Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen katkera paska!

17.01.2016 |

Hahahaa! Hajotkaa siihen!

Terveisin Naispelko22

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millälailla sä sitten olet "ruma"? Jotenkin hassun näköinen? Vaikea kuvitella sellaisen reaktion, jota kuvailit, johtuvan aivan kasvoista, pidätkö jotain tyyliä yllä, joka herättää moisen reaktion joissain? En muista, että olisin koskaan nauranut kenenkään kasvoille. Todella outo väite. Vai ootko menny vetäisemään jonkun tatuoinnin kasvoihisi tms?

Ei minulla mielestäni ole erikoista tyyliä, ihan sellainen massaan melko hyvin sekoittuva. Eikä myöskään ole tatuointia naamassa, tai missään muuallakaan. Naamassani on melkolailla kummallisuuksia, silmät, nenä, suu, ne muodostavat sellaisen pyhän kolminaisuuden, joka ei sovi pyöreään päähäni lainkaan. Ilmeisesti nykyään olen sitten vain hassun näköinen kun harvemmin saa enää kuulla olevansa ruma. En minäkään ole muiden kasvoille nauranut, mutta niitäkin ihmisiä näkyy olevan.

Terveisin Naispelko22

"Naamassani on melkolailla kummallisuuksia, silmät, nenä, suu, ne muodostavat sellaisen pyhän kolminaisuuden, joka ei sovi pyöreään päähäni lainkaan."

Tämäkin asenne nakertaa uskottavuuttasi siitä, että muut sinulle nauraa. Itsehän sinä itseesi siten suhtaudut.

Ei vaikuta ihan terveeltä asenteesi kasvoihisi.

Vierailija
42/42 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tyylisi trendikäs? Ananastukka tai manbun ja trendikkäät vaatteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme