Oliko miehesi Baltic Queenilla pe-la?
Etunimi alkaa T:lla ja oli työporukalla laivalla. Varattu.
Meni muuten vieraaseen hyttiin yöksi illan hitaiden päätteeksi...
Kommentit (47)
:) nelikirjaiminen etunimi! Haluan vain et puolisolla mahis tietää tämä!
-ap
Kyseisellä laivalla tuntuu aina olevan noita "onnellisia" perheenisiä. Viimeksi kun itse kävin, meitä kahta parikymppistä naista piiritti koko illan tällaisten ukkomiesten porukat. Suurin osa myönsi suoraan olevansa varattuja ja pahimmassa tapauksessa pienten lasten isiä. Surullista.
Joo, inhottavaa... Tämä T... on vielä suht nuori mies, mutta silti kotoa löytyy puoliso.
-ap
Minusta on käsittämätöntä, että nämä perheenisät piirittävät myös minua ja ystävääni, jonka kanssa käyn usein Tallinnan-risteilyllä. Ollaan yli 5-kymppisiä kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Kyseisellä laivalla tuntuu aina olevan noita "onnellisia" perheenisiä. Viimeksi kun itse kävin, meitä kahta parikymppistä naista piiritti koko illan tällaisten ukkomiesten porukat. Suurin osa myönsi suoraan olevansa varattuja ja pahimmassa tapauksessa pienten lasten isiä. Surullista.
Ja silti olitte ihan innossanne kun saitte huomiota ja siemailitte ilmaisia drinkkejänne hihittäen.
Naiset...
Heh, mun mies oli ja Toni nimeltään. Ei vaan ollut työporukalla. :D
Niin varmaan.
AV mamma ei saa kuin somalilta.
Okei no hyvä :) tämä työpaikka A... sijaitsee Vantaalla ja oli kyllä minusta työporukka. En ole varma asuuko Toni missä mutta jossain pks seutumilla..
-ap
Kyllä mä haluaisin tietää jos mieheni olisi laivateissulla ajautunut vieraille vesille..
-ap
Mun mielestä ap:lta rehtiä touhua! Pettäjä-penat ja kynnysmatto-kaisat täällä vain ulisevat :)
Tähänhän vois keksiä mitä vain herjausta. Olis vokotellut jotain miestä joka ei olis oikein lämmennyt ja alkais siitä sit levittelemään perättömiä juttuja. Älytöntä touhua.
No kunhan saisivat keskustelun kotona avattua niin voisi totuuskin selvitä.
Tonin vaimo oli vaan päättänyt useamman vuoden avioliiton jälkeen, että hänellä on oikeus kieltäytyä seksistä avioliitossa. Toni on nyt muutaman vuoden seksittömyyden jälkeen päättänyt hoitaa homman mahdollisimman vähän vaimoaan loukkaavalla tavalla eli poissa kotikaupungista ja poissa vaimon tuttavien reviiriltä.
Työskentelee A:lla alkavassa yrityksessä.
-ap