S-marketin hinnat kalliita!
Kävin tänään katselemassa S-marketin hintoja, josko olisivat tulleet järkiinsä, kun on nyt uusi vuosi ja kaikki. Kaikkea kanssa -meinasin pudota persuksilleni kun näin että irtoperunoista pyydettiin 1 €/kg. Ostin parin viikkoa sitten Lidlin irtoperunoita, joita sain hintaan 50 senttiä/kg.
Samaten pizzat - joku Risto Ranten yksi tonnikalapizza oli 2,70 €. Lidlistä sain viime viikkona 4 x 300 g Margheritapizzaa hintaan 4 €. Ja laatu taitaa olla parempaa.
Aukioloajat ovat tosin muuttuneet - nyt voi osaa entistä kalliimmalla hinnalla entistäkin kauemmin tuotteita S-marketista, 22:00 vasta sulkeutuvat sunnuntaisin. Onneksi en maksa kaikesta tästä turhasta Lidlissä.
T. Lidl-mies
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
s-market on kait pilsnerikauppa kulman kundeille. Ei kai kukaan oikeesti tee niissä ostoksia, vai mitä?
No itse olen keksinyt sellaista käyttöä S-marketille että sieltä voi hakea maitoa ja limpsaa suhteellisen halvalla, mutta siinäkin jää useita kymmeniä senttejä tappiolle Lidlille. Halvin kevytmaito kun maksaa 85 senttiä S-marketissa ja Lidlissä 70 senttiä. Mutta kun nämä juomat ovat aika raskaita kantaa, ja S-marketti kuitenkin niin paljon lähempänä kuin Lidl, joten se kannattaa itselleni, kun kävelen koko matkan.
T. Lidl-mies.
Vierailija kirjoitti:
Kyseiset lidlin hinnat oli tarjouksia, siis yleensä kalliimpia. On toki lidl normihinnoissakin edullisempi, mut ei nyt mitenkään noin dramaattisesti.
Kyllä siellä on tänä vuonna saanut irtoperunaa vähintään 0,69 €/kg hintaan, Lidlissä meinaan. Mutta jotkut 2 kg:n pussit vähän halvempia.
T. Lidl-mies.
Penistä on kiva imeä.
T. Lidl-mies.
Vierailija kirjoitti:
Penistä on kiva imeä.
T. Lidl-mies.
s-marketin myyjää vttuttaa
Rasvaton maito maksaa meidän S-marketissa 79c ja kevytmaito 82c. Omenatäysmehu 99c.
Laittakaa lisää hintavertailuja Lidlin ja esim. K-marketin välillä. Itse käyn aina K-marketissa, kun on niin sopivasti työmatkan varrella. Lidliin on matkaa parikymmentä kilsaa, mutta pitäisi varmaan ruveta tekemään sinnekin hankintareissuja.
Useimmat lidlin tuotteet ovat suolaisempia ja rasvaisempi kuin muissa kaupoissa vastaavat. Pesujauheet heikkolaatuisia... Tai no ainakin se yksi jota oon ostanut.. Ei liukene kunnolla alhaisemmissa lämpötiloissa. Hyvää on lidlissä: yllättävän kestävät perusvaatteet kunhan ei vaadi liikaa teknisiä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat lidlin tuotteet ovat suolaisempia ja rasvaisempi kuin muissa kaupoissa vastaavat. Pesujauheet heikkolaatuisia... Tai no ainakin se yksi jota oon ostanut.. Ei liukene kunnolla alhaisemmissa lämpötiloissa. Hyvää on lidlissä: yllättävän kestävät perusvaatteet kunhan ei vaadi liikaa teknisiä ominaisuuksia.
Joo. Tuntemani transu ostaa sieltä pikkupöksynsä ja rintsikkansa. Kehuu kovasti.
Joo ja meillä on lähi K-Supermerket halvempi kuin K-Citymarket
Hahahaha, "Risto Rante" tässä päivää, osta mun pakastepitsa.
Kyseiset lidlin hinnat oli tarjouksia, siis yleensä kalliimpia. On toki lidl normihinnoissakin edullisempi, mut ei nyt mitenkään noin dramaattisesti.