Olen harrastanut seksiä yli 500 naisen kanssa
Jos haluat kysyä jotakin, niin vastailen jonkun aikaa
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Ap, minkä ikäinen olet?
No en tietenkään tarkkaa ikääni kerro, koska en halua tulla tunnistetuksi, mutta sen verran sanon, että +40 on jo mittarissa, eli onhan noita panovuosia jo ihan kiitettävästi takana, eli ei tuota lukua ihan muutamassa vuodessa ole hankittu, kuten jo aiemminkin mainitsin.
Joku kerää postimerkkejä, toinen perhosia. Paneminenkin voi olla harrastus aikansa. Siinä tapaa uusia ihmisiä ja voi kokea paljon myönteistä. Kuten mielihyvää ja antoisia keskusteluja. Ohessa voi myös tuoda iloa, sisältöä ja tukea partnerin elämään, en tarkoita rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan halua jatkuvaa seksisuhdetta kanssasi? Ehkä kannattaisi miettiä missä mättää...
Sangen erikoisia kysymyksiä tänne tulee, joissa vastataan itse omaan kysymykseen, vaikkei minulta ole tullut vielä minkäänlaista vastausta.
Kyllähän noita halukkaita on vuosien varrella ollut ja joitain on mukana pidempäänkin pysynyt ja kuten jo aiemmin mainitsi, myös seurustelusuhteitakin on ollut, joten kyllä minä useammankin naisen kanssa olen useita kertoja naiskennellut. Itseasiassa luulen, että niitä on vähemmän, kenen kanssa olen nainut vain yhden kerran.
Vierailija kirjoitti:
Tänne on näköjään tullut muutamia kysymyksiä poistumiseni jälkeen, joten vastataan nyt ainakin muutamaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko alusta alkaen pitänyt kirjaa naisten lukumäärästä? Onko sinulla jokin vihko johon merkkaat naiset tukkimiehen kirjanpidolla, vai millainen systeemi?
En ole pitänyt minkäänlaista kirjaa. Tuossa vaan kun muistelin menneitä aikoja, niin siinä vähän pähkin, että kuinkahan monen kanssa sitä on tullut touhuiltua. Sen takia siis ainoastaan maininta, että yli viidensadan, koska tarkkaa lukua ei ole. Se on joka tapauksessa varmaa, että niitä yli tuon viidensadan on ja niitä voi olla seitsemänsataakin, kun ei tosiaan mitään kirjanpitoa ole, eikä sen myötä tarkkaa lukuakaan. Jos nyt joku veikkaus tarkemmasta luvusta pitäis heittää, niin sanoisin että 650 vois olla kohtuu likellä lopullista totuutta.
ap
:D Melkein kuin lukisi maailman kovimman tarkka-ampujan raporttia. Mannerheim-risti odottaa :D :D
Olen itsekkin tälläisten pelimiesten kanssa silloin tällöin touhunnut, niin minua kiinnostaa ihastutko koskaan kehenkään? Haluatko koskaan tavata ketään uudestaan? Minulle kun kerran kävi niin, että mies olisi halunnut tavata uudestaan, mutta itse en halunnut. En halunnut vakavaan suhteeseen pelimiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekkin tälläisten pelimiesten kanssa silloin tällöin touhunnut, niin minua kiinnostaa ihastutko koskaan kehenkään? Haluatko koskaan tavata ketään uudestaan? Minulle kun kerran kävi niin, että mies olisi halunnut tavata uudestaan, mutta itse en halunnut. En halunnut vakavaan suhteeseen pelimiehen kanssa.
Olenhan minä toki elämäni aikana ihastunut lukemattomia kertoja ja jossain määrinhän minä olen jokaiseen sänkykumppaniini ihastunut, koska heidän kanssaan olen sänkyyn päätynyt. Olenhan minä seurustellut pidempiäkin aikoja useamman kerran ja olen minä muitakin sänkykumppaneitani usemmin kun kerran tavannut. Sanosinko, että alle puolet on sellaisia, jotka on jäänyt ainoastaan yhteen kertaan. Olen siis halunnut ja myös naiset ovat halunneet, mutta minä en pidäkään itseäni minään pelimiehenä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Miksi mitä?
Mä olen asunut täällä Pattayalla nyt 18 vuotta. Välillä on ollut jopa vakituinenkin tyttö muutaman viikon, mutta muuten olen nauttinut paikallisten tapojen anneista. Pääasiassa thaityttöjä, muita lähialueelta ja venäläisiä, itäblokin muita maita, jopa muutama suomalainenkin. Jos näitä laskisi niin varmaan olisi mittari mennyt jo pari kertaa ympäri. Matkalla on tullut nähtyä tämän paikan nousu siihen mitä se nyt on. Enää en pysty muuttamaan vaikka haluaisin. Uusi tyttö joka päivä on jo tapa. Siitä on rakkaus kaukana, mutta ei todellakaan ole mitään paineita ja lisäksi erittäin, sanoisinko kivaa. Aika hyvin tällainen varmastikin jakaa mielipiteitä.
