Olen katkera paska!
Kommentit (42)
Mites se sun harrastus, löytyykö sieltä samanhenkisiä tyttöjä kavereiksi? Ja korostan kaveri-sanaa, yleensä sen oman parinsa löytää silloin kun sitä vähiten odottaa.
Naispelko22 kirjoitti:
klo23 kirjoitti:
Millaisia kusipäätemppuja ne naiset sitten on tehnyt sulle?
Haukkuneet rumaksi, nauraneet päin naamaa, jättäneet tutustumatta pelkän ulkonäön perusteella, noista ainakin minun silmissäni saa jo ihan hyvät kusipään ainekset kasaan. Vituttaa saada paskaa päälleen silloin kun ei tee naisille mitään, mutta sitten kun haluaa tutustua niin ignoorataan ihan täysin, korkeintaan käydään kurkkaamassa minkä näköinen tyyppi laittoi viestin ja sen jälkeen ei enää kuulu mitään. Ja tämä kaikkihan olisi ihan ymmärrettävää jos yrittäisin lähestyä jotain sellaisia naisia joita kaikki miehet lähestyy, mutta kun en tee niin. Ei jaksa enää.
Terveisin Naispelko22
No kai tajuat, että ei hyvännäköisiä naisia kiinnosta rumat miehet? Oletko lähestynyt myös todella rumia naisia?
Kasvata itsetunto ja lopeta muille angstaaminen, hohhoijjaa..Sä oot sentään mies, kaikki on sulle mahdollista tuu jauhaan sitten ku oot nainen ja tossa tilanteessa...
Mäkin ihmettelen tuota, että ihmiset rumalle nauraisi? Mitä nauramista siinä on? Ei mitään. Aivan naurettava ajatuskin. Ellei sitten ole semmoista tukkatyyliä ja muuta, mikä on hullunkurista, mutta en usko siltikään minäkään ihmisten nauravan ääneen tai suoraan. Ja mitäs pahantahtoista siinä on, jos nauretaan? Ellet sitten kuvittele olevasi "joku", jonka kaikki tietää ja nauraa samalla muullekin kuin naamalle. Tulee siis mieleen vaikka Jukka Keitele. Lauttasaarelainen 80-luvun snobi, joka näytti sketsihahmolta. Nuori kaveri knallissa ja järkyttävällä parralla. Mutta hänellekin naurettiin lähinnä, koska hänet tiedettiin, että toi on "se" itserakas omituinen höpöttäjä. Jos hänen näköisensä mies olisi tullut vastaan nobodyna, olisi tuskin ajatellut mitään. Mutta hän oli saanutkin jotain aikaan, hänet tunnettiin. Jos sä et ole, niin älä turhaan käytä energiaasi luulemalla ihmisten nauravan sinulle.
Noni olet jo saanut puolet av-mammoista halimaan sua täällä :D
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
klo23 kirjoitti:
Haukkuneet rumaksi, nauraneet päin naamaa, jättäneet tutustumatta pelkän ulkonäön perusteella, noista ainakin minun silmissäni saa jo ihan hyvät kusipään ainekset kasaan. Vituttaa saada paskaa päälleen silloin kun ei tee naisille mitään, mutta sitten kun haluaa tutustua niin ignoorataan ihan täysin, korkeintaan käydään kurkkaamassa minkä näköinen tyyppi laittoi viestin ja sen jälkeen ei enää kuulu mitään. Ja tämä kaikkihan olisi ihan ymmärrettävää jos yrittäisin lähestyä jotain sellaisia naisia joita kaikki miehet lähestyy, mutta kun en tee niin. Ei jaksa enää.
Terveisin Naispelko22
No kai tajuat, että ei hyvännäköisiä naisia kiinnosta rumat miehet? Oletko lähestynyt myös todella rumia naisia?
Todella rumia naisia on vaikea löytää. Etenkään tuosta ap:n ikäryhmästä.
Vierailija kirjoitti:
Millälailla sä sitten olet "ruma"? Jotenkin hassun näköinen? Vaikea kuvitella sellaisen reaktion, jota kuvailit, johtuvan aivan kasvoista, pidätkö jotain tyyliä yllä, joka herättää moisen reaktion joissain? En muista, että olisin koskaan nauranut kenenkään kasvoille. Todella outo väite. Vai ootko menny vetäisemään jonkun tatuoinnin kasvoihisi tms?
Ei minulla mielestäni ole erikoista tyyliä, ihan sellainen massaan melko hyvin sekoittuva. Eikä myöskään ole tatuointia naamassa, tai missään muuallakaan. Naamassani on melkolailla kummallisuuksia, silmät, nenä, suu, ne muodostavat sellaisen pyhän kolminaisuuden, joka ei sovi pyöreään päähäni lainkaan. Ilmeisesti nykyään olen sitten vain hassun näköinen kun harvemmin saa enää kuulla olevansa ruma. En minäkään ole muiden kasvoille nauranut, mutta niitäkin ihmisiä näkyy olevan.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Vitun modet kirjoitti:
Mua vaan ihmetyttää tää ulkonäköön juuttuminen. Kun ei kaikki naiset etsi miestä ulkonäkökriteerein. Ja harva haluaa haukkua kenenkään ulkonäköä, vaikka se ei miellyttäisikään. Milloin ja miten viimeksi ulkonäköäsi kommentoitiin? Vai tulevatko nämä muistot nuoruud... niin no, oot vielä niin nuori, ehkä teinit tai vielä just parikymppiset saattavatkin sanoa suoraan, mutta ei enää päälle 25-vuotiaat. Sun tarttee vain joko odottaa tai hakea seuraa 3-kymppisistä. Kun se ulkonäkö ei merkkaa, jos miehestä pitää. Ja sulla on kiva luonne ja tyyli kommentoida, naispelko. Ja ihmisillä on eri makuja! Sinut voi nähdä komeana joku, joka ei tykkää kauniista tai komeista miehistä! Vaan just rujoista.
No tuntuvat etsivän ulkonäkökriteerein, ja kun ei minussa ole muutakaan mistä naiset pitäisivät, jos olisi niin eiköhän niitä naisia olisi ollut jo. Ei niitä haukkumisia enää niin usein tapahdu, nykyään se on sitä, että nainen ottaa kerran katseen minuun ja repeää nauramaan. Huomaan tämän aina sivusilmällä kun satun kulkemaan heidän ohitseen. Viimeksi ulkonäölleni naurettiin vajaa pari viikkoa sitten, sen jälkeen en ole juuri julkisilla paikoilla enää viitsinyt liikkua, harrastukselleni naureskeltiin ja kommentoitiin vähättelevään sävyyn viikko sitten.
Ja jo teininä ulkonäöstäni sai kuulla, silloinkin se oli sitä naureskelua, mutta hieman enemmän oli silloin sitä rumaksi nimittelyä ja niiden rumimpien kohtien kommentointia. Kolmekymppisiä minun on ihan turha tällä elämällä lähestyä edes vitsillä ja pää tuskin enää kovin kauan tätä kestää, joten sitä 10 vuotta tuskin jaksan elätellä toivoa kun se on jo melkein mennyt nytkin.
Kun olisinkin rujosti ruma, mutta kun en ole.
Terveisin Naispelko22
Käy terapiassa. Ei ihmiset sinulle naura. Jos kuljen jonkun kanssa kadulla,saatan vilkaista ohikulkevaa ja nauraakin samalla, mutta en minä sille ohikulkijalle naura, vaan jollekin hyvälle jutulle joka kaverin kanssa on kesken. Sinä et ole maailmannapa, eikä sinua kadulla kukaan erikoisesti huomioi. Kaduilla tulee paljon porukkaa vastaan ja olet vain yksi ohikulkija. Ei sinuun kukaan mitää huomio kiinnitä saatika naura. Luulet vaan . Huonolla itsetunnolla varustettu ihminen luulee,että kaikki puhuu ja nauraa hänelle. Näin hän kuvittelee olevansa kaiken keskipiste. Eikä se pidä paikkaansa. Miksi kaikki sinulle nauraisi tai sinut kadullakin huomaisi? Oletko todella erikoisen näköinen? Vai vaan ruma? Ei kukaan rumille naura. Mitä nauramista niissä on? Ihmisillä on oma elämä,ei niiden elämä sinun ulkonäön ympärillä pyöri.
