Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤HEINÄHATUT ke-to kuulumisia¤¤¤

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli (anteeksi en taaskaan nikkejä muista) 1,5vuotiaan siirtämisestä lastensänkyyn. Meillä tuo tapahtui 1v6kk ikäisellä pari viikkoa sitten ja hyvin on sujunut. Kerran tipahti sängystä (kerrossängyn alapeti, jossa ei laitaa) mutta olin varautunut laittamalla lattialle patjan =) Ei känyt kuinkaan eikä neiti edes herännyt tipahdukseensa.

Kävin suppareiden takia lääkärissä ja tulehdus oli kohdunsuulla..Sisäsuu onneksi kiinni ja kaulaa jäljellä melkein 3cm. Ulkosuu pehmeä ja auki reilulle sormelle. Kontrolloidaan silloin istukkakontrollin yhteydessä 1.3. Toivottavasti kuuri auttaa ja vauva jaksaa kasvaa masussa vielä monta kuukautta!

Mutta eipäs tänne ihmeitä! Maanantain neuvolaa odottelen, josko saisin nuo kelan paperit ja pääsisi täyttelemään niitä. Myös sairaalan esitietokaavake pitäisi nyt saada mukaan, että sen saisi sit täytettyä. Nimiä pitäisi alkaa vähitellen miettimään, jos synnytyksessä sattuu jotain, mutta kokemuksesta tiedän,e ttei se nimi löydy ennen kuin vauva on syntynyt!

Mukavaa keskiviikkoa kaikille heinämasuille!!!

Hattara rv 20+3 ja lapset 99,01,04

Vierailija
2/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio täysin miinusmerkkinen..Mitenkähän sitä taas saisi itseään niskasta kiinni?!

Minä olen jo pari viikkoa miettinyt myös noita kivuttomia suppareita. Aina välillä tuntuu kuin kohtu harjoittelisi ja silloin ainakin yököttää ja pahasti! Olisipa jo pian 1.3. ja pääsisi neuvolaan kattomaan kohdunsuun tilanteen, viimeksi ei tarkastettu..

Taas sitten valivali..Mies sitten taas oli yöllä pahalla päällä ja sanoi, ettei tule ultriin, synnytykseen, ei keksi nimeä eikä kummeja. Mä sitten tokaisin aamulla lähtiessäni sille, että se sitten taitaapi olla OHI koko juttu! Se ei sitten kuitenkaan halunnut! Mä en ymmärrä!

No, onneksi tyttö lähtee tänään mun vanhempien luona (tulevat hakemaan) pariksi päiväksi ja toivottavasti me saadaan edes jotenkin puhuttua sillä aikaa.. :/

Oletteko muuten huomanneet miten valoisaa alkaa jo aamuisin olla :D? Eilen aamulla linnutkin lauloivat niin mukavasti, kun päästin kissan sisälle syömään..(eipä se paljoa muuta enää sisällä käykään..) Kyllä se kevät ja pikkuhiljaa myös kesä tulee ;)

~suviande ja öttiäinen 20+5~

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh, kirjotin juuri piiitkän viestin jonka onnistuin hävittämään..

Kysymys: Onko jollain tuntunut ajoittain painetta alapäässä? Mulla tuo seisominen paikallaan tuottaa vaikeuksia ja eilisen seksin jälkeen suihkussa ajattelin että alapää räjähtää.. Suonikohjuja mulla on alapäässä ja tiedän että veri pakkautuu sinne, mutta tunne on kamala.. ei niinkään että vauva puskee ulos, vaan nimenomaan tuo räjähtämisen tunne.. :-(

Pääkaupunkiseutulaisille: Tavataanko maaliskuussa? Onko viikonloppu vai arkipäivä/ilta parempi? Me voitais tavata vaikka ekaks kahvilassa ja sitten kun tutustutaan, voidaan sopia tapaaminen jonkun kotiin. Mulle sopii mikä vaan, toivon että mahd. moni vastaa niin sovitaan tärskyt!

Hauskaa päivänjatkoa!

maryanne + kolmonen 19+2

Vierailija
4/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tsemppiä!!!

