Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tajua, että naiset joilla on vähän seksikumppaneita...

Siveellinen vaimo
18.01.2016 |

... Useimmiten haluavat miehen, jolla on myös ollut harvoja seksikumppaneita? Ei tulisi itselleni mieleenkään edes harkita miestä, jolla on ollut 10 seksikumppania, puhumattakaan suuremmista määristä. Se kun kertoo selvästi, että miehen suhtautuminen seksiin on hyvin erilaista kuin itselläni (=vain rakkaudesta ja vakisuhteessa). Silti moni ympäriinsä nainut mies väheksyy ns. kokeneita naisia, ja sanoo haluavansa toisenlaisen tyttöystävän. Miksi ihmeessä? Miksi ette halua naista, joka suhtautuu seksiin samalla lailla kuin te itse?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa siihen haluaako vähän käytetyt naiset vähän käytetyn miehen, pelkäisin vain sitä että mies, jolla on ollut paljon naisia, haluaa jatkossakin paljon naisia eikä pysty olemaan uskollinen. Taas ne joille sen parin seksikerran saaminenkin on tuottanut työtä ja tuskaa, todennäköisesti joutuvat olemaan uskollisia. Mä tykkään seksistä ja olisin varmaan aikamoinen lortto, jos olisi vaan vientiä, mutta olen saanut vain pari kertaa yhdeltä tyypiltä. 

Vierailija
22/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokun noille kuppakasseille on tärkeintä päästä likaamaan mahdollisimman monta neitsyttä. En tiedä, kai se sekin on joku sairaus päässä.

Likaamaan? Eikö sitä seksiä harrasteta ihan yhdessä tuumin? Miksi se on miehen vika jos nainen antaa pesäänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"In news that will surprise no one, an international survey determined that men prefer virgin sexual partners while women like more experienced lovers."

http://www.peeperz.com/women-prefer-experienced-men-prefer-virgins/

Tuota, ei nyt näytä kovin tieteelliseltä tutkimukselta, eikä välttämättä Pohjoismaiseen kulttuuriin sopivalta. Tuossa ei myöskään sivuttu ollenkaan sitä, miten henkilön oma seksuaalipartnereiden määrä korreloi partnerin toivottuun partnereiden määrään.

Siitä voimme toki olla samaa mieltä, että suuri määrä seksipartnereita on länsimaisessa kulttuurissa ollut hyväksyttävämpää miehille kuin naisille, ja sen käsityksen vaikutukset näkyvät vieläkin laajasti.

Ei kai kukaan tuota miksikään tieteelliseksi tutkimukseksi väittänyt sen enempää kuin ap:n kyselyä ensimmäisellä sivullakaan. Seksiparteneiden suuri määrä on toki ollut miehille hyväksyttävämpää kuin naisille - mikä on siis muuttunut, jos naiset nyt yhtäkkiä haluavatkin vähän kokeneen miehen?

Vierailija
24/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siveellinen vaimo kirjoitti:

... Useimmiten haluavat miehen, jolla on myös ollut harvoja seksikumppaneita? Ei tulisi itselleni mieleenkään edes harkita miestä, jolla on ollut 10 seksikumppania, puhumattakaan suuremmista määristä. Se kun kertoo selvästi, että miehen suhtautuminen seksiin on hyvin erilaista kuin itselläni (=vain rakkaudesta ja vakisuhteessa). Silti moni ympäriinsä nainut mies väheksyy ns. kokeneita naisia, ja sanoo haluavansa toisenlaisen tyttöystävän. Miksi ihmeessä? Miksi ette halua naista, joka suhtautuu seksiin samalla lailla kuin te itse?

Ja mistähän kumpikin osapuoli nuo seksikumppanien määrät saisi tietää? 

Kysymällä?

Vierailija
25/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa siihen haluaako vähän käytetyt naiset vähän käytetyn miehen, pelkäisin vain sitä että mies, jolla on ollut paljon naisia, haluaa jatkossakin paljon naisia eikä pysty olemaan uskollinen. Taas ne joille sen parin seksikerran saaminenkin on tuottanut työtä ja tuskaa, todennäköisesti joutuvat olemaan uskollisia. Mä tykkään seksistä ja olisin varmaan aikamoinen lortto, jos olisi vaan vientiä, mutta olen saanut vain pari kertaa yhdeltä tyypiltä. 

Pelkosi on aiheellinen. Sekä miehet että naiset, joilla on ollut paljon seksikumppaneita, pettävät todennäköisemmin. Perinteisesti tämä on haitannut enemmän miehiä, jotka ovat arvostaneet enemmän kumppanin kokemattomutta, kun taas naisille on riittänyt se, että miehellä on rahaa.