En yllättynyt, että tällainen viesti tänne ilmaantui. Enemmän yllätyin siitä, että jotkut jopa uskoivat minua.
Minun mielestäni nuo ihmiset ovat nauraneet juuri minulle, miksi uskon niin? Koska silloin kun minulle nauretaan niin lähellä ei ole muita ja sitä nauramista edeltää kiusallinen hiljaisuus, vilkaisu minuun ja sitten kuuluu se sellainen tyrskyminen niinkuin yrittäisi pidätellä naurua, mutta ei onnistu siinä. Ei kuulu mitään vitsailua tai muuta höpötystä, muutamat ovat jopa osoittaneet minua kavereilleen ennen kuin ovat hekotelleet. Tätä naureskelua tapahtuu hyvin monen ikäisten naisten keskuudessa, mutta totuushan on se, että mitä nuorempia niin sitä enemmän nauravat. Joskus nuo naiset/tytöt ovat ryhmissä ja joskus yksin. Olen aiemminkin kertonut miten vanhat naiset ovat minulle mukavia, mutta niin ovat kyllä ihan nuoretkin, siis pienet tytöt. Se on vähän hämmentävää miten siihen väliin sattuu yllättävän paljon naisia, jotka sitten käyttäytyvät minua kohtaan noin.
Enkä muuten väitä, että muiden elämä pyörii ulkonäköni ympärillä, he vain nauravat jos satun kulkemaan ohi. Tuskin kenenkään ihmisen elämä pyörii komediasarjankaan ympärillä jos he nauravat sitä katsoessaan.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
klo23 kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
No en ole lähestynyt todella rumia, koska en ole sellaisiin vielä törmännyt. Rumia, sellaisia omaa tasoani lähellä olevia olen lähestynyt kyllä moniakin. Ne vastaavat vielä harvemmin kuin ne kauniit ja tavalliset naiset. Kauniit ja tavalliset naiset taas tuntuvat olevan melko samanlaisia mitä tulee tuohon viesteihin vastaamisiin.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Noni olet jo saanut puolet av-mammoista halimaan sua täällä :D
Valitettavasti. Ei oikein mitkään säälihalit innosta, halatkaa mieluummin silloin kun menee hyvin.
Terveisin Naispelko22
klo23 kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
klo23 kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
Kuulostaa kyllä tosi inhottavalta, olen pahoillani sukupuoleni törppöjen puolesta. Nettideittailu on käsittääkseni aika raakaa peliä muutenkin, et varmaan ole ainoa joka on siellä saanut pettyä kunnolla, jos se yhtään lohduttaa.
Mitään neuvoja et varmaan tullut hakemaan, joten en niitä tyrkytä. Lähetän vaan tämmösen virtuaalisen halauksen sulle täältä *halaus*
Et voi olla pahoillasi muuta kuin omasta puolestasi.
Nettideitissä on tullut vastaan miehiä, joista katkeruus ja viha paistaa kilometrin päähän. Itse he eivät sitä jostain kumman syystä tunnu tajuavan, koska ihan tosissaan etsivät seuraa nillä karmeilla profiiliteksteillä ja laittavat vielä oman kuvansakin siihen. En ole tippaakaan pahoillani, että en ole vastannut sellaisille. Ei ole minun tehtäväni alkaa kuulijaksi ja ymmärtäjäksi ihmiselle, joka pursuaa vihaa koko naiskuntaa kohtaan. Arvostan itseäni ihan liikaa. En voi kuin ihmetellä naisia, jotka ovat niin typeriä että tällaista tyyppiä menisivät halailemaan.
Sinun ongelmasi on kyllä ihan joku muu kuin naiset!
Vierailija kirjoitti:
Sinun ongelmasi on kyllä ihan joku muu kuin naiset!
Senhän sinä tiedät. Toisekseen en ole missään vaiheessa sanonutkaan, että ongelmani olisi naiset, vaan naiset ovat aiheuttaneet sen ongelman. Eikä tarvitse huutaa.
