Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen harrastanut seksiä yli 500 naisen kanssa

Vierailija
18.01.2016 |

Jos haluat kysyä jotakin, niin vastailen jonkun aikaa

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sä ainakin olet tosi helppo saalis :D

Miksi luulet ettei naiset metsästä?

En suinkaan luule. Metsästävät toki, mutta se on heillä huomattavasti vähäisempää, kuin meillä miehillä, kuten tämäkin ketju todistaa.

Mistä päättelet, että olisin helppo saalis? Se, että minä olen nainut yli 500 naisen kanssa, ei kerro omasta helppoudestani yhtään mitään. Tuo ei ole parin vuoden saldo, vaan varsin pitkän aikajakson, joten vuotuinen määrä ei kovin valtavaksi nouse. Olen hyvinkin valikoivasti sänkykumppanini valinnut ja todellakaan kuka tahansa ei sänkyyni ole päässyt. Jos olisin kaikkia mahdollisia pannut, niin tuo saldo olisi helpostikin nelinumeroinen. Minä kuitenkin olen aina mennyt laatu edellä.

Vierailija
42/77 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monen peppua olet nuollut?

En osaa tarkkaa lukua sanoa, mutta useamman kymmenen kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä, missä jamassa joku muu elämänalueesi olisi, jos olisit käyttänyt viidensadan naisen etsintään ja naimiseen kuluneen ajan vaikka opiskeluun, työntekoon, liikuntaan, harrastamiseen jne.

Oletko tullut ajatelleeksi, että esimerkiksi juuri se keskittyminen työntekoon saattaa olla syynä siihen, että niitä irtonumeroita kertyy huimaa vauhtia?

Luulisin itse liikkuvani jossain 700-800 kieppeillä ja syynä tähän on paljon matkustelua sisältävä työ. Hotelliöitä on luokkaa 250 vuodessa, omaa asuntoa minulla ei edes ole vaan asun joko konttorilla käydessäni firman kämpässä tai Suomessa lomaillessani vanhempieni kaupunkiasunnolla tai kesämökilläni. Hotelleissa ei ole juuri muuta tekemistä kuin työ, lukeminen, kuntoilu tai seksi, varsinkin kun en juurikaan juo. Perinteinen parisuhde on käytännössä poissuljettu vaihtoehto, mutta säännöllinen seksi on silti kivaa.

Vierailija
44/77 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko rakastanut ketään? 

Kaunein muistosi seksistä?

Mikä kerta jäi parhaiten mieleen ja miksi? 

Mikä jostakin on tehnyt turn offin? 

Onko vaginoissa OIKEASTI suurtakin eroa tuntuman suhteen? 

Vierailija
45/77 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko alusta alkaen pitänyt kirjaa naisten lukumäärästä? Onko sinulla jokin vihko johon merkkaat naiset tukkimiehen kirjanpidolla, vai millainen systeemi?

Vierailija
46/77 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yäk. älytöntä.

Vierailija
47/77 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tossa ole mitään kysymistä!!

Iten en kyllä huolis ukkoa joka on joka reiällä käyny kiehnäämässä. Yöks!

Ei jatkoon!

500 naista panneella miehellä taitaa olla hieman enemmän valinnanvaraa kuin sinulla. ;)

Vierailija
48/77 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se vaatisi, että sitoutuisit johonkin niistä? Menetätkö mielenkiinnon, jos nainen on liian helppo? Oletko ollut rakastunut? Oletko huijannut naisia sänkyyn antamalla ymmärtää, että olisit muutenkin kiinnostunut vai teetkö heti selväksi, että ei kiinnosta kuin reikänä? (Kun osa on siis luullut toisin ja odottanut enemmän) Näetkö naiset pääasiassa seksiobjekteina vai ihmisyksilöinä?

Vierailija
49/77 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suinkaan luule. Metsästävät toki, mutta se on heillä huomattavasti vähäisempää, kuin meillä miehillä, kuten tämäkin ketju todistaa.

Mistä päättelet, että olisin helppo saalis? Se, että minä olen nainut yli 500 naisen kanssa, ei kerro omasta helppoudestani yhtään mitään. Tuo ei ole parin vuoden saldo, vaan varsin pitkän aikajakson, joten vuotuinen määrä ei kovin valtavaksi nouse. Olen hyvinkin valikoivasti sänkykumppanini valinnut ja todellakaan kuka tahansa ei sänkyyni ole päässyt. Jos olisin kaikkia mahdollisia pannut, niin tuo saldo olisi helpostikin nelinumeroinen. Minä kuitenkin olen aina mennyt laatu edellä.

