Juon pari siideriä kakkosasunnossani. Yksiössä :) ihanaa, ei perhehulinaa vaan saa olla yksin. Hankkikaa tekin väsyneet perheenäidit kakkosasunto
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksio, paljon mukavampaa. Sisustettu vain minulle! Televisiosta ei tarvitse katsoa urheilua. Lattialla ei ole yhtäkään miehen sukkaa tai appelsiininkuorta, roskis ei tursua, tiskialtaassa ei lillu astioita, suikussa ei ole likaisia pyyhkeitä lattialla. Kukaan ei siirtele tavaroita nurkasta toiseen väittäen, että siivoaa.
Viikonloppu tätä ja taas jaksaa perhettä.
Kuinka usein käytte niissä? Käykö mies koskaan? Tai te yhdessä? Olen itsekin ajatellut, että haluaisin ehkä kaksion, miksei jopa kolmion, jos sopiva löytyy ja raha riittää.
Tämä on vain minun, mies ei käy täällä koskaan, koska luulee, että olen vuokrannut tämän jollekin. Ja koko kämpän ideahan menisi pieleen, jos mies tulisi tänne. Sen jälkeen olisi se likainen pyyhe kylppärissä ja sukkia lattialla.
Käyn yksin pari kertaa kuukaudessa, joskus koko viikonlopun, joskus vain iltapäivän, miten kulloinkin.
Mieheksi on valkattu auttavainen, huomaavainen ja hauska mies. Lapsia on tehty sen mukaan, mitä itse jaksaa kaitsea. Ei ole perhehulinaa, enkä ole väsynyt. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Minulla on jo kaksikin kakkosasuntoa, mutta liian kaukana kummatkin, kun toinen on Lapissa ja toinen Espanjassa. Toisaalta hotelliinkin voi mennä onneksi:).
Ihan hyvä mut mulle riittää tää yksi. Ja ei ole kaukana meidän perheen talosta. 50 km. Lähellä mun työpaikkaa. Siksi voin jäädä tänne joskus yöksi töiden jälkeen.
Onks nää sellaisia, että kukaan ei tiedä? Ei edes työkaverit?
Mäkin oon miettinyt, että työpaikkakaupungista. Se on reilu 20km kodista. Ei liian pitkä.
Joopajoo1 kirjoitti:
Mieheksi on valkattu auttavainen, huomaavainen ja hauska mies. Lapsia on tehty sen mukaan, mitä itse jaksaa kaitsea. Ei ole perhehulinaa, enkä ole väsynyt. Ihanaa!
Kyllä mullakin mies auttaa, paljonkin, mutta en silti kestä tätä. Eihän tää kuvio edes mahdollinen oliskaan, jos mies ei osaisi hoitaa asioita, kun en olis kotona. Voin luottaa mieheeni täysin. Saman katon alla en vain kestä, halutaan niin eri asioita enkä kai sit osaa sanoa mitä mä haluan ja kärsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksio, paljon mukavampaa. Sisustettu vain minulle! Televisiosta ei tarvitse katsoa urheilua. Lattialla ei ole yhtäkään miehen sukkaa tai appelsiininkuorta, roskis ei tursua, tiskialtaassa ei lillu astioita, suikussa ei ole likaisia pyyhkeitä lattialla. Kukaan ei siirtele tavaroita nurkasta toiseen väittäen, että siivoaa.
Viikonloppu tätä ja taas jaksaa perhettä.
Kuinka usein käytte niissä? Käykö mies koskaan? Tai te yhdessä? Olen itsekin ajatellut, että haluaisin ehkä kaksion, miksei jopa kolmion, jos sopiva löytyy ja raha riittää.
Tämä on vain minun, mies ei käy täällä koskaan, koska luulee, että olen vuokrannut tämän jollekin. Ja koko kämpän ideahan menisi pieleen, jos mies tulisi tänne. Sen jälkeen olisi se likainen pyyhe kylppärissä ja sukkia lattialla.
Käyn yksin pari kertaa kuukaudessa, joskus koko viikonlopun, joskus vain iltapäivän, miten kulloinkin.