Terveisin Naispelko22
Liity naispelko tinderiin, panosta ja kuviin, jotkut naiset lukee niitä. Sijoita plussaan ja hakkaa sydäntä, kunnes joku antaa sullekin sellaisen. Tietysti jonkinlainen karsinta olisi hyvä mutta saatanan hidasta eli tuhlaisit käytännössä aikaasi ihmisiin jotka ei ole kiinnostuneita sinusta. Kyllä ne naiset jaksaa karsia pois kaikki, jotka ei millään tavalla sytytä. Voit sitten unmatchailla jos sun naamalla on siihen varaa. (sori tytöt)
Mieti ekaa viestiä että erotut niiden sadan moin seasta. Jo viestin lähetys on plussaa kun palvelussa aika paljon vain naamansa testaajia (myös miehissä). Sovi tapaaminen mahdollisimman pian. Jos treffit menee vituiksi niin sille ei voi mitään - kaikkien kanssa ei voi olla kemiat kohdillaan muutenhan sitä sais olla kokoajan nussimassa.
Kyllä se siitä..
Elämässä on muutakin kuin parisuhde mutta tiedän että yksin oleminen on välillä tosi yksinäistä eikä kaverit paikkaa tätä aukkoa samalla tavalla.
Älä vaivu epätoivoon löysin itsekin naiseni vasta vuosien päästä siitä kun olin jo henkisesti luovuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Liity naispelko tinderiin, panosta ja kuviin, jotkut naiset lukee niitä. Sijoita plussaan ja hakkaa sydäntä, kunnes joku antaa sullekin sellaisen. Tietysti jonkinlainen karsinta olisi hyvä mutta saatanan hidasta eli tuhlaisit käytännössä aikaasi ihmisiin jotka ei ole kiinnostuneita sinusta. Kyllä ne naiset jaksaa karsia pois kaikki, jotka ei millään tavalla sytytä. Voit sitten unmatchailla jos sun naamalla on siihen varaa. (sori tytöt)
Mieti ekaa viestiä että erotut niiden sadan moin seasta. Jo viestin lähetys on plussaa kun palvelussa aika paljon vain naamansa testaajia (myös miehissä). Sovi tapaaminen mahdollisimman pian. Jos treffit menee vituiksi niin sille ei voi mitään - kaikkien kanssa ei voi olla kemiat kohdillaan muutenhan sitä sais olla kokoajan nussimassa.
Kyllä se siitä..
Elämässä on muutakin kuin parisuhde mutta tiedän että yksin oleminen on välillä tosi yksinäistä eikä kaverit paikkaa tätä aukkoa samalla tavalla.
Älä vaivu epätoivoon löysin itsekin naiseni vasta vuosien päästä siitä kun olin jo henkisesti luovuttanut.
Eikös tinder ole nussimiseen keskittynyt sivusto? Käsittääkseni sieltä aika moni vaan hakee panoseuraa. Toisekseen en edes pysty tekemään mitään tinderiä ja onnistunutta kuvaa minusta ei saa millään. Ja kyllä tässä on netitse jo niin monia naisia lähestytty, että tuskin se on minun paikkani löytää nainen, jos sellaista paikkaa nyt edes onkaan.
Terveisin Naispelko22
Tuu Naispelko mulle laastariks, kelpaat varmasti?
Käy terapiassa. Ei ihmiset sinulle naura. Jos kuljen jonkun kanssa kadulla,saatan vilkaista ohikulkevaa ja nauraakin samalla, mutta en minä sille ohikulkijalle naura, vaan jollekin hyvälle jutulle joka kaverin kanssa on kesken. Sinä et ole maailmannapa, eikä sinua kadulla kukaan erikoisesti huomioi. Kaduilla tulee paljon porukkaa vastaan ja olet vain yksi ohikulkija. Ei sinuun kukaan mitää huomio kiinnitä saatika naura. Luulet vaan . Huonolla itsetunnolla varustettu ihminen luulee,että kaikki puhuu ja nauraa hänelle. Näin hän kuvittelee olevansa kaiken keskipiste. Eikä se pidä paikkaansa. Miksi kaikki sinulle nauraisi tai sinut kadullakin huomaisi? Oletko todella erikoisen näköinen? Vai vaan ruma? Ei kukaan rumille naura. Mitä nauramista niissä on? Ihmisillä on oma elämä,ei niiden elämä sinun ulkonäön ympärillä pyöri.