Toivottavasti saatte jutskattua ja sulle tulis rauhallisempi ja parempi mieli!

Isoja voimarutistuksia!!!!!

Vierailija
5/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on esikoinen korvatulehduksessa. Meni koko viime viikko sitä valmistellessa ja vasta maanantaina puhkesi kunnolla käyntiin. Tytöllä oli lämpöä ja hirvee yskä. Kävin pe sen kans lekurissa ja silloin saatiin vaan yskänlääkettä ja ma kun mentiin uudestaan niin selvä tapaus, vaikka kyllähän se huomas kun tyttö valitti ja itki korvasärkyä. Oli kyllä tosi kipee kun ei se ole muuten ollenkaan itkeväinen lapsi. No, antibiootit on auttaneet ja tänään on viel pois tarhasta. Onneks äiti oli eilen pimua hoitamsaa ni pääsin töihin.

Masussa voidaan toivottavasti hyvin, ainakin vilskettä riittää. Välillä kun Hippu pyörii oikein mukavast tuossa rakon päällä niin voi pojat kun tuntuu " ihanalta" :D

Mulla on 2.3. se ultra ja odotan sitä jo tosi jännityksellä, jos vaikka sitten näkyisi kumpi on tulossa, että jos olis tyttö niin anoppi vois Sveitsistä lähettää esikoisen vauvavaatteet. Nyt sieltä on tulossa 26kg:n paketti fondueta, suklaata ja muuta tavaraa... ei tässä ainakaan laihtumaan pääse...hehe!

Neuvola on jo 28.2. ja sit pitäis kans saada ne kelan paperit, ihan mukavaa. Esikoisen kanssa ostin tuon äippapaketin Svetsiin ja olin tosi tyytyväinen. Maksoin siitä 160¿ kun laitoin tonne osta&myy palstalle ilmoituksen, et josko joku haluais sellaisen myydä. Suoraan Kelasta ostettunahan se on aika kallis.

Toivotan kaikille oikein hyvää ystävänpäivää, sillä sehän on vuoden jokaisena päivänä! :)

EelaSofie ja Hippu 20+2

Vierailija
6/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suviande:Tsemppiä! Ei oo helppoa kun siippa ei haluu osallista odotukseen. Meil oli heti sillon kauhee kriisi kun saatiin tietää et oon raskaana, mut puhumalla selvittiin. Pää pystyyn!

Maryanne:Saisko siihen tapaamiseen osallistua muualla kuin pääkaupukiseutulaiset? Olis ihan mukava tavata palstalaisia. Mä asun Lahdessa, eikä täältä nyt niin pitkä matka Helsinkiin ole.

Terkuin EelaSofie ja Hippu 20+2

Vierailija
7/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, että olen tehnyt täällä koulussa taas ihan kaikkea muuta kuin olisi pitänyt *plää*..Kun ei just nyt jaksaisi niin ei.

Huomasin just täältä vauvan sivuilta, että uusi lehti on taas ilmestynyt :D

Kuinka moni muuten tilaa vauva-lehteä? Minä olen vielä ostanut irtonumeroina..

Nyt happihypylle..

Vierailija
8/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea selkäsärky vaivoina. Aloitin jo uuden aiheen kyselemällä mikä avuksi. Mutta jos teillä ois keinoja issiaskivun ja alaselkäsäryn poistamiseksi, niin laittakaapa tulemaan... Töissä tosi rankkaa (teen hoitotyötä), joten ei kai se auta kuin jäädä sairaslomalle. Harmittaa vain jäädä makoilemaan...

Ihana, kun pikkunen liikkuu jo niin voimakkaasti, että potkut tuntee jo vatsan päältä. Varsinkin, kun syö jotain makeaa, niin jopa innostuu polskimaan makeassa lapsivedessä:) Tosin mulla on sokerirasitus tulossa reilun kuukauden päästä, joten pitäisi tsempata ja todella järkeistää ruokavaliota jo nyt. Olen vain tuudittautunut siihen uskoon, että eipä hätiä, kun paino ei ole noussut yhtään. Mites te muut painon kanssa tuskailevat?