Vierailija
26/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mulla on ollut elämäni aikana 4 seksikumppania ja mulle olis kyllä ennemminkin outoa tai pettymys, jos mies olisi pystynyt vain samaan. Haluaisin jos uudestaan valitsisin miehen, joka on halukas ja sellaiset miehet, joilla ei ole kiinnostusta kaataa useita naisia antavat minulle ainakin vaikutelman seksuaalisesti jotenkin estoisilta.

Mutta olen kyllä ollut rakastunut mieheenkin, jolla oli 35-vuotiaaksi mennessä ollut vain 1 seksikumppani ja hän oli itseasiassa mies, joka sai minut nauttimaan seksistä (vaikkei meillä ollut seksiä, mutta hän avasi jotkin hanat). Joten määrä ei ole missään tapauksessa kynnyskysymys kumpaankaan suuntaan.

Mutta olen niin varma viehätysvoimastani, että uskon, että kun se paljon pannut mies tapaa minut, niin se ei enää muita naisia tarvitse. En vastusta itsekään yhden illan suhteita, ainoa mitä karsastan, on jos mies ei haekaan yhdenillan suhteita selkeästi, vaan menee sänkyyn ajatuksella, että tästä tulee suhde, jos on tullakseen.

Ei noin. En mene sänkyyn ennen kuin mies on sitoutumut minuun TAI jos molemmille on selvää, että tämä on vain yhdenyön juttu.

Mutta siis ei, en todellakaan jaa ap:n ajatuksia.

Vierailija
27/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkosi on aiheellinen. Sekä miehet että naiset, joilla on ollut paljon seksikumppaneita, pettävät todennäköisemmin. Perinteisesti tämä on haitannut enemmän miehiä, jotka ovat arvostaneet enemmän kumppanin kokemattomutta, kun taas naisille on riittänyt se, että miehellä on rahaa.

Mulla on kyllä päinvastaisia kokemuksia.

Mulla on ollut paaaaaaaljon seksikumppaneita sinkkuna ollessani. Kun olen seurustellut, ei ole todellakaan ollut tarvetta pettää. Toisin oli eräällä exällä jolla ei ollut kuin muutama seksikumppani ennen minua.. kävi pettämään kun ahdistui siitä ettei ollut yhtä kokenut kuin minä.

Kun on sinkkuillessa kokeillut kaikenlaista niin parisuhteessa viihtyy paremmin, kun tietää mitä tuolla on tarjolla (ja että ei se niin ihmeellistä lopulta ole). Ei ole tarvetta pettää kun on kaikenlaista jo kokeillut monen eri sorttisen kumppanin kanssa. Näin ainakin mulla.

N29

Vierailija
28/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut paaaaaaaljon seksikumppaneita sinkkuna ollessani. Kun olen seurustellut, ei ole todellakaan ollut tarvetta pettää. Toisin oli eräällä exällä jolla ei ollut kuin muutama seksikumppani ennen minua.. kävi pettämään kun ahdistui siitä ettei ollut yhtä kokenut kuin minä.

Kun on sinkkuillessa kokeillut kaikenlaista niin parisuhteessa viihtyy paremmin, kun tietää mitä tuolla on tarjolla (ja että ei se niin ihmeellistä lopulta ole). Ei ole tarvetta pettää kun on kaikenlaista jo kokeillut monen eri sorttisen kumppanin kanssa. Näin ainakin mulla.

N29

Varmasti näin sinulla, mutta väitän että yleisesti enemmän pettävät ne ketkä pilluaan sinkkunakin jakelevat enemmän. "Seksi on kivaa", "seksi on vaan seksiä", huomion saamista jne.

Vierailija
29/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29

Varmasti näin sinulla, mutta väitän että yleisesti enemmän pettävät ne ketkä pilluaan sinkkunakin jakelevat enemmän. "Seksi on kivaa", "seksi on vaan seksiä", huomion saamista jne.

Juuri näin. Tietenkin usean miehen kanssa seksiä harrastaneet naiset ovat asiasta eri mieltä, kuinkas muutenkaan.

http://www.statisticbrain.com/percent-of-female-infidelity-based-on-num…

Vierailija
30/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut varsinainen pukki ja numeroni lähentelee viittäkymmentä. Vaimoni on maannut vain yhden miehen kanssa minun lisäkseni. Enempää en hänelle sallisikaan.

M41

Vaan viiskymmentä :D Mulla on ainakin kaks sataa, ootko joku aseksuaali?

Vierailija
31/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"In news that will surprise no one, an international survey determined that men prefer virgin sexual partners while women like more experienced lovers."

Sivusto nimeltä peeperz.com, seems legit :D

Vierailija
32/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ollut monen kanssa, mutta ei miehen panomäärällä siltikään ole mulle kovin suurta merkitystä.

Että turha yleistää.

Vierailija
33/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusto nimeltä peeperz.com, seems legit :D

Asiallista kritiikkiä olisi esittää luotettavammasta lähteestä löytyvän kyselyn tulokset, jossa naisvastaajat kertovat haluavansa kokemattoman miehen. Tämä oli ap:n väite, ja toistaiseksi kukaan ei ole esittänyt mitään lähdettä tuolle väitteelle.

Vierailija
34/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota, ei nyt näytä kovin tieteelliseltä tutkimukselta, eikä välttämättä Pohjoismaiseen kulttuuriin sopivalta. Tuossa ei myöskään sivuttu ollenkaan sitä, miten henkilön oma seksuaalipartnereiden määrä korreloi partnerin toivottuun partnereiden määrään.

Siitä voimme toki olla samaa mieltä, että suuri määrä seksipartnereita on länsimaisessa kulttuurissa ollut hyväksyttävämpää miehille kuin naisille, ja sen käsityksen vaikutukset näkyvät vieläkin laajasti.

Ei kai kukaan tuota miksikään tieteelliseksi tutkimukseksi väittänyt sen enempää kuin ap:n kyselyä ensimmäisellä sivullakaan. Seksiparteneiden suuri määrä on toki ollut miehille hyväksyttävämpää kuin naisille - mikä on siis muuttunut, jos naiset nyt yhtäkkiä haluavatkin vähän kokeneen miehen?

Sekoitat nyt iloisesti kaksi eri asiaa - sen, miten henkilön oma seksikumppanien määrä vaikuttaa potentiaalisen partnerin toivottuun seksikumppanien määrään, ja sen, miten ihmiset (amerikkalaiset?) yleisesti ottaen suhtautuvat naisten ja miesten seksikumppanien määrään, riippumatta omasta taustasta. Et voi vetää johtopäätöksiä ensimmäisestä asiasta, jos sitä ei siteeraamassasi "tutkimuksessa" ole ollenkaan käsitelty. Kaksi täysin eri asiaa.

Vierailija
35/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitat nyt iloisesti kaksi eri asiaa - sen, miten henkilön oma seksikumppanien määrä vaikuttaa potentiaalisen partnerin toivottuun seksikumppanien määrään, ja sen, miten ihmiset (amerikkalaiset?) yleisesti ottaen suhtautuvat naisten ja miesten seksikumppanien määrään, riippumatta omasta taustasta. Et voi vetää johtopäätöksiä ensimmäisestä asiasta, jos sitä ei siteeraamassasi "tutkimuksessa" ole ollenkaan käsitelty. Kaksi täysin eri asiaa.

Se oli kysely, ei "tutkimus". :) Kaksi eri asiaa toki, mutta ei sentään kaksi täysin eri asiaa, vai millä perusteella oletat, että vähemmän kokeneiden mieltymykset eroavat kokeneempien mieltymyksistä? On täysin loogista olettaa ihmisten preferoivan samoja asioita, ellei ole syytä olettaa toisin. Kauheasti tulee selittelyä ap:n näkökulman puolesta, mutta ei yhtään todistetta tai lähdettä. Pelkkää mutuilua ja itsestä yleistämistä.

Vierailija
36/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi vuotta nuorempi mies oli minuun erittäin ihastunut, tapasimme usein ja juttelimme yökaudet puhelimessa. Hän kävi baareissa ja oli hyvin sosiaalinen muutenkin. Minä viihdyin kotona. Juttelimme jossain vaiheessa seksikumppanien määrästä ja hän kertoi luvun olevan yksitoista. En tietenkään tiedä, pitikö luku paikkansa. Mielestäni luku oli hätkähdyttävän suuri hänen ikäiselleen miehelle. Päätin siinä vaiheessa, että en halua seurustella miehen kanssa, jolla on ollut noin paljon suhteita. Minulla on ollut yksi seurustelusuhde enkä todellakaan voisi koskea mihinkään yhdenyönjuttuihin tai "mieheen, jonka tapaat ulkomailla", kuten useita irtosuhteita kokenut ystäväni ehdotti. Seksi ei mielestäni ole useiden ihmisten kokeilemista, vaan rakkautta. 

Vierailija
37/37 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se kertoo vain sen, että on ollut vähän seksikumppaneita. Tuntemani naiset, jotka rakastavat seksiä, ovat myös olleet hyvin aktiivisia ja heillä on ollut monta seksikumppania. Harvoin se ensimmäinen on sopivin.

Ihan uteliaisuuttaan jokaisen pitäisi kokeilla ainakin viiden kanssa elämänsä aikana, ettei sitä sikaa tule ostettua säkissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä