Olen harrastanut seksiä yli 500 naisen kanssa
Jos haluat kysyä jotakin, niin vastailen jonkun aikaa
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Miten se monen naisen paneminen on parantanut itsetuntoasi/nostanut arvoasi?
Hyvä kysymys kiitos tästä.
Itsetuntoahan se kohottaa, sehän on selvä. Sen sijaan arvonnousu ei ole ihan niin yksinkertainen juttu, kuin mitä voisi ensi istumalta kuvitella. Eli naisillahan oletusarvo noin yleisesti ottaen on se, että se laskisi arvoani naisten silmissä, mutta kokemukset taas ovat hieman päinvastaiset.
Esimerkiksi muutamalla työmaalla kun huseraasin kollegojen kanssa, niin halukkaita sänkyhommiin tuntui vaan olevan enemmän, mitä enemmän olin työkavereideni kanssa paneskellut.
Myös eräässä harrasteyhteisössä se näkyi erittäin selkeästi. Se oli naisvaltainen harrasteyhteisö, mutta miehiäkin oli mukana, tosin muut miehet oli lähinnä nyhveröosastoa, eivätkä naisia kiinnostaneet. Sen sijaan minä kyllä touhusin aika huolella usemman neidon kanssa ja tuntui, että mitä useamman kanssa olin puuhaillut, niin sitä enemmän oli tarjokkaita ja jopa pientä tappeluakin naisten kesken kehkeytyi. Ne oli aikoja ne ;)
Aikamoista kairaamista. Siinä on soudettu lammet, järvet ja jorpakot.
En ole varmaan polkenut edes yhteensä 500 kertaa nitä naisia joiden kanssa olen seurustellut.
Sä olet ollut niin helppo ja sellainen, jota ei tarvitse ottaa vakavasti. Sellaista miestä ei tarvitse jännittää sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä, missä jamassa joku muu elämänalueesi olisi, jos olisit käyttänyt viidensadan naisen etsintään ja naimiseen kuluneen ajan vaikka opiskeluun, työntekoon, liikuntaan, harrastamiseen jne.
Yhtälailla voitaisi sanoa, että mietipä kuinka montaa naista olisit kerinnyt panemaan, jos et olisi kuluttanut kaikkea aikaasi opiskeluun, työtekoon ja harrastuksiin :)
No joo, olen minä opiskellut ja töitä paiskinut ja aikas montaa lajia harrastanutkin, ettei elämäni pelkkää panemista ole ollut ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se monen naisen paneminen on parantanut itsetuntoasi/nostanut arvoasi?
Hyvä kysymys kiitos tästä.
Itsetuntoahan se kohottaa, sehän on selvä. Sen sijaan arvonnousu ei ole ihan niin yksinkertainen juttu, kuin mitä voisi ensi istumalta kuvitella. Eli naisillahan oletusarvo noin yleisesti ottaen on se, että se laskisi arvoani naisten silmissä, mutta kokemukset taas ovat hieman päinvastaiset.
Esimerkiksi muutamalla työmaalla kun huseraasin kollegojen kanssa, niin halukkaita sänkyhommiin tuntui vaan olevan enemmän, mitä enemmän olin työkavereideni kanssa paneskellut.
Myös eräässä harrasteyhteisössä se näkyi erittäin selkeästi. Se oli naisvaltainen harrasteyhteisö, mutta miehiäkin oli mukana, tosin muut miehet oli lähinnä nyhveröosastoa, eivätkä naisia kiinnostaneet. Sen sijaan minä kyllä touhusin aika huolella usemman neidon kanssa ja tuntui, että mitä useamman kanssa olin puuhaillut, niin sitä enemmän oli tarjokkaita ja jopa pientä tappeluakin naisten kesken kehkeytyi. Ne oli aikoja ne ;)
Ja sitten heräsit.
Seksi on syntiä ja tarkoitettu avioliittoon ovulaation aikaan suoritettavaksi toimenpiteeksi lapsen siittämiseksi. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö hävetä? Oletko käynyt tautitesteissä? Minulle tuo kyllä naisena olisi totaalinen turn off. En voisi yökkäämättä ajatella, että on uittanut kulliaan tuohon malliin. (Hetero-oletus)
Miksi aina oletetaan että panomiehillä olisi paljon tauteja, kai just ne osaa kumia käyttää kun kerran vierasta kyntävät.
Sama juttu kun jokut puhuu huorista, että on likanen pesä. Huorathan ne on ammattilaisia ja kumia käyttävät, paitsi ehkä jotkut hiv-narkit.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet ollut niin helppo ja sellainen, jota ei tarvitse ottaa vakavasti. Sellaista miestä ei tarvitse jännittää sängyssä.
