymään neuvolassakin sit useimmin? viikkoja mul kasas nyt 28+3. onko kellään alkanu jo oikein kunnon hikoilu. mulla ei vaivaa kuin noi kainalot mutta ne vuotaakin sit kun niili. sisko alkoi hikoileen ihan tajuttomasti näillä viikoilla.

minkä niminen se apteekista saatava rasva on jota suositellaan käytettäväks rintoihin ja erityisesti nänneihin? just sen jostain luin mut lahopää mikä laho!

nyt seuraan kisoja!

meppe81 ja ruoto29rv

Vierailija
29/57 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok meni se mäkiosuus. kyl ne nousee sieltä!

naisten kymppi nyt toisella silmällä katon. netistä vielä etin hieman tavaroita. rintapumppukin löytyi yks päivä. ihan kätevää jos vauva muutama tunti syömättä ja sit kun lopettaa imettämisen niin voi olla et joutuu hieman tyhjentää. olen kyllä miettiny imettää melko pitkään ja niihin soseisiin ei oo kiirettä kunhan vaan ravinto riitttää vauvalle. esikoisen kaa oli kauhee " kiire" kokeilla. omat soseetkin olen miettiny jos sais tehty alussa. mun vauvat kun ei pahemmin oo tykänneet banaanista. hirveesti pomppas nyt aiheesta toiseen.

niin, hoitopöytää ei hankita koska mun mielestä melko turhaa jos tilaa ei oo muutenkaan hirveesti ylimääräistä. joku hoitopatja vaan pesukoneen päälle, helppo siirtää kun ei tarvii sitä. huuto.netistä löytyy kaikenlaita kivaa ja tavallaan haluaisin jonkun kantoliinankin mutten tiedä niistä mitään joten pitäis ensin mennä kyselemään joltain jolla on kokemusta. kesällä on myös melko lämmintä (toivottavasti) ja sekä vauvalle että mulle voi tulla hieman lämmintä olla niin lähellä. kaupoissa kantoliina on varmasti ihan super!

vielä hetken netissä, sitten siivoomaan ettei huomenna tai viikonloppuna pahemmin tarvii stressata.

my_selene ja Frööken rv 25+

Vierailija
30/57 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa käyty mutka tekemässä ja kaikki kunnos. Ihme ku toisen lääkärin mukaan ei ole merkkiäkään avautumisesta ja sanoikin että varmasti menee sen 2vkoa yli ajan ja toisen lääkärin mukaan paikat on auki vaikka kanavaa on jäljellä sen 6,5cm ja kuitenkin sen papereis lukee että paikat kii.

Pukamista... (Mistä mieski oli kirjoittanu, kerpele) Lääkäri ei suostunut poistaan niitä ku eihän ne kipeitä voi olla... (kilin vittu ja vielä poikittain) Eilen en sit kärsiny edes istua ja soitin aikaa oma lääkärille ja sainkin huomiselle ajan jos vaikka se tekis jotain näille. Eilen kävin myös ensiavussa näiden pukamien kanssa ja miehelle kirosin sitä että ihan varmasti on joku nuori pojankloppi lääkärinä ja niinhän siellä oli.

Varoitin kyllä poikaa että ne sit on kipeet ja kovin ei tarvii koskee niihin tai huitasen otsaan... Täähän ottaa pukamasta kii ja RUNNOO SEN SISÄÄ PAKOLLA!!! (Siis pukama on niin iso että vilkkuu pakaroiden välistä) Mie sille karjumaan ensiavussa jossa ihmisiä oven takana että et ole tainnu ennen saada työntää sormee perseeseen ku noin rajut otteet on. Ja saman tien kun nousin tutkimuspöydältä pukamat luiskahti ulos... Odottakoon vaan kun tulee pimeällä vastaan niin ei pojan kloppi tiedäkkään minkä halon saa ahteriinsa. Nyt sitten on viimme yö valvottu kun pylly vuotaa verta ja on kipee. Sain kuitenkin eilen ihan kortisonipohjaisen pukama lääkkeen...

Omaan napaan tai peppuun ei muuta ihmettä kuulu... Palaillaan.

p.s. Ajattelin kyllä pitää kii siitä että 2vkoa menee yli lasketun ajan...

Vierailija
31/57 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pitkästäaikaa taas neuvola, tässäpä tietoja.

Painoa raskauden alusta tullut 5.1 kiloa. Verenpaine 112/67, edelleen sitä matalaa mitä ennenkin. Pissa OK. HB 132.

sf mitta oli tasaantunut, nyt 23.5. Hieman keskikäyrän yläpuolella, kun edellinen mittaus huiteli yläkäyrän yläpuolella. Ilmankos on tuntunut ettei maha ole kasvanut viime aikoina niin kovasti. Kohta varmasti ottaa kamalan kasvu kirin. ;)

Vauvan syke 140, sekin samaa kuin edellisillä kerroilla. Ja RT tarjonnassa vauva tuntui olevan, ainakin nyt. Luulen kyllä että se vielä ehtii niin pyörimään että välillä on pää ylöspäinkin.

Sain minäkin lopulta ne Kelan paperit. Ne kun oli taas jäänyt viimeksi mulle antamatta. Nyt niitä täyttelemään ja lähettämään eteenpäin. :)

Seuraava neuvolalääkäri varattiin rv 29.

Emminnen, minusta on ihan oikein että olet sairaslomalla. Tuollaiset läheisten sairastumiset koittelee henkisesti, ja en voi kuin kuvitella miten raskasta sinulla on tässä tilassa kun olet huolissasi äidistäsi. Parempi nyt keskittyä äitiisi ja vauvaasi. Työasiat joutaa odottamaan, eivätkä missään tapauksessa ole tärkeämpiä. Voimia ja jaksamista sinulle! Ja positiivista energiaa sinulle ja äidillesi!

Onnin_äiti, kuulostaa tosi surkealta tuo lapsenne vointi. Varmasti häiritsee tuollainen mittalaite. Hyvä että on pian ohi, ja eiköhän lapsi siitä piristy. Voimia sinullekin! :)

Mukavaa torstaipäivää!

Red_Cat & Möykky 25+5

Vierailija
32/57 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sinulle kommentoida. Mukava että tulit vielä yhtenä kappaleena takaisin! Jännättiin täällä sun puolesta kovasti.

Ja olipas taas ajattelematon lääkäri! Voi herranjestas! Toivottavasti saat nyt apua noihin pukamiin, ei varmasti ole helppo olla tuollaisen kohtelun jälkeen!

Käsittämätöntä miten ihmisiä kohdellaan, eikä uskota kun sanotaan että joku paikka on oikeesti TOSI kipeä, eikä siihen kärsi koskea.

Koita jaksaa! :)

Vierailija
33/57 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa takasin, täälläkin jänniltiin sun puolesta. hiton lääkri-poju. toivottavasti saat apua niihin pukamiin pika-pika. ei kivaa varmaan!

Tsemppiä sinne päin!

m_s

Vierailija
34/57 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kaikki liitymään mukaan siihen yahoo-groupsiin!! hop, hop!

m_s

Vierailija
35/57 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 26+4

Hb 126

RR 107/69

syke 144-150 välillä

Sf-mitta 23cm

painoa vkossa +443 (yht. 4.4kg)

Kaikki muukin ok.

Navastani valitin neuvolassa, kun on ollut kipeä. Sanoin että en tiedä vetääkö Touko sitä sisäänpäin vai painaako ulospäin. Neuvolan mukaan nahka vain venyy ja saattaa tehdä navan ympärille raskausarpia. Sehän nyt kiva ois, säteet navan ympärillä:( Ja ipana vielä potkii napaan niin että välillä joudun pidättämään hengitystäkin.

Oululaiset! Oisko sopiva tapaamispäivä maaliskuun alussa joku lauantai? Ehdottakaa paikkaa jos tiedätte jonkun hyvän kahvilan.

Muuta kummosta ei taida ollakaan. Mieli tekis jäädä jo kotiin, töissä tulee laskettua vain päiviä äitiysloman alkuun...

Täytyy alkaa syömään ja lähteä illaksi töihin, plääh:(

t. Nasu ja Touko-masu 26+4

Vierailija
36/57 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amina, ihanaa että kaikki on hyvin! Noi pukamavaivat on tosi ikäviä. Ite oon niistäjo kärsiny ennen ku aloin ees esikoista odottamaan ja ikinä ei niille mitään oo tehty ja nyt kun kolmas raskaus menossa niin tuntuu että vaan vuotaa vessareissujen jälkeen... Ethän siekää vissii Joutsenossa päin asustellu? Mie taidan olla ainoa täältä.

Red_cat, joo, Saksastahan se mein rakkine on, ja Audi. Aikasemmin ei oo ollu ongelmia, mut toisaalta tää on kyllä vasta eka talvi kun meillä on tää auto, ja edellisellä omistajalla oli aina lämpimässä tallissa talvella. Mut kyllä ketuttaa! Tänään taas uutta yritystä.

Emminnem, jaksamisia sinne. Kyllähän ne työt odottaa. Älä ainakaan ota huonoa omatuntoa sairaslomista, keskity nyt vaan omaan ja äitisi vointiin. Ja tietysti vauvan. Voimia!

Meille taitaa tulla kolmas " rokkilapsi" . Pojat alkaa aina joraamaan kun rokki soi ja eilen samantien kun alkoi musiikki kuulua, mahassa alko sellanen elämöinti että huhhuh!

Pitää lähteä postia hakemaan. Jos vaikka viimeinkin olisi tullut miehelle synttärilahja, tälleen kohta viikon myöhässä...

Vietettiinkö kellään muuten ystävänpäivää romanttisissa merkeissä? Meillä ei, kun mies oli sitä autoa ränkkäämässä. Illalla annoin sille uusimman Aku Ankan taskukirjan ja ite sain ison halin ja pusun. No, kiva sekin, mut kun ikinä en näköjään tuu saamaan ees sitä yhtä ruusua mistä on kitissy jo iät ja ajat! Jälkikäteen mies sano että jos auto ois lähteny toimimaan, oisin kuulemma saanu kukkakimpun. No, yleensä ystävänpäivä on kyl aina menny näin et jotain pientä oon hommannu miehelle ja ite saanu just noi 2: halin ja pusun.

Ja vessa kutsuu...

Vierailija
37/57 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetaanko tosiaan tuolla samalla paperilla kaikki mammalomasta, äitiyspakkaukseen ja lapsinlisäänkin? Siis nuo lapsinlisää koskevat kohdatkin pitää jo täyttää?

Ihmetteleepi Red_Cat :)

Vierailija
38/57 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee ikävä tyttöä, onneksi ovat jo miehen kanssa tulossa kotiin. Kyllä sitä nyt taas jaksaa muutaman kuukauden katsella neidin kiukkuiluja, kun on saanut olla melkeen 2 päivää itekseen:)

Red_Cat sillä yhellä paprulla tosiaan haetaan äippäraha, lapsilisä ja vanhempainraha! Ja Isyysrahaa ei kande siihen laittaa, se haetaan jälkikäteen, ainakin mun muistin mukaan. Korjatkaa, jos mun muisti pätkii!

Eikö ookkin ärsyttävät paprut??? Meillä oli onneksi niin kiva neuvolatäti, että ruksi kaikki vaihtoehdot valmiiksi:)

Meppe, tarkotitko tissirasvalla Lasinohia? Kallista, mutta toimii hyvin:)

Ja hikoilut on näköjään alkaneet mulla! Eilen katottiin elokuvaa miehen kanssa ja kun nousin ylös, niin oli kainalot, rintojen aluset ja takapuoli ihan märkänä! Enpä muista kyllä ekasta raskaudesta näin kovaa hikoilua, vaikka silloin olikin kesäkuuma!

Amina, tervetuloa takaisin. Kyllä noi lääkäreiden hommat välillä mietityttää..

Pakko lähteä taas syömään!

pricilla edelleen

Vierailija
39/57 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kun täältä löytyi iso pino¿ piti oikein hakea eväät ennen kuin alkoi kahlaamaan läpi.

Nukkumisesta¿ mä oon alkanut nukkua ihan selkeesti huonommin nyt. Vatsa on tiellä, painaa jne. On yöllä ihan tolkuttoman kuuma eikä vaan löydä asentoa. Kai se on tuo vatsa nyt kasvanut niin paljon jo¿ mieskin katseli kylpylässä, että on se kyllä parissa viikossa kasvanut ihan hurjasti! Ja sen kyllä tuntee¿

Niin ja nukkuessa täytyy olla yks tyyny vatsaa tukemassa ja toinen polvien välissä.