Tuli vaan mieleen kun kaveri Suomessa sai vauvan ja oli täältä kysynyt jotain ihan muuta. Ottakaahan iisisti siellä Suomessa!
Onko sattunut transuja vastaan ja yllätyksenä munat kun olet kokeillut
On, ekana vuotena. Aika nopeasti oppi kysymään. Hieman myöhemmin erottamaan muutenkin. Ovat joskus kauniimpia kuin naiset! Parin vuoden välein on ollut lähellä, ettei tule lähdettyä leidarin (ladyboy) kanssa. Ei noissa mitään jos joku sellaista haluaa. Ovat vaan puolirikollisia monella tavalla ja varoitan aina kaikkia heistä.
Tänään tarjosin tytölle rahaa jos tulisi pesemään pyykit ja ikkunat, ja siivoaisi vähän. Tuli ja maksoin pienen summan avusta. Ei ole vielä lähtenyt vaikka on puoliyö. Tuskin lähteekään. Länsimaissa on tapana sanoa seksille ei. Täällä ei niin tehdä, koska se on kivaa.
Mistä löydät kumppanisi, ja kuinka lähestyt heitä? Onko jo etukäteen molemmille selvää että kyseessä on vain seksi?
No tämähän on maailman suurin ilotalo! Tule katsomaan, tämä on upea paikka ja ihmiset iloisia. Noita tyttöjä on nykyään kymmeniä tuhansia. Multa meni toi 500 rikki joskus ensimmäisen vuosien aikana. Olisko nyt sitten nolla perässä? Ei tarvitse etsiä ollenkaan. Kuten sanoin niitä kävelee tuossa kadulla ja varsinkin jos sattuu aamulla olemaan tarvetta niin huutelen parvekkeelta tytön aamukahville. Kiltit eivät yleensä tule, mutta joku maksullinen siitä menee aina. Tämä nyt luonani oleva tuli mukaan kaupasta. Kysyin nimittäin kassaneidiltä jos haluaisi tulla ja suostui kunhan vuoro loppuu juuri nyt. Odottelen tässä naapuri baarissa. Homma hoidetaan ainakin, mutta jos haluaa vietämme iltaa yhdessä ja saattaa jäädä yöksikin. Varmaankin jää, sillä osasi englantia. Se on aika harvinaista. Tuntuu varmaan hassulta, mutta kun pelin oppii niin sitä on helppo pelata. Tyttö haluaa rahaa ja minä helpotusta. Yhteispelillä se on jopa hauskaa. Itse olen ihan koukussa tähän. Tämä on paratiisi monella tavalla.
ps, siis en asu tuossa bilealueella ja vältän joutumasta siihen, että tyttö pitäisi hakea sieltä maksullisesta baarista (lisämaksu) tai kadulta.
Onko tullut homosteltua ja harrastettua persereikäjuttuja?
Melkoisesti kokenut kirjoitti:
No tämähän on maailman suurin ilotalo! Tule katsomaan, tämä on upea paikka ja ihmiset iloisia. Noita tyttöjä on nykyään kymmeniä tuhansia. Multa meni toi 500 rikki joskus ensimmäisen vuosien aikana. Olisko nyt sitten nolla perässä? Ei tarvitse etsiä ollenkaan. Kuten sanoin niitä kävelee tuossa kadulla ja varsinkin jos sattuu aamulla olemaan tarvetta niin huutelen parvekkeelta tytön aamukahville. Kiltit eivät yleensä tule, mutta joku maksullinen siitä menee aina. Tämä nyt luonani oleva tuli mukaan kaupasta. Kysyin nimittäin kassaneidiltä jos haluaisi tulla ja suostui kunhan vuoro loppuu juuri nyt. Odottelen tässä naapuri baarissa. Homma hoidetaan ainakin, mutta jos haluaa vietämme iltaa yhdessä ja saattaa jäädä yöksikin. Varmaankin jää, sillä osasi englantia. Se on aika harvinaista. Tuntuu varmaan hassulta, mutta kun pelin oppii niin sitä on helppo pelata. Tyttö haluaa rahaa ja minä helpotusta. Yhteispelillä se on jopa hauskaa. Itse olen ihan koukussa tähän. Tämä on paratiisi monella tavalla.
ps, siis en asu tuossa bilealueella ja vältän joutumasta siihen, että tyttö pitäisi hakea sieltä maksullisesta baarista (lisämaksu) tai kadulta.
Hyi että, et taida tajuta ollenkaan miten alhainen ja kuvottava otus olet? Mies et ole, et eläinkään, joku surkea ällötys, oksennus kai kuvaisi sua parhaiten, tai haiseva ripuli vielä paremmin.
Eikö kukaan halua jatkuvaa seksisuhdetta kanssasi? Ehkä kannattaisi miettiä missä mättää...