Nyt kun tietää pikkuisen olevan pojan, tekisi kauheasti mieli ostella vaatteita jne. Onneksi ei ole vielä oikein aikaa kierrellä kaupoissa. Mistä te muut olette löytäneet imetysrintsikoita? Kiertelin yks päivä Selloa ja en löytänyt dd-e kuppisia imetysrintsikoita yhtään omaa kokoani. Pitääkö mun lähteä oikeita rintsikkaliikkeitä kiertelemään? Edellisen kerran löysin Prismasta ja Lindexsiltä aivan helposti kokoani.

No pakko lähteä töihin. Jospa sieltä vielä hengissä selviäisi kotia. Siis selän kanssa...

t.mm+pikkunen 20+3

Vierailija
9/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eelasofie: Totta hitossa kuka vaan saa osallistua tapaamiseen kunhan vaan sovitaan koska ja missä!!! Kivaa vaan jos mahd. moni pääsee!!

Oletko asunut Sveitsissä kauan, mikä on sun tarinasi? Mun paras ystävä muutti vuosi sitten miehensä (sveitsiläinen) tänne takas Sveitsistä, nyt mies kamppailee viihtymisestä..

Imetysliiveistä kyseli murmelimamma.. Itse löysin hyvät liivit Stockalta n 1,5 vuotta sitten, Anita-merkkiset, kokoa 85 E ja ostin myös kahdet liivit Lindexiltä, Svegmark-merkkiset, kokoa 85 D. Molempiin olin todella tyytyväinen ja aion mennä niillä nytkin, ainakin alkuun!

Vierailija
10/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maryanne:

Mulla oli viime raskaudessa tosi kamalaa painontunnetta tuolla alhaalla, tein silloin työtä jossa joutui seisomaan koko päivän ja se oli ihan yhtä helv...iä kun särki ja pakotti niin kamalasti, oli pakko istahtaa niin usein kun pystyi. En vaan kehdannut hakea sairaslomaa sen takia, vaan kärsin hammasta purren. Samoin jo kauppareissu oli tuskaa, kun alkoi särkeä ja pakottaa. Nyt ei ONNEKSI ole vielä tuo vaiva iskenyt, tosin jos pitkään joutuu seisomaan niin vähän tuntuu ikävältä. Mutta nyt olen siitä onnellisessa asemassa että olen kotona, niin voi istua ja maata kun huvittaa. Tuo on kyllä todella ikävä vaiva eikä siihen taida auttaa muu, kun se synnytys : / ja tietenkin se, että välttää seisomista niin paljon kuin mahdollista.

Meillä on tyttö nyt 1v 3kk ja ollaan ostamassa jatkettavaa lastensänkyä ihan lähiaikoina. Tosin meillä tyttö ei koskaan ole nukkunut pinnasängyssä vaan meidän vieressä ja se jatkettava sänky laitetaan meidän sängyn ja seinän väliin joten putoamista ei varmaan kamalasti tarvitse pelätä. Lähinnä se hankitaan siksi, että alkaa olla ahdasta meidän sängyssä ja tarvitaan lisää tilaa. Ja kyllähän tuon tytön täytyy jossain vaiheessa kuitenkin opetella omaan sänkyyn nukkumaan.

Nyt keittelemään kahvia.

T. myy rv 19+6

Vierailija
11/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan asuttu nyt reilu vuosi tytön kans takas Suomessa ja mies tuli perässä viime huhtikuussa. Kerkesin asumaan siellä miltei 6v. Mun mies kyl tykkää asua täällä, mutta ei erityisemmin pidä suomalaisesta ruuasta siis perinteikkäästä sellaisesta ;)

Mä oon näillä näkymin ainakin 10.-12.3. Helsingissä ku mies lähtee Hannoveriin CeBit-messuille työasioissa niin me tullaan tytön kans vähän hurvittelemaan :) Silloin ainakin löytyis sopiva rako treffeille mun puolesta!

