Kanta-Hämeen keskussairaala Hämeenlinnassa, millaisia huoneita synnyttäneille?
Onko perhehuoneita ollenkaan? Itselläni sellainen tilanne että varmuudella edessä sektio ja muitakin erityisongelmia on. Edellinen syntyi Naistenklinikalla ja sain yhden hengen huoneen jossa oma suihku ja wc. Onko Hämeenlinnassa yhden hengen huoneita? Mietityttää jo valmiiksi sektion jälkeinen sairaalassaoloaika. En kertakaikkiaan haluaisi jakaa huonetta omien erityisongelmieni takia.
Kommentit (3)
Perhehuoneita on kai varsinaisesti yksi, mutta tarvittaessa kahden hengen huoneesta saa perhehuoneen. Muut huoneet siis kahden hengen huoneita joissa wc ja suihku.
Synnytin 09/2006 (silloinkin osastolla oli "ruuhkaa", milloinhan lie ei ole...). Olin eka yön kahden hengen huoneessa, sen jälkeen päästiin miehen kanssa perhehuoneeseen, mikä oli tosi mukava juttu. Ekan lapsen kohdalla oli hienoa että mieskin pääsi osallistumaan niin hyvin vauvan hoitoon alusta lähtien. Perhehuoneeseen ainakin tarjoiltiin ihan kaikki ruuat, joten minnekään ei sieltä tarvinnut lähteä jollei halunnut.
minu mielestä siel on nykyään kaks perhehuonetta ja loput kahden hengen huoneita..en voi varmaks sanoa vaik tässä kuussa olinkin siellä synnyttämässä :) tilaa siel oli..ei ollut edes kaikki huoneet käytössä..et varmaan on mahdollista olla yksin kahdenhengen huoneessa, jos ei ole ruuhkaa!
Itse synnytin k-hks:ssä 05/2006 ja silloin siellä ei ainakaan ollut yhden hengen huoneita. Kahden hengen perushuoneessa itse olin ja perhehuoneissakin oli pari perhettä samaan aikaan tilanpuutteen takia. Jotkut perheet majoittuvat tavallisiin huoneisiin kun perhehuoneita ei ollut jäljellä ja me ei edes saatu mahdollisuutta että isukki olisi jäänyt mun ja pojan kanssa sairaalaan. Se on sen verran pieni osasto että kyllä se melkein aina on ääriään myöten täynnä. Tosin me oltiin siellä vielä pahimpaan ''ruuhka-aikaan'' :) Enpä usko että huoneet ovat tuosta paljoa muuttuneet, ei siellä remonttia ainakaan tietääkseni ole ollut. Onneksi siellä ei kuitenkaan niin montaa päivää yleensä joudu viettämään ja voihan noista huoneista vielä tietysti kysellä.
maikkis & pikku2 7+1