Mies varastaa mun peiton joka yö
Onnistuu unissaan viskomaan omansa lattialle ja sit yrittää viedä mun. Joudun kääriytymään omaani, kuin toukka konsanaan, ettei pysty sitä varastamaan. Viime yönkin yritti viisi kertaa, kunnes noukki omansa. Onneksi meillä ei ole tuplapeittoa. Joutuisin palelemaan vähän väliä, kuin peitto olisi lattialla.
Vaikka kuinka yritän varautua tuohon varastamiseen, niin se on hetkessä plumps! Ja peitto on poissa. En voi siis rentoutua ollenkaan, enkä nukkua jalat suorassa peitto rennosti päällä, kun mies sen jo vie. Mitenhän tuon varkaan saisi taltutettua? ideoita? Olen ihan lopen uupunut jo tuohon varasteluun :(
Kommentit (41)
Makuupussi sulle. Sitä se ei voi pölliä. Luulisin.
Hanki itsellesi tuplapeite, ompele siihen kiinnitysnauhat ja samanlaiset patjaan ylä- ja alapäähän, peite niihin kiinni. Silloin miehesi voi tempoa sitä peitettä miten tahtoo, mutta se ei irtoa vaan pysyy päälläsi.
Itse siirtyisin muualle nukkumaan.
Voi oispa mullakin mies joka tekisi noin, en valittaisi :)
Neulo miehelle toukkapussi, jonne se voi mennä rauhassa nukkumaan. Koska kädet jäävät pussin sisälle, se ei pysty tempomaan sinun peitettäsi.
Täällä tullut tosi hyviä ideoita. Unipussi ja toukkapussi. Lienee sama idea. Vetoketjullinen ois hyvä. Mut joku kolo pitää olla, että pääsee tarvittaessa pissalle tai sit sellainen vetoketju, jonka saa itse auki.
Oisko kellään kaavoja?
Ap
Ostat miehelle makuupussin, sieltä käsin on hankala nyysiä sun peittoa.
On se vähän vaikea paikka. Tuskin se sitä tahallaan??? Muistaakseni meillä tehtiin niin että vaihdettiin puolia. Vai rakennettiinko joku suojavalli väliin, ainahan voi käyttää mielikuvitusta. En kyllä muista, mikä alko toimimaan. Yhteispelillä se .
Mies on tuomittava unirauhan pykälän 6 momentin 15 mukaisesti:
"Jos se yxi uco, cen maca sen acan wieresä jonca on paxuksi saatanut, tule sen ucon olla ylen rauhaisa. Jos se yxi aca ei saa rauhasa uinua on se uco yxi wihtahousu ja kylän jalcapuu sen ucon pericön. Se aca, ken ei rauhasa uinu sanocon cuin väkevä aica se uco jalcapuusa olcoon, vaan yxi satocausi olcoon ylin aica"
M44
Sänky seinän viereen ja mies seinänpuoleiselle paikalle :)
Meillä on molemmilla kaksi täkkiä .Toinen paksumpi ja toinen ohut.Ei lopu peitot kesken vaikka joku tippuu :)
Vasara sängyn viereen ja kun yrittää varastaa niin kevyesti koppase sitä päähän sillä.
En mä uskalla vasaraa ottaa, jos unenpöpperössä muksautan liian kovaa. Sitten on IS lööpeissä isot jutut vasaramurhaajavaimosta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sänky seinään kiinni ja mies seinän viereen. Eipä tipu peitto lattialle.
Tosin pöllii se peiton sittenkin, potkii omansa nilkkoihin, pyörii sen päälle ja kiskoo vierestä toisen peiton, kun tulee vilu...
MIEHELLE se lämmin pyjama ja villasukat jalkaan, niin että tarkenee peitottaankin. Rivi hiirenloukkuja keskelle sänkyä.
Varkaus on rikos,tee rikosilmoitus.
Varkaudesta rikosilmoitus! Eiköhän ukko tokene, kun käy kuulusteluissa selittelemässä tekosiaan.
Sängyt saa muuten erilleen, kun hankkii molempiin oman petarin, ei se sen vaikeampaa ole. Maksata miehellä, sillä roistolla!
Sänkyyn kolme peittoa. Yksi keskelle varapeitoksi. Mies nappaa sitten sen, kun oma putoaa.