Täs on muuten mun sähkis leenazechner@yahoo.com

EelaSofie ja Hippu 20+2

Vierailija
12/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas!

olipa mukava taas lukea monia juttuja! Itse tässä tein hiukan kotihommia, kun tuo pyykkivuori oli taas kasvanut :-) onneksi sain molemmat lapset päikkäreille ja ite otin pienet unet myös.

Onko kenelläkään tietoa mistä saa edullisimmin kuviollisia harsoja?? Olen nähnyt sellaisia olevan ja nyt haluaisin itsellekin muutaman hankkia pikkuista varten.

Mukavaa viikon jatkoa kaikille!

T:Tupuhupuna

Vierailija
13/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin päivällä rakenneultrassa. Siellähän se pikkuinen köllötteli pituutta oli 20 cm ja painoa 380g, vastasi viikkoja 20+4. Rakenteet oli ok. Lopuksi kysyin et kumpikas siellä, kätilö sanoi ettei ainakaan pojan vehkeitä nää, mutta ei rupea mitään ennustamaan kun tämä on rakenneultra. Kävin yksin kun mun mies ei oo ikinä osallistunut ultriin tai synnytyksiin. Kerroin hänelle et minäpä kysyin sukupuolta hän melkein suuttui kun olin mennyt niin tekemään mut mitäpä tuo hänelle kuuluu kun ei halua tutkimuksiin osallistua. Hän oli kyllä " mielissään" kun ei vehkeitä löytyny, outo mies kun eikös miehet yleensä toivo poikaa.... Niin meillähän on ennestään tyttö 1v3kk siinä mielessä jos tulokas on tyttö niin heistä on toisilleen seuraa ja vaatteet ovat valmiina.

Tupupupuna (jos muistin nimimerkin) kyseli kuviollisista harsoista. Mä näin anttilan kevätkuvastossa vaaleanvihreäkuviollisia mutta en muista minkä hintaisia ne olivat.

Mulle on tullut vauva-lehti tammikuulle asti. Eilen oli vieroitusoireita kun lehdentilaus päättyi. Tekisi mieli taas tilata uudestaan vaikka just syksyllä tilasin kaksplussan. En oo ostanut vielä vauvan irtonumeroa kun monena vuonna meidän neuvolassa jaetaan just helmikuun odotusnumeroa. Ensi viikolla ois tytön neuvola olisikohan siellä niitä jaossa.

sassa 20+1

Vierailija
14/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa ehdin kirjoittelemaan. Mukava, kun monilla on ollut hyviä uutisia ultrista ja muista testeistä. Ja toivotaan, että me kaikki saadaan mieskin pidettyä mukana odotuksessa ja parisuhteet kasassa, vaikka välillä ois vaikeetakin..

Meilläkin rakenneultra nyt takana, kaikki oli hyvin ja oikeilla paikoillaan. Vastas myös viikkoja, paitsi päänmitat oli suurempia. (?) Taidettiin vaan herättää pikkuinen, kun tutkimus oli klo 8 aamulla. Vauveli oli kovin rauhallinen, venytteli vain käsiä ja jalkojaan ja taispa haukotellakin! :) Kättärillä kävin, joten ei ollut mahdollisuutta kysellä sukupuolta, mutta eipä me oikeestaan edes haluttais tietää.. Kumpi vain on tervetullut. Vaikka poikaolo enemmän on, en tiedä miksi.

Onko teillä muilla vielä turvotusta iltaisin? Kun mulla tuntuu välillä iltaisin, että maha poksahtaa, niin on kova ja tiukka ja kipeäkin. Mistähän johtuu? Vai miltä ne harjoitussupistukset tuntuu, kun ei ole kokemusta.. ?

Tapaamisesta; minäkin asun pääkaupunkiseudulla ja maaliskuu esim. kävisi hyvin mulle, jos treffejä järjestetään.

