Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten väsymys

Vierailija
16.01.2016 |

Täällä puhutaan nyt paljon naisten väsymyksestä kun pitää koti hoitaa ja ura hoitaa samalla ja mies vaan laiskottelee. Sen siitä saa kun harjoitetaan rusinat pullasta feminismiä. Naiset vaatii oikeutta olla naisellisia naisia joilla on kaikki perinteiset naisen erityisoikeudet mutta samaan hengenvetoon pitäisi saada olla myös miesten kanssa samalla viivalla kilpaileva uratykki. Lisäksi miehiä syyllistetään heidän miehuudestaan. Lopputuloksena on feminismin kastroimia pullamössömiehiä ja naisia jotka yrittää vetää kahta roolia yhtä aikaa. Oi voi. Jos sanoisin että ratkaisuna olisi palata vanhaan hyvää järjestykseen jossa mies tuo leivän pöytään ja nainen hoitaa kodin, niin olisin tietenkin sovinistisika. Te haluatte, että miehetkin vetäisi samaan aikaa kahta roolia ja olisi perinteisiä miehekkäitä metsuriseksuaaleja mutta samalla pehmofaijakodinhengettäriä jotka pitää kodin siistinä ja hoitaa lapset. Luuletteko ettei mieskin väsy tuossa rumbassa jossa pitää yrittää vetää kahta vastakkaista roolia. Haloo, femakot?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko maailma on sekasin, sun teorias kiinnosta ketään

Vierailija
2/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään erityisoikeuksia. Mutta en ole valmis sellaisia miehillekään antamaan pelkän sukupuolen perusteella. Tämän sanominen vihastuttaa miehet. Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että nytkö se työnteko ja leivän tuominen pöytään maistuisikin? Eihän tässä ole kuin kuukausi luettu sitä miten av-miehet kieltäytyvät työnteosta periaatesyistä koska tuillakin pärjää. 

Vaikea nyt pysyä kärryillä siitä mitä av-miehet oikeastaan haluavat :D 

Vierailija
4/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että nytkö se työnteko ja leivän tuominen pöytään maistuisikin? Eihän tässä ole kuin kuukausi luettu sitä miten av-miehet kieltäytyvät työnteosta periaatesyistä koska tuillakin pärjää. 

Niin. Jos kokee että yhden miehen mielipide on  kaikkien miesten mielipide niin kyllähän siinä pieni pää menee ihan pyörälle.

Vierailija
5/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse mitään erityisoikeuksia. Mutta en ole valmis sellaisia miehillekään antamaan pelkän sukupuolen perusteella. Tämän sanominen vihastuttaa miehet. Miksi?

Aloitteet on miesten tehtävä, eiks niin, sisko?

T: Naisellinen  nainen

Vierailija
6/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele viestimään siten, että edes joku jaksaisi lukea.

Käytä kappalejakoa.

Tämä on oiva neuvo. Sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
7/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos kokee että yhden miehen mielipide on  kaikkien miesten mielipide niin kyllähän siinä pieni pää menee ihan pyörälle.

Ja kun kokee että muutaman naisen mielipide on ihan kaikkien suomalaisten naisten mielipide... Haluatko jatkaa? ;D

Vierailija
8/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Jungerko täällä itkee eroaan?

Vierailija
9/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele viestimään siten, että edes joku jaksaisi lukea.

Käytä kappalejakoa.

Tämä on oiva neuvo. Sukupuolesta riippumatta.

Tais sullakin jäädä koulut kesken kun et jaksa noinkaan lyhyttä kappaletta ilman huilitaukoa lukea.

Vierailija
10/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein aina tuttavapiirissä se on ollut nainen, joka on tehnyt aloitteen seurustelusta tai avioliitosta. En siis ole samaa mieltä kanssasi. 

2

Vierailija
11/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismivauhkoojamies on taas palannut palstalle.

Vierailija
12/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa PRÖÖÖT!!! Joo kyllä muaki tässä kovin väsyttää, kun seiska lehteä selailen. Sirpakin soitti äsken.

Vierailija
13/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein aina tuttavapiirissä se on ollut nainen, joka on tehnyt aloitteen seurustelusta tai avioliitosta. En siis ole samaa mieltä kanssasi. 