Stellis kyseli kuinka ollaan valmistauduttu¿ vielä ei oo kassia pakattu, mutta ajattelin pakkailla tässä nyt lähipäivinä, vaikka saiskin odottaa pari kuukautta eteisessä. On ainakin valmiina sitten. Sänky meillä on vielä ostamatta, mutta laitetaan kyllä paco nukkumaan aluksi äippäpakkauslaatikkoon, joten silläkään nyt ei hengenhätä oo. Ja vauvanvaatteita en oo vielä alkanut pesemään, mutta yks laatikko meillä pestyjä vaatteita onkin, joten senkään puolesta nou hätä.

auringo kysyi mitä on ajateltu vauvan kotiutumisvaatteiksi. Apuva¿ en oo kyllä vielä edes ajatellut!!!

emminnen, jaksamista teille!!!

my_selene, mä oon kanssa huomannut tuon, että syödessä täyttyy nopeammin. Ei voi syödä yhtä isoja annoksia kun ennen kyllä. Eilenkin tuli illalla hetkeksi ihan paha olo kun käytiin ravintolassa syömässä.

meppe, mä hikoilen yöllä kun mikäkin¿ ja muutenkin oon sen huomannu, että joka paikassa on ihan kamalan kuuma. Ennen kun oon ollu aina sellanen joka palelee joka paikassa niin nyt sitten onkin yhtäkkiä kuuma.

amina, tervetuloa takaisin sairaalareissulta. Onneksi pikkuinen vielä malttoi pysytellä masussa. Ja jaksuja pukamien kanssa, todella kettumainen vaiva =/

my_selene, mikäs yahoo-groups tuo kevätkeijut on? Mä oon nyt vasta alkanut hissukseen opetella tuota yahoota.. (tosin huhtikuisten puolella =D)

nasumasu navasta kirjoitteli¿ mä oon ottanut melkein vuosi sitten jo napakorun pois ja nyt viikon sisään se napiksen arpi on vähän venähtänyt. =/ Ei mitenkään pahasti, mutta on vähän tyhmän näköinen (omasta mielestä)

Ja sitten omaan napaan:

Ja samalla sitä ystävänpäivää =) Me kotiuduttiin tänään sieltä Naantalin kylpylästä ja oli aivan ihana reissu!!! Niin rentouttavaa ja ihanaa, että kotisohvallakin piti vielä vetää kolmen tunnin päikkärit =D Eli meillä ystävänpäivää vietettiin porealtaassa rentoutuen ja ravintolassa hyvin syöden. Ei välttämättä ole ihan lapsiperheiden paikka tuo Naantalin kylpylä, mutta tällaiseen lomaan juuri sopiva paikka. Rahaa paloi, mutta todettiin miehen kanssa että ei oo huono omatunto edes siitä kun nyt ei tiedä koska sitä seuraavan kerran päästään kaksin lomailemaan. Mä kävin vielä eilen ihanassa kasvohoidossa ja värjäyttämässä samalla ripset ja kulmat. Nyt tuolla odottais hiusväri vielä jos jaksaisin päähän iskee¿ vauva ei tainnu paljon kasvohoidosta välittää. Mä yritin siinä rentoutua ja toinen päätti just silloin vetää parinkymmenen minuutin taukoamattoman jumppatuokion. =D Mutta reissu oli tosiaan kyllä enemmän kun onnistunut!

Hui, huomenna sitä sitten paukahtaa viikkoja tasan kolmenkymmentä¿ aika menee hurjaa vauhtia!

[color=red]pikku-milli & paco 29+6[/color]

Ai niin¿ TAMPERE-miitistä. Jos nyt sitten sovitaan, että tavataan silloin maaliskuun puolella. Nyt vaan sitten ehdotuksia päivästä kehiin???? Mulle sopis mielummin viikolla kun viikonloppuisin tuntuu kamalasti olevan kaikkee.

Vierailija
40/57 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa takas! Kiva et oli onnistunu reissu ja saitte rentoutua. =)

KevätKeijut06 on ryhmä niille joille saa vauvaa huhti/touko/kesäkuussa ja meinaa laihduttaa treenata, " löytää vyötärönsä" vauva-kilojen jälkeen.

mukaan vaan kaikki kiinnostuneet. tukee tarvitaan sit kun on ajankohtaista.

my_selene ja Mai-tyttönen rv 25+