Kerro sun mukavin vapaa-ajan harrastus
Mitäs harrastat vapaalla? Kerro se mieluisin.
Mä harrastan vähän kaikkea - jaksoina, mutta yksi mieleinen on aina (enemmän tai vähemmän) kuvioissa mukana, valokuvaaminen.
Kommentit (21)
Pyöräily, kokkaus on ne parhaat mutta lukeminen ja kirjoittaminenkin myös. Talvella en toki pyöräile, hiihdän jos voi, muuten sitten kävelylenkkejä.
Auringossa latautuminen. Ne harrastukset itsessään (ulkoilu, pyöräily, päiväpatikointi) ei ole kovinkaan isosti nautittavia kun suomessa on nauttimismahdollisuudet aika mitättömät esimerkiksi maisemien katselun suhteen (vrt. esim alpit), mutta aurinko se paistaa kuumasti täälläkin. Tähän liittyen surffaus tai siis tarkemmin purjelautailu voisi olla kiintoisa uusi harrastus jota ehkä saatan kokeilla ensi kesänä.
Sukututkimus!
Kuolleet sukulaiset ovat kaikkein kiinnostavimpia.
Intialainen ruoka ja naturismi. Kokkaan niin intialaista kuin täällä kaukana kykenee. Syön terveellisesti, vältän myrkkyjä, liikun paljon ulkona ja viihdyn aina alasti, kun vain lämpötila ja sosiaalinen tilanne sallii.
Melominen (miehen kanssa inkkarilla).
Nyrkkeily. Auttaa muuten tosi hyvin jumissa olevaan niska- hartiaseutuun!
Lukeminen, vaikeat ristikot, neulominen.Olen töissä ihmisten kanssa tekemisissä ja haluan kotona rentoutua ihan itsekseni.
Kesällä suunnistus ja juoksu.Talvella hiihto ja lukeminen.Ympäri vuoden omatoimimatkailu ulkomaille, aina kun rahaa löytyy siihen.
Runkkaaminen, olen siinä jo melko hyvä.
Ikisinkkumies
Kitaransoitto. Ei tosin ole paljonkaan mistään kotoisin kun asuu pienellä paikkakunnalla jossa rokkipiirit on aika lailla maan alla eikä tunne ketään tarpeeksi hyvää soittajaa bändin perustamiseen. M22
Vierailija kirjoitti:
Videopelit <3
sama täällä! eniten tulee pelattua koneella sekä 3ds:llä
Nukun. Ei tarvitse ajatella yhtään mitään.
Videoiden tuottaminen ja julkaiseminen YouTubessa.
Vierailija kirjoitti:
Videoiden tuottaminen ja julkaiseminen YouTubessa.
Linkki videoihin?
Elokuvat elokuvateatterissa.
Kirjoitan tätäkin juuri nyt teatterisalissa ja odotan elokuvan alkua.
Mulla ei ole juuri vapaa-aikaa (työ, koti, lapset, lasten harrastukset koirien lenkitykset yms yms lista on pitkä kun nälkä vuosi) En edes muista milloin olen sohvalle istahtanut.. ennen tykkäsin lukea lukea paljon. Mutta siihenkään ei ole enää aikaa.. joten olen ratkaissut tämän niin että kuuntelen langattomilla äänikirjoja ja teen kodin askareita ja sama homma lenkillä koirien kanssa, joten saan edes vähän "omaa" aikaa ja saan uppoutua omaan maailmaan. En suinkaan valita, koska olen löytänyt näin hyvän tavan saada itselleni hengähdystauon, moni ei ymmärrä, ja tämä on minusta vähän surullista että tapaani arvotelee moni tuttu, mutta toimii minulla ja ikävä kyllä, tällä hetkellä ei ole aikaa omille harrastuksille, ellen sitten lopeta nukkumista. mutta kyllä tämä kiire hellittää kun ruuhkavuodet on ohitse.
Moottoripyöräily! On kyllä siitä pirullinen harrastus että talvet tuntuu liian pitkiltä...