2

Heti ensitapaamisella kosinta? Rohkeita likkoja.

Vierailija
14/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt järkyttävästä ummetuksesta, ap:n teksti sai suoleni taas toimimaan. Tuotokseni oli melkein yhtä iso paskaläjä kuin ap:n teksti.

Vierailija
15/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2

Heti ensitapaamisella kosinta? Rohkeita likkoja.

Höpsö. Sanoinko niin?

Vierailija
16/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kärsinyt järkyttävästä ummetuksesta, ap:n teksti sai suoleni taas toimimaan. Tuotokseni oli melkein yhtä iso paskaläjä kuin ap:n teksti.

Väkevä argumentti. Taidat olla palstan virallinen älykkö.

Vierailija
17/20 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei elä yhden ihmisen palkalla koko perhe, joten molempien vanhempien on käytävä töissä jos suinkin mahdollista jos haluaa vähänkään parempaa elintasoa kuin köyhyysrajalla killumista.

Ja koska molemmat ovat töissä, pitää myös kotityöt ja lastenhoito jakaa, ei voi olla niin että vain toinen tekee kahta työtä, helpompihan se on että molemma tekee puoltatoista työtä ja saa itselleen vapaa-aikaakin töiden vastapainoksi. 

Töissä käydään vaan sen takia että saadaan rahaa elämiseen, ei sen takia että on mies tai nainen, kumpi tahansa sukupuoli on varmasti mielummin tekemättä mitään mitä on pakko tehdä. Jos rahaa piisaa muutenkin ei tarvi itse käydä töissä eikä itse tehdä kotitöitä tai edes hoitaa lapsiaan, sellaisia ihmisiä sanotaan rikkaiksi.

Vierailija
18/20 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, voisin milloin vain heittäytyä kotirouvaksi. Tosin tässä hommassa on pari ehtoa.

-miehen on tienattava sen verran hyvin, ettei nykyinen elintaso laske tai minulle maksetaan palkkani verran kuukaudessa rahaa. Kukaan ei ole niin tyhmä, että laskee kaiken toisen ihmisen varaan. Kuten tiedämme, se siippa saattaa kuolla kupsahtaa tai jättää syystä x. En halua missään nimessä jäädä tyhjän päälle.

-Kotona ollessa minulle kertyy eläkettä. 

-terveydenhuollon pitää olla toimiva (vrt. työterveyshuolto)

Nykyiselläään tämä ei ole mahdollista joten jatkan edelleen töissä käymistä. Mutta arvaapa mitä? Meistä kumpikaan, minä tai mies, ei olla ylikuormitettuja ja väsyneitä koska vastuu lapsista ja kodinhoidosta on jaettu tasan. 

Ei sen puoleen, meillä mies todennäköisesti olisi se, joka jäisi kotiin ja minä toisin sen leivän pöytään. En ole koskaan ollut kotona viihtyvää sorttia mutta mies tykkää koti-isän roolista.

Vierailija
19/20 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WraithTodd kirjoitti:

Kuule, voisin milloin vain heittäytyä kotirouvaksi. Tosin tässä hommassa on pari ehtoa.

-miehen on tienattava sen verran hyvin, ettei nykyinen elintaso laske tai minulle maksetaan palkkani verran kuukaudessa rahaa. Kukaan ei ole niin tyhmä, että laskee kaiken toisen ihmisen varaan. Kuten tiedämme, se siippa saattaa kuolla kupsahtaa tai jättää syystä x. En halua missään nimessä jäädä tyhjän päälle.

Nykyiselläään tämä ei ole mahdollista joten jatkan edelleen töissä käymistä. Mutta arvaapa mitä? Meistä kumpikaan, minä tai mies, ei olla ylikuormitettuja ja väsyneitä koska vastuu lapsista ja kodinhoidosta on jaettu tasan. 

Tässä terve meininki. Näin se on.

Ei sen puoleen, meillä mies todennäköisesti olisi se, joka jäisi kotiin ja minä toisin sen leivän pöytään. En ole koskaan ollut kotona viihtyvää sorttia mutta mies tykkää koti-isän roolista.

Vierailija
20/20 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WraithTodd kirjoitti:

Tässä terve meininki. Näin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi