Äitini joutui sairaalaan, peruin treffit miehen kanssa. Mies suuttui
Ja syytti minua valehtelijaksi, ja että en muka vain halua nähdä häntä. Tuntuu nyt tosi pahalta, olen huolissani äidistäni, enkä jaksa alkaa mitään todistelemaan jollekin urpolle. :/ Taitaa olla parempi unohtaa koko tyyppi??
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
On varmaan kuullut noita tekosyillä perumisia ihan tapeekseen. Näitä tapauksia, joissa nainen peruu treffit tekosyyllä joka voi olla vaikka mikä ja sitten se löytyykin samasta kapakasta illalla, vaikka pitäisi olla sairaaan äidin luona ihan toisessa kaupungissa.
Miehet tekevät ihan yhtä usein näitä perumisia elleivät useamminkin.
Olen pöyristynyt näistä kommenteista. Eiköhän treffien peruuminen ole iso kolaus, jos on tunteita ja odotuksia jutusta. Oma äiti on useimmille ykkönen, mutta ei asiaa tarvitse esittää niin, että äiti on sairaalassa, en voikaan tavata sinua. Ensinnäkin se kuulostaa tekosyyltä kun toinen ei kiinnosta tarpeeksi, ja toiseksi se vähättelee toisen tunteita.
Eli ratkaisu on: kertoo tilanteen, pahoittelee aidosti ja ehdottaa kompromissia toiselle. Sairaalaan joutunutta omaista ei pidä laittaa taka-alalle, mutta ei treffikumppaniakaan. Kertoo jotain perujastakin, jos heittää toisen syrjään tuosta noin vain. Millaista kohtelua on tiedossa parisuhteessa?
Voi sen ajatella noinkin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko treffit just sairaalan vierailuaikana vai miksi tuon takia piti perua?
Haloo jaa että unohdetaan sairaat kun sairaalan ovi laitetaan kiinni pois lähtiessä?
Näitä sitten pitäisi palkata firmoihin merkittäviin asemiin ja hyvällä palkalla kun ne on ihan hajalla ja työkyvyttömiä joka kerta kun puolisolla on kuumetta, lapsilla nuhaa tai kisuli aivasteli oudosti aamulla.
Kyllä sairaalassa saa lähiomaiset olla vierailuaikojen yli ja olen monesti ollut, tylsäähän siellä on ja potilaan mieli pysyy vähän irti sairaudesta eikä hoitajaakaan tarvitse juoksuttaa kaikkeen, kun on oma auttaja.
Mies kuulostaa mustasukkaiselta ja pettymyksiä kestämättömältä ihmiseltä. Vaikka syysi olisikin ollut tekosyy, niin suuttua? Ei kuulosta kypsän ja tasapainoisen ihmisen toiminnalta. Fiksu mies olisi ollut myötätuntoinen ja ehdottanut seuraavaa tapaamista kun on sopivampi aika sen sijaan, että vetää pultit kun hänen treffinsä menivät nyt pieleen ja hän koki hylkäämiskokemuksen.
Älä lähde tuohon, parempi antaa mennä. Mieti millaisia riitoja teillä tulisi olemaan, jos alkumetreillä on jo tällaista ja mies osoittautuu noin lapselliseksi ja itsekeskeiseksi.
Äidillesi parantumisia, keskity nyt siihen.
Joo eli äitini sai sairaskohtauksen treffien sovittua ajankohtaa edeltävänä päivänä. Laitoin miehelle viestin, että äitini on joutunut sairaalaan ja en sen takia pysty keskittymään treffeihin. Ja että jutellaan myöhemmin. Mies alkoi lähes heti syytellä minua valehtelijaksi, en jaksanut vastata hänelle mitään koska oli jo valmiiksi paha mieli.
No eilen laitoin hänelle, että hän loukkasi minua koska syytti valehtelijaksi ja että ehkä parempi että ei olla enää toisiimme yhteyksissä. Nyt mies pyytelee anteeksi ja sanoo että ylireagoi ja että minun pitäisi antaa vielä mahdollisuus. En vaan jaksa mitään vääntämistä nyt ollenkaan, eli eiköhän ollut tämä juttu tässä.
Niin ja siis olen tuntenut kyseisen miehen noin kuukauden, kun joku sitä kysyi.
Ap
Jos jatkat tuon hemmon kanssa niin otat riskin, että joku normaalimpi mies menee ohi. En jatkaisi suhdetta draamaqueenin kanssa.
Joskus ihmettelen mistä te löydätte näitä miehiä, mitä ihmeen porukkaa tämä sakki on ja mistä heitä löytää kun itse en ole ikinä törmännyt tuollaisiin ääliöihin ja aika monta miestä olen minäkin tavannut.
Olen mies, ja minulle on sattunut useamman kerran elämässä, että on tullut jokin pakottava syy perua. Naiset ei kyllä hyväksy koskaan mitään selitystä, joten ihan hyvä tietää että ne oli täyspaskoja kuitenkin :)