Olet varmasti aika pitkälti oikeassa tässä. Rento nainen on sängyssä huomattavasti mukavampi, kuin jännittäjä :)
Toisaalta onhan noita naisia matkan varrella ollut, jotka ovat ottaneet vähän turhankin vakavasti, eivätkä ole millään meinanneet päästää irti.
pimppampums kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö hävetä? Oletko käynyt tautitesteissä? Minulle tuo kyllä naisena olisi totaalinen turn off. En voisi yökkäämättä ajatella, että on uittanut kulliaan tuohon malliin. (Hetero-oletus)
Miksi aina oletetaan että panomiehillä olisi paljon tauteja, kai just ne osaa kumia käyttää kun kerran vierasta kyntävät.
Sama juttu kun jokut puhuu huorista, että on likanen pesä. Huorathan ne on ammattilaisia ja kumia käyttävät, paitsi ehkä jotkut hiv-narkit.
Juu niin varmaan. Sitäpaitsi esim B-hepatiitti on niin ärhäkkä, että voi tarttua suutelussa.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on syntiä ja tarkoitettu avioliittoon ovulaation aikaan suoritettavaksi toimenpiteeksi lapsen siittämiseksi. Hävetkää.
Seksi ei ole syntiä. Se on pyhää, josta syntyy uutta elämää ja siksi alunperin tarkoitettu avioliittoon.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta onhan noita naisia matkan varrella ollut, jotka ovat ottaneet vähän turhankin vakavasti, eivätkä ole millään meinanneet päästää irti.
Mä olen huomannut, että moni on vähän kuin loukkaantunut, kun kyseessä ei ole ollutkaan muu kuin seksi. Kun seksinharrastusmielessä on tavattu ja seksi on ollut hyvää ja kivaa, niin se on yllättänyt, että kuitenkin on ajateltu sen olevan myös jotain muuta kuin seksiä(?)
pimppampums kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aivan oikeassa. Se on yksi panemiseni perusperiaatteita, että koskaan en pane paljaalla ja joka kerta ennen kortongin pakkauksen avaamista puristelen pakkausta huolella varmistaen, että se on todellakin ehta, eikä ole rikkoutunut, tai kukaan päässyt painelemaan siihen reikiä.
Kyllähän se on niin, että amatöörit ne on, jotka paljaalla panee, sen kerran kun pesää saavat.
Nautitko kaikkien kanssa? Entä nauttivatko ne naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan halunnut sua toista kertaa? Aloituksesta tulee nimittäin mieleen hyvännäköinen mies, jolla on pieni penis tai huonot sänkytaidot.
Voin vastata ap:n puolesta. Ulkonäkö on ihan normaali, ei mikään erityisen komea muttei rumakaan. Penis on 17cm eli keskimittainen, hieman ylöspäin käyrä. Ollaan harrasttu useastikin seksiä ap:n kanssa ja varmaan moni muukin.
Okei?
Mielelläni kuulisin vastauksen mieheltä itseltään.
Tuota noin, nyt en voi sanoa muuta kuin että menin aika sanattomaksi....
ap
Vierailija kirjoitti:
Nautitko kaikkien kanssa? Entä nauttivatko ne naiset?
En kaikkien, kuten sanoin floppejakin on matkan varrelle osunut ja muutama sellainenkin, kenen kanssa en ole kyennyt lainkaan toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut, että moni on vähän kuin loukkaantunut, kun kyseessä ei ole ollutkaan muu kuin seksi. Kun seksinharrastusmielessä on tavattu ja seksi on ollut hyvää ja kivaa, niin se on yllättänyt, että kuitenkin on ajateltu sen olevan myös jotain muuta kuin seksiä(?)
Hyvää seksiä saa niin harvoin, että kannattaisi katsoa onko mahkuja myös syvempään suhteeseen. Seksihän on iso osa toimivaa parisuhdetta.
Annemaaria kirjoitti:
Hyi hitto! En harrasta yhdenillanjuttuja. Arvostan enemmän kroppaa, jota on harkiten käytetty. Aivot narikassa kaiken liikkuvan bylsiminen on ala-arvoista ja osoitus melkoisesta tyhmyydestä.
Kysymykseni onkin varsin yksinkertainen. Miksi?
Nimimerkkisikin jo kertoo, että minun on turha sinulle alkaa sitä syvällisemmin selittämään, koska et ymmärtäisi kuitenkaan. Tämä siis puhtaasti biologisista syistä. Nainen pääsääntöisesti hakee vakituista suhdetta, kun taas me miehet olemme luonnoltamme metsästäjiä ja uuden saaliin saaminen on nautinto johon ei kyllästy koskaan. Ei siis kyse ole pelkästään panemisesta, vaan metsästyksestä ja saaliin saamisen nautinnosta.
No sä ainakin olet tosi helppo saalis :D
Miksi luulet ettei naiset metsästä?
Ja sitten heräsit päiväunelmistasi.
Okei?
Mielelläni kuulisin vastauksen mieheltä itseltään.