Hiihtaja Kattilakoski esittelee uutta taloaan Meidan Talo -lehdessa. Miten ne kehtaa! Siis ne vaittaa, etta tama pitkasta tavarasta rakennettu talo on heidan itse suunnittelemansa.
Talohan on lähes täysi kopio Kannustalojen Harmoniasta. Varmasti ne siellä Kannustaloissa on tehneet ihan vastaavia muunnelmia samasta talomallista.
Näin he väittävät lehdessä: " Talon hahmottumisesta paperille vastasivat Teemu ja Maarit Kattilakoski. Heidän toiveitaan lähdettiin toteuttamaan. Tilavuus ja avaruus olivat suunnittelun lähtökohtina. Pääpiirustusnippua uusittiin jokusia kertoja..."
Aivan törkeetä!
Kommentit (49)
Haukkua nyt muita, etteivät osaa lukea piirustuksia, kun se vika on kyllä ihan omassa piirustustenlukutaidossa :DDD
Vierailija:
Haukkua nyt muita, etteivät osaa lukea piirustuksia, kun se vika on kyllä ihan omassa piirustustenlukutaidossa :DDD
Tuo jukka ja harmonia ovat ihan erinäköisiä julkisivulta, mutta Kattilakoskien talo on julkisivulta lähes sama. Tyhmät!
näin ollen olet saanut tahtosi lävitse ja olet tyytyväinen. Olen onnellinen puolestasi ja siitä, että sinun elämässäsi ei ole suurempia asioita murehdittavana. Itse rakensimme aivan omanlaisemme talon, mutta vaikutteita toki otimme sieltä ja täältä. Tästä huolimatta talomme ei todellakaan ole mikään kopio, sillä täysin omaperäistä toimivaa ja rakennettavaa taloa ei voi olla olemasakaan.
Vierailija:
näin ollen olet saanut tahtosi lävitse ja olet tyytyväinen. Olen onnellinen puolestasi ja siitä, että sinun elämässäsi ei ole suurempia asioita murehdittavana. Itse rakensimme aivan omanlaisemme talon, mutta vaikutteita toki otimme sieltä ja täältä. Tästä huolimatta talomme ei todellakaan ole mikään kopio, sillä täysin omaperäistä toimivaa ja rakennettavaa taloa ei voi olla olemasakaan.
Ehdotin jo viestissä 35. seuraavaa:
Ap.
Sovitaanko nyt niin, että teet Kannustaloille ja poliisille ilminannon Kattilakosken perheestä. Näin saat hyvän mielen ja voit lopettaa tämän AV:lla jankkaamisen. Minäkin olen lukenut Kannustalojen taloesitteitä muutamaan sataan kertaan ja onhan tuo talo ulkonäöllisesti Harmonian näköinen, mutta mitä sitten? Moni muukin talo on. Ja sitä paitsi: Kannustalot ovat itse napanneet monet pohjapiirustuksensa esimerkiksi Jukkataloilta, joka on heitä vanhempi talovalmistaja.
Olen edelleen samaa mieltä.
-35-
julistan, että kaikki muut joilla tulee taloon erkkeri (ihan sama mihin) ovat matkineet minua. Törkeää sellainen matkiminen, eikö vain!
tosi paljon hyviä menestyviä yrityksiä ympäri Suomea (Tosin en tiedä kenen tuo Kannustalo...), ja ihan ahkeruudella ja työteolla. Meilläkin on Kannus- Jukka- ja Jettatalon yhdistelmäkopio ja ihan itse suunniteltu ja rakennettu! Ja maailman paras tietenkin meidän käyttöön.
[/quote]
Oletko sinä aivan tosissasi vai onko tämä trolli?
Vierailija:
julistan, että kaikki muut joilla tulee taloon erkkeri (ihan sama mihin) ovat matkineet minua. Törkeää sellainen matkiminen, eikö vain!
Silti Kannustaloa aina haukutaan kun on niin kalliita ja rumiakin. Miksi ihmeessä sitten ne on aina voittaneet mm. asuntomessujen kauneimman talon tittelin?
Moni taitaa vaan olla kateellinen kun ei raaski ostaa ko talopakettia, jonka rakentaminen ei muuten tulee juurikaan muita sen kokoisia taloja kalliimmaksi loppu peleissä. Talopaketin korkea hinta vaan pelästyttää, kovinkaan monessa paketissa ei ole niin paljon ja laadukasta materiaalia kuin Kannustalolla.
Onko kaikki pohjanmaalla asuvat lestadiolaisia?? Aika epätavallisia lestoja nuo Uusimäet.... tai ainakin minulla on lestadiolaisista vähän eri käsitys.
terv. Onnellinen Kannustalon asukas
Ei kukaan voi olla niin urpo, että tosissaan kirjoittaa tällaisia asioita kuten ap. PROVO, PROVO, PROVO.
-35-
Minun ei tarvitse olla kateellinen Kannustalosta.
-Terveisin onnellinen 350 m2 uuden kivitalon asukas-
http://www.meidantalo.fi/asuminen/article126227-1.html
Ja yksi kannustalojen harmonia:
http://www.kannustalo.fi/mallistot/harmonia/harmonia141_julkis.htm
Miten muuten ne suorat linkit tehdään?
Tosi identtiset, joo.
PS. Miten nuo naapurit kehtaa: niiden rmt on melkein saman näköinen kuin meillä! Pieniä muutoksia, niin olis kuin kaksi marjaa! Törkeetä!
Löyhämoraalisia ihmisiä tänään täällä paikalla ilmeisesti....
Ei pelkät ruutuikkunat ja terassi tee siitä kopiota! Opettelepa itte lukeen piirustuksia ;)
Ja onhan tuo niin perinteisen mallinen talo, että " kopioita" löytyy varmaan ympäri Suomen...
Ei ole kopio. Minkäs sille mahtaa, että yleisilme on perinteinen ja perin laajasti käytetty?
Vierailija:
TERASSEISSA. Kyse on siitä terassien ulkonäöstä ja lähinnä kattorakenteista. Täällä on niin tyhmiä saappaita, jotka ei näitä piirustuksia osaa katsoa. Koko talon massoittelu ja hahmotus on sama pohjan lisäksi.