Muna edellä sä oot mennyt!!!

Vierailija
50/77 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki-Hiiri mättähältä mättähälle käy ja pikkujalka pilkottaa!

Vierailija
51/77 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
52/77 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dani?

Vierailija
53/77 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pimppampums kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö hävetä? Oletko käynyt tautitesteissä? Minulle tuo kyllä naisena olisi totaalinen turn off. En voisi yökkäämättä ajatella, että on uittanut kulliaan tuohon malliin. (Hetero-oletus)

Miksi aina oletetaan että panomiehillä olisi paljon tauteja, kai just ne osaa kumia käyttää kun kerran vierasta kyntävät. 

Sama juttu kun jokut puhuu huorista, että on likanen pesä. Huorathan ne on ammattilaisia ja kumia käyttävät, paitsi ehkä jotkut hiv-narkit. 

Juu niin varmaan. Sitäpaitsi esim B-hepatiitti on niin ärhäkkä, että voi tarttua suutelussa.

Huorien kanssa ei suudella.

Vierailija
54/77 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tossa ole mitään kysymistä!!

Iten en kyllä huolis ukkoa joka on joka reiällä käyny kiehnäämässä. Yöks!

Ei jatkoon!

Kyllähän silti suurin osa naisista juuri tuollaisista miehistä kaikkein eniten pitää! Sen sijaan 30-vuotiasta miestä, jolla on poikuus tallella, naiset pitävät luuserina.

Joten varmasti pääsee "jatkoon" tämä 500 naisen mies.

Vierailija
55/77 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on näköjään tullut muutamia kysymyksiä poistumiseni jälkeen, joten vastataan nyt ainakin muutamaan.

Vierailija kirjoitti:

Oletko alusta alkaen pitänyt kirjaa naisten lukumäärästä? Onko sinulla jokin vihko johon merkkaat naiset tukkimiehen kirjanpidolla, vai millainen systeemi?

En ole pitänyt minkäänlaista kirjaa. Tuossa vaan kun muistelin menneitä aikoja, niin siinä vähän pähkin, että kuinkahan monen kanssa sitä on tullut touhuiltua. Sen takia siis ainoastaan maininta, että yli viidensadan, koska tarkkaa lukua ei ole. Se on joka tapauksessa varmaa, että niitä yli tuon viidensadan on ja niitä voi olla seitsemänsataakin, kun ei tosiaan mitään kirjanpitoa ole, eikä sen myötä tarkkaa lukuakaan. Jos nyt joku veikkaus tarkemmasta luvusta pitäis heittää, niin sanoisin että 650 vois olla kohtuu likellä lopullista totuutta.

ap

Vierailija
56/77 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäinen olet?

Vierailija
57/77 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se vaatisi, että sitoutuisit johonkin niistä? Menetätkö mielenkiinnon, jos nainen on liian helppo? Oletko ollut rakastunut? Oletko huijannut naisia sänkyyn antamalla ymmärtää, että olisit muutenkin kiinnostunut vai teetkö heti selväksi, että ei kiinnosta kuin reikänä? (Kun osa on siis luullut toisin ja odottanut enemmän) Näetkö naiset pääasiassa seksiobjekteina vai ihmisyksilöinä?

Mistä päätellen en ole kehenkään sitoutunut? On minulla ollut muutama pidempikin suhde, ei ne kaikki suinkaan yhden illan juttuja ole olleet.

Kyllähän se helppous voi joissain tapauksissa olla mielenkiintoa laskeva tekijä ja on ollutkin.

Tuo rakastuminen onkin jo vaikeampi kysymys, se kun on minulle jotenkin elämää suurempi juttu, enkä ole varma, olenko koskaan suhteissani niin suuriin sfääreihin yltänyt, mutta sanottaisko niin, että aika lähelle olen päässyt.

En ole koskaan huijannut ketään, eli mitään lupauksia tulevasta en ole antanut. Muutenkin olen suoraselkäinen mies, enkä pidä huijaamisesta.

Näen naisen ihmisenä ja myös kauniina ja seksikkäänä sellaisena.

Vierailija
58/77 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummelin Panomies.

Vierailija
59/77 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muna edellä sä oot mennyt!!!

:D Pakko myöntää, että hieman repesin tuon luettuani :D No joo, onhan tuo osin tottakin, sellaisia me miehet olemme, minkäpä me biologiallemme voimme ;)

ap

Vierailija
60/77 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sit kehumaan, kun olet saanut panna yhtä naista 500 kertaa :)