APUA! MITÄ TÄN NAISEN KÄSIS ON????
Kommentit (11)
Saatananpalvojat palvovat tosiaan saatanaa, satanistit uskovat pahaan itsessään.
" SATANISTIT eivät usko sen enempää kristinuskon (tai minkään muunkaan uskonnon) Jumalaan kuin Saatanaankaan - Satanisti on itse oma jumalansa. Saatana symboloi satanistille synkkää, kehitysopillista entropian voimaa sekä ihmisen ylpeää ja lihallista luontoa. Saatana ei siis ole mikään tiedostava kokonaisuus, jota tulisi palvoa - pikemminkin jokaisessa ihmisessä itsessään oleva voimavaranto."
SAATANANPALVONNALLA on vain vähän, jos ollenkaan, todellisia uskonnon piirteitä. Se ei edusta epäkristillistä tai vastakristillistä pakanuutta, vaan yksinkertaisesti käänteiskristillisyyttä. Käänteiskristillisyys on sananmukaisesti käänteistä kristinuskoa, eli kristinuskon arvot ja valta-asemat on käännetty päälaelleen. Saatananpalvoja uskoo kyllä kristinopin jumalaan, mutta hän on nostanut tuon jumalan vastavoiman, Saatanan, korkeimmalle sijalle. Saatana edustaa saatananpalvojalle osittain samoja asioita kuin satanisteillekin, mutta Saatana nähdään persoonallisena, konkreettisena olentona. Saatananpalvojat pyrkivät kääntämään kristinuskon arvomaailman nurinpäin ja siksi noudattavat (yleensä itse sitä tajuamatta) hyvinkin orjallisesti Raamattua. Saatananpalvonta on kristinuskoa, mutta koska ainoana toimintamotiivina on nimenomaan kääntää kristinusko nurinpäin, ei synnykään uskontoa, vaan kapina.
Pointti menee aina ohi, tärkeintä on hässiä pilkkua kybällä.
Nuoruuteen kuului nuo " huvit" . Sillon oli paha olla ja sillon viilleltiin. Sitä teki niin moni minunkin ystävä piiristä. Mitä sitten? Sillon oli ongelmia, nyt on nyt. Arvet on kädessä, mut ei se ole minua haitannut. Mustiin pukeuduttiin ja kaikkee kokeiltiin, ei se minusta saatanan palvojaa tehnyt silti.
taitaa tytöllä olla kivat huvit.Ihme että sosiaaliviranomaiset ei oo puuttunu asiaan.
kutsuu itseään saatanan morsiammeksi (pride of satan). Selasin hänen kaikki kuvagallerian kuvat läpi. Kamalaa katsottavaa ja kädet aivan viiltoja/arpia täynnä. Lisäksi ainakin toiseen käteen oli ihankuin polttomerkattu ristin kuva.
Ja ymmärsin että hänellä on vielä oma lapsikin (löytyi kuvia pojasta). Voiko noin tasapainoton nuori kasvattaa tasapainoista ja elämänhaluista lasta? Itse kun tuntuu vain haluavansa kuolla... toivottavasti joku tajuis ja ymmärtäis auttaa tota nuorta kasvussaan.
Hänen pitäisi saada jotain hoitoa ja äkkiä!
Kädet joissakin kuvissa siteissä (ranteet) polttomerkkejä, olkavarresta ranteeseen saakka viiltoja.. satanismia.. Voi Luoja!!
Toivottavasti tämä kärsivä ihminen saa jostain apua!!!
Hälyyttävänä kuitenkin pidän sitä että hänellä mitä ilmeisimmin on lapsi. Ei sillä etteikö hän varmasti rakastaisi tuota poikaansa, mutta koska hänen oma hätänsä ja tuskansa näyttää olevan niin suuri, kuinka hänellä riittää voimat pienen lapsen kasvattamiseen?..sitä jäin miettimään..
Toivottavasti hänellä ainakin on tukiverkkoa ympärillään!
ei tuo kyllä satanismia ole vaan saatanan palvontaa.kaksi täysin eri asiaa.