Hyvää vointia kaikille,

Tuulis rv 19+5

Vierailija
15/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli pois liikkumattomuudesta. Se miksi en ole viime aikana tuntenut kunnolla enää liikkeitä on että istukka on siirtynyt ihan etuseinään. Juuri kohdun duun yläpuolelle.. Siellä se TYTTELI köllötteli. eli meille olis tulossa vihdoin tyttö kahden pojan jälkeen. Ja la piti paikkaansa. Se kätilö sanoi ettei saisi kertoa kumpi tulee mutta tyttö tulee... onhan meillä kuitenkin jo poikia. ei luvannut palautus oikeutta:)

Ihanaa. kaikki hyvin...

Vierailija
16/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinksi MyyPikkuselle, että meilläkin aikoinaan tehtiin esikoisen kohdalla aivan sama ratkaisu eli suoraan meidän keskeltä lastensänkyyn, joka oli pönkätty seinän ja meidän sängyn väliin. Nukkuminen alkoi pikkuhiljaa sujua ja olipas ruhtinaallista nukkua, kun oli tilaa!

Nyt molemmat lapset nukkuvat omassa huoneessaan. Vauvan otamme meidän makkariin imetyshommien vuoksi, mutta pitänee katsoa sitten, missä vaiheessa muuttaa omaan huoneeseen tai jomman kumman sisaruksen kanssa sukupuolesta riippuen aluksi samaaan. Meillä on onneksi yläkerran valmistuttua tän vuoden aikana ruhtinaalliset viisi makkaria kaiken kaikkiaan eli ei tilanpuute iske aivan heti. Vielä on tuoreessa muistissa kaksio 55 m2 ja neljä henkeä samassa makkarissa....

Imetysliiveistä, että minulla niin kauan edellisestä imetyshistoriasta, että on lähdettävä ostoksille ja kokokin on muuttunut ympärysmitta 85:stä 75:een. Ajattelin katsastaa h&m:n malliston nyt viikonloppuna, kun olen menossa ostamaan mammahousuja.

On kyllä ihanan valoisaa aamulla ajella töihin. Vielä kaksi täyttä työviikkoa ja alkaisi odotettu hiihtoloma!

Carelia ja Tiitiäinen

Vierailija
17/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme tänään siellä rakenneultrassa ja kaikki näyttäisi vauvalla olevan hyvin. IHANAA ! Mulla kun on ollut sellai outo fiilis niiden verenvuotojen jälkeen ja niinkuin taisin kerran mainita etten ole oikein uskaltanut nauttia tästä odotuksesta. Mutta ehkä tämä tästä. Kyllä mieltä lämmitti kun näki toisen siellä köllivän ihan rauhassa ja vilkutti meille

Mun pitäis mennä nyt viikoilla 18+1 mutta vauva vastaa kooltaan viikkoja 19+4. Ne ei vaan jostain syystä halua vaihtaa laskettua aikaa.

Mua rupes huvittaa kun se kätilö sanoi et sua on helppo ultrata kun olet noin hoikka tai siis en omista ylimääräistä tuossa vatsan seudulla. Itsekseni mietin ja hymyilin et kyllä siinä mahan kohdalla on taas synnytyksen jälkeen sellai hyytelö-sixback

Muistan kun Nea synty niin ukko kokeili eka mun mahaa ja sen suusta pääsi että yök. Kokeilin sit itekkin ja sellai hyytelö se siinä lillu että oksat pois

Mut nyt meen halaa tota medän prinsessaa, on vaan ihan sika hyvä fiilis ton ultran jälkeen.

Terkuin Riikka rv 18+1 (tai sit 19+4)

Vierailija
18/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Anttilasta vaaleanvihreitä söpöjä harsoja 9,90/6kpl. Jos vaipoiksi meinaat, niin on aika pieniä, 70x70 ilman pesuja ja kutistuvat aika paljon. Mutta pukluräteiksi ostettiin, kun ovat niin söpöjä :) Vaippaharsoja löytyy netistä nimellä kuvioharso.

*kaakaopuusteja mutustaen*

Heddastiina 19+5

Vierailija
19/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa monet käyneet ultrassa ja päässeet " tervehtimään" pikkuisiaan.

Minulla on kahden viikon päästä ja odotan sitä taas pelon sekaisin tuntein. Vieläkään ei tunnu mitään liikkeitä ja alkaa vaivata jo hieman.

