Mikä voi olla sukulaisnaisen lapsiamme kohtaan vihamielisen käytöksen takana?
En todellakaan voi käsittää miten joku lähes 40v nainen kehtaa ja voi käyttäytyä niin vihamielisesti lapsiamme kohtaan ja vielä aivan avoimesti meidän vanhempien nähden.
Tänään olivat miehensä ja koiransa kanssa kylässä. Koko ajan kehuivat miten hyvähermoinen koiransa on ja miten se jaksaa olla rauhassa vaikka meidän lapset huutaa ja rääkyy ja kirkuu koko ajan (miksi tuoda koira, jos se kärsii ihan normaaleista pikkulapsista???). Nuorin lapsemme 1v laittoi leikkilusikan oikeasti suuhunsa maistaessaan leikkiruokaa. Nainen kieltää koiraa koskemasta lusikkaan ja huomauttaa minulle lapsen nuolaisseen lelua. (So?? lapsen oma lelu, en tee asialle mitään) Lopulta nainen kantaa naama inhosta vääränä lusikan kahden sormen varassa ja heittää teatraalisesti tiskialtaaseen.
Koira nuohoaa kodissamme kaikki paikat, tunkee pänsä kaappeihin, lipoo ja kuolaa pöydällä olevia tarjottavia. Heitän koiran lapselta nappaaman piirakan roskiin. Nainen huomauttaa heidän koiransa syövän kerran päivässä kyllä jotain hampaita puhdistavia dentastickejä.
Nuorin lapsemme horjahtaa ja koettaa ottaa vierässä istuvasta naisesta tukea. Nainen väistää nopeasti sivuun. Lapsi kaatuu ja loukkaa itsensä pahasti, alkaa itkeä. Nainen alkaa huolestuneena tutkia tuliko koirankarvaisiin housuihin jotain lapsen sormista.
Aivan käsittämätöntä vihamielisyyttä pieniä lapsia kohtaan. Miten joku voi olla noin kylmä? Lapset 1v ja 4v, tosi kiltteja ja suloisia lapsia kaikkien muiden sukulaisten mielestä. En lasten kuullen alkanut tilannetta ruotia, lapset eivät onneksi näyttäneet tajunneen naisen käytöstä. Tämä sukulainen kuuluu valitettavasti kalustoon, lapset eivät hänen seurastaa onneksi pahemmin perusta vaan seurustelevat aina muiden vieraiden kanssa.
Mikä naista voi vaivata? Mikä voi olla käytöksen takana? Miehensä pitää lapsistamme todella paljon, antaa syliä ja huomiota.
Kommentit (26)
Mä tykkään ns. kilteistä lapsista, mut kaikki huonokäytöksiset riiviöt ja nahjus teinit ärsyttää mua ihan kybällä!
Ensiksi sanoisin etta koira ei ole tervetullut enaa koskaa likaa, kuolaa ja snoolaa. Ehka tati ei sitten enaa tule myoskaan.
Hah hah salli minun nauraa, joku aiempi sanoi olevansa elainten kanssa samalla aaltopituudella. Aika heikolla tasolla sina sitten vareilet, ei tuo ole mikaan kehun aihe. Ihmiset aina luulevat tietavansa mita koirat ajattelevat ja projektoivat omia tunnetilojaan koiriin.
Hah hah!
lapsen korvike. Veikkaan että naista vaivaa myös henkinen keskenkasvuisuus ja käytöstapojen puute. eli sivistymätön moukkahan tuo selkeästi on.
Ihmisten jutut menee sulta yli hilseen?
Ensiksi sanoisin etta koira ei ole tervetullut enaa koskaa likaa, kuolaa ja snoolaa. Ehka tati ei sitten enaa tule myoskaan.
Hah hah salli minun nauraa, joku aiempi sanoi olevansa elainten kanssa samalla aaltopituudella. Aika heikolla tasolla sina sitten vareilet, ei tuo ole mikaan kehun aihe. Ihmiset aina luulevat tietavansa mita koirat ajattelevat ja projektoivat omia tunnetilojaan koiriin.
Hah hah!
Koira ei saa nuolaista lapsen lelua koska se on kohta taas lapsen suussa? Siis ei se että koira saa lapsen suusta pöpöjä vaan toisinpäin?
Minusta se on hyvä teko.
Ehkä koiran kuono osui lusikkaan ja toi lusikan pesuun, ei sillä että lapsella on leluja jotka on lapsen suussa.
Pesethän sinäkin lapsesi hampaat, ei ne ole likasemmat kuin koiran suu.
Mitä taas tulee koiran olemisesta ruokapöydässä? Jos teillä niin ei tehdä, ei niin tehdä. Vierailla ollaan vieraitten sääntöjen mukaan. Jos et halua että kaappeja nuohoo lapset tai koirat niin se vaan kielletään. Pöydässä istuu vaan ihmiset.
Heillä kotona on sitten heidän omat säännöt.
Laita rajat vierailijalle niin ettei tule koiran kanssa kun se puudeli on enemmän kuin ihmiset.
Voi olla niin että on katkera kun ei ole itse lapsia saanut, koiran on sentään saanut ja sitä jumaloi.
Jääköön ämmä koiransa kanssa kotiinsa ja miehensä tulkoon kyläilemään niin kaikki on onnellisia.