Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua, en tiedä miten toimia, perheriita!

Vierailija
17.01.2016 |

Lapset nahisteli keskenään, haukkuivat toisiaan. Lasten isä, aviopuoliso, meni 'selvittämään' riitaa, kielsi toista haukkumasta, mutta sanoi "En tarvitse tuollaisia lapsia ollenkaan". En muista miten sitten meni, mutta jotain minun piti tehdä ja sitten vähän ajan päästä toinen valitti toisen haukkumisesta ja sanoi että muuttaisi muualle.. (sanoin että minä en luovu kummastakaan, molemmat asuu mun luona). Isä huutaa tuolle lapsen sanomalle: "kohta minä oikeasti panen teidät jonnekin". Siihen sanoin varmaan, erotaan sitten. Jotenkin ärsyttää tuollainen hylkäämispuhe. Itse en ole mielestäni lapsilleni koskaan noin puhunut, vaikka täydellinen äiti en olekaan. Kysyin kyllä minne mies meinas muka laittaa, niin sanoi "en tiedä, järki menee noiden kanssa". Nukkuu varmaan sohvalla.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suutuspäissään ihminen voi laukoa mitä vaan eikä siitä huolimatta tarkoita sitä. Silloin ollaan ns. "taistelumoodissa" ja harkitsemattomat reaktiot tulee jostain syvemmältä.

Vierailija
22/40 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset nahisteli keskenään, haukkuivat toisiaan. Lasten isä, aviopuoliso, meni 'selvittämään' riitaa, kielsi toista haukkumasta, mutta sanoi "En tarvitse tuollaisia lapsia ollenkaan". En muista miten sitten meni, mutta jotain minun piti tehdä ja sitten vähän ajan päästä toinen valitti toisen haukkumisesta ja sanoi että muuttaisi muualle.. (sanoin että minä en luovu kummastakaan, molemmat asuu mun luona). Isä huutaa tuolle lapsen sanomalle: "kohta minä oikeasti panen teidät jonnekin". Siihen sanoin varmaan, erotaan sitten. Jotenkin ärsyttää tuollainen hylkäämispuhe. Itse en ole mielestäni lapsilleni koskaan noin puhunut, vaikka täydellinen äiti en olekaan. Kysyin kyllä minne mies meinas muka laittaa, niin sanoi "en tiedä, järki menee noiden kanssa". Nukkuu varmaan sohvalla.

Saisko suomeksi saman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sekava teksti. Miksei lasten isä mene sitten kotiinsa jos lapset asuu sun luona?

Yhdessä asutaan avioliitosss.

Ap

Vierailija
24/40 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko jatkaa mykkäkoulua. Olenko minä syypää johonkin? Ap

Osoitit vaan lapsille olevasti miestäsi korkeammalla rankaisemalla häntä erolla.

Vierailija
25/40 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mies teki virheen, mutta myös ap teki pari virhettä.

Tietenkään mies ei olisi saanut sanoa noin typerästi, vaikka aika monikin tulee tällä tavalla tokaisseeksi.

Ap, teit siinä virheen, että lähdit ylipäätään mukaan, ts. alensit itsesi miehen tasolle. Olisit yrittänyt lyödä miehesi puheet vaikka läskiksi, ja saattaa hänet naurunalaiseksi. 

Toinen virhe oli se, että lasten kuullen ei missään nimessä uhkailla erolla. Se satuttaa lapsia vähintään yhtä paljon kuin hylkäämispuhe, jopa enemmän.

Lapsi saattaa tajuta hylkäämispuheen todellisen vakavuuden ("annan sinut mustalaisille / myyn torilla / annan Haisulin viedä"), mutta erolla uhkaaminen osoittaa minusta, että sinä otit asian astetta vakavammin, ja haluaisit tosissasi pistää perheen osiin.

Vierailija
26/40 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pyysi toiselta lapselta anteeksi, koska lapsi sanoi asiasta.. Mutta tavallaan oikeutti tekonsa sanomalla "kukaan ei jaksa kuunnella tappelua koko päivää" (Ja ei ne olleet edes koko päivää tapelleet kun vähän siinä illasta).

En osanut sanoa mitään!

ap

Vierailija
27/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa vastauksistanne selvää...

Vierailija
28/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitatte?

Vierailija
29/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osoittaa mieltä.

Vierailija
30/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääs ihan yhdessä miehes kanssa miltä teistä olis lapsena tuntunut kuulla, että iskä ei kaipaa tollasia lapsia ja sit äiti uhkaa erota? Pyytäkää molemmat anteeksi lapsiltanne. Mies lääkäriin. Voi ihan testosteronin vaje aiheuttaa väsymystä, alakuloa, ärtyneisyyttä jne.

Vierailija
31/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaskohan tää perhekriisi olla jo ohi? Melkein 7v vanha aloitus kuitenkin.

Vierailija
32/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus suutuksissani kehotin etsimään paremmat perheet tai että vien ne lapsimarkkinoille. Nyt jo isoja, silti harmittaa aivan kamalasti vieläkin!!!!

Mä oon kerran sanonut mun lapselle että syötän sut peikoille jos et nyt ole kunnolla. 😁

Vierailija
33/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan lapsia tarvitse mihinkään. Mutta kyllä ne pitää kasvattaa kun on sellaiset hankkinut. Ei lapset tuosta rikki mene, mutta parempi olisi olla tosiaan vanhempien riitelemättä lasten kuullen.

Vierailija
34/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
35/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus suutuksissani kehotin etsimään paremmat perheet tai että vien ne lapsimarkkinoille. Nyt jo isoja, silti harmittaa aivan kamalasti vieläkin!!!!

Mä oon kerran sanonut mun lapselle että syötän sut peikoille jos et nyt ole kunnolla. 😁

Lapinlahden linnuilla oli se yksi sketsi jossa kattiloita hakkaava lapsi uhattiin myydä romaneille. Ja sitten todella myytiin!

Vierailija
36/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapinlahden linnuilla oli se yksi sketsi jossa kattiloita hakkaava lapsi uhattiin myydä romaneille. Ja sitten todella myytiin!

Vierailija
37/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
38/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näköjään tuo aikaleima ei toimi videon upotuksessa. Sketsi siis kohdassa 3:33:14

Vierailija
39/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä mies sanoi?

Vierailija
40/40 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä remmille taas  töitä..