On aika saamaton olo, kun tekee vain mieli pötköttää sohvalla ja olla omissa oloissaan.( helpommin sanottu kuin tehty neljän pikkutenavan kanssa).

Imetysliiveistä tuli mieleen et kun odotin ensimmäistä niin ostin yhdet vähän laadukkaammat oikein liiviliikkeestä ja ovat kestäneet kaikki neljän imetykset. Ja mä olen vielä imettänyt kaikkia aika pitkään.

No viime raskauden aikana ostin yhdet halvimmat jotka löysin city-marketista ja ne alkoivat aika pian ratkeilemaan saumoista. Että jos etukäteen tietäis kuinka paljon niitä tulee käytettyä, niin vois satsatakin vähän. No taas varmaan ainakin yhdet pitäis hommata, mutta jäävät taatusti mun viimeisiksi: )

Oi jestas ette usko miten näistä meidän tenavista +isännästä lähtee ääntä kun ne leikkii parhaillaan jotain miekkailuleikkiä. Pitää vissiin taas ottaa pirttihirmun hahmo ja mennä pistämään ne kuriin...

Meriaani rv 18+3

Vierailija
20/32 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin maanantaina rakenneultrassa.vauva voi oikein hyvin ja oli hieman viikkojaan isompi,mutta laskettua ei silti muutettu. Painoi komeat 324g,joka vastasi viikkoja 19+5 ja pääperämitta 148,6mm vastasi viikkoja 20. Maanantainahan mulla oli viikot 19+2.

Ainut pieni huoli jäi (vaikka lääkäri sanoi ettei tarvitse huolestua) kun istukassa näkyi jonkinlainen " lammikko" . Sanoi että se voi olla isompi kasautuma verisuonia tai lapsivettä yms. Mutta sitä pitää nyt jokatapauksessa seurata ja minun onkin mentävä ultraan vielä rv28 tarkistuttamaan tilanne. Onko kukaan teistä kuullut ennen moisesta?

Istukka oli muuten edessä ja siitä johtunee etten ole selviä potkuja mahaan tuntenut. Esikoiselta istukka oli myös edessä.

Pikkuisen liikkeet kyllä tuntuu päivä päivältä useammin, mutta edelleen ne tuntuu jotenkin tuonne sisällepäin.

Lupasin itselleni että alan vihdoin nauttia tästä raskaudesta rakenneultran jälkeen kun tähän asti olen stressannut noiden liikkeiden vähyyden takia. Ainut vaan että mitenhän nyt onnistun siinä kun tuli tuo istukka-hommeli tietoon...? Että pitääkin olla tämmöinen huolehtija luonteeltaan!

Mies kyllä lohdutteli että lääkärihän sanoi ettei tarvitse huolehtia ja että tuskin todella mitään aihetta huoleen onkaan koska haluaa nähdä tilanteen uudestaan vasta tuolloin rv28. Kyllähän se asia varmaan onkin juuri tuolla tavalla että isompaa huolta ei ole, koska seuraava aika vasta tuolloin on, mutta siltihän se mietityttää. Kun netistäkään en löydä tietoa..

Meilläkin alkaisi kohta olla ajankohtaista ostaa esikolle lastensänky, kun tähän asti on nukuttu niin että pinnis on laita alhaalla ollut meidän sängyssä kiinni. Poju on nyt 1v4kk ja nukkuu välillä heräilemättä, mutta useimmiten herää 2-3 kertaa, jolloin pitää tutia asentaa. Me ajateltiin kokeilla josko poju oppis nukkumaan huoneen toisella laidalla yksin omassa sängyssään, mutta etukäteen jo vähän laiskottaa ajatuskin siitä että pitää nousta lämpimästä sängystä sitä tutia asentamaan. Kohtahan se nousemisrumba kyllä alkaa jokatapauksessa...;)

Eipä tänne tämän kummempaa tänään. Hyvää illan jatkoa vaan itsekullekin.

Mietteliäin aatoksin:

rapuliini rv19+4