Mahtavaa toi sun oma aika. Onnea :)
Eikö mies koskaan ihmettele, missä ne sun "vuokratulot" on? Kyllä meillä jaetaan KAIKKI. Siis asiat. Olisin mielestäni aika hirveä, jos tekisin jotain tuollaista mieheni selän takana. En haluaisi jäädä kiinni siitä. Ikinä. Tietty mun on helppo sanoa, kun mies hyväksyy tämmöisenkin mukisematta. Mutta suunnilleen varmaan eroaisin, jos ei hyväksyis. Mies sais tapella (=asua) lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo1 kirjoitti:
Kyllä mullakin mies auttaa, paljonkin, mutta en silti kestä tätä. Eihän tää kuvio edes mahdollinen oliskaan, jos mies ei osaisi hoitaa asioita, kun en olis kotona. Voin luottaa mieheeni täysin. Saman katon alla en vain kestä, halutaan niin eri asioita enkä kai sit osaa sanoa mitä mä haluan ja kärsin.
Ymmärrän, mäkin perustin perheen väärän miehen kanssa. Erosin ja löysin sellaisen, jonka kanssa voin olla täysin oma itseni, joka ymmärtää ja joka on paras ystäväni. Tukee ja tajuaa mun oudotkin jutut. Antaa niin paljon lisää voimaa, kun jakaa arkensa tuollaisen kanssa, ettei tarvitse paeta mihinkään.
eikös
2 siideriä pitäisi juoda
2:s asunnossa joka on
2:io ja jossa
2:s mies laittaa pyydettäessä
2:een?
Joopajoo1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopajoo1 kirjoitti:
Ymmärrän, mäkin perustin perheen väärän miehen kanssa. Erosin ja löysin sellaisen, jonka kanssa voin olla täysin oma itseni, joka ymmärtää ja joka on paras ystäväni. Tukee ja tajuaa mun oudotkin jutut. Antaa niin paljon lisää voimaa, kun jakaa arkensa tuollaisen kanssa, ettei tarvitse paeta mihinkään.
Niinpä. Mäkin oon väärän miehen kanssa, tosin epäilen, onko oikeampaakaan olemassakaan. En edes itse tiedä mitä haluan, joten ei kai mua kukaan voi ymmärtääkään. Mun mies on hyvä, mutta väärä. Lasten tarpeet menee aina mun edelle. En kestä sitä enää. Minusta vanhempien pitäisi olla se yksikkö, ei isä ja lapset (tai äiti ja lapset).
Jos miestä kerran kiinnostavat lapset minua enemmän, niin olkoot keskenään. En katsele sitä vaan enää 24/7, koska siinä ahdistaa tällä hetkellä minua kaikki.
Kannattaahan se äijä ja mukulat hankkia, että saa sitten paeta niitä kakkosasuntoonsa silloin tällöin. Koska muuten elämä ei olisi tarpeeksi vittumaista... Antoisaa perhe-elämää sinulle, ap.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies koskaan ihmettele, missä ne sun "vuokratulot" on? Kyllä meillä jaetaan KAIKKI. Siis asiat. Olisin mielestäni aika hirveä, jos tekisin jotain tuollaista mieheni selän takana. En haluaisi jäädä kiinni siitä. Ikinä. Tietty mun on helppo sanoa, kun mies hyväksyy tämmöisenkin mukisematta. Mutta suunnilleen varmaan eroaisin, jos ei hyväksyis. Mies sais tapella (=asua) lasten kanssa.
Olen aikuinen nainen, tuloni ovat omani. Miehellä ei ole mitään tietoa siitä, mitä tienaan tai mihin laitan rahani enkä minä kysele mieheni rahojen perään. Minulla on vuokratuloja 2 muusta asunnosta, joten voin varsin hyvin rupatella siitä, millaisia vuokralaisia minulla on, missä pitää rempata jne.
Enkä ymmärrä, mistä ihmeestä jäisin kiinni? Siitäkö, että nukun yksin omassa sängyssäni tai käyn kaikessa rauhassa lukemassa hyvän kirjan? Ei se ole mieheltä pois, lapset on jo siinä iässä, että osaavat ottaa jääkaapista ruokaa ja pestä itse hampaansa.
En minäkään kysele mieheltä, mitä se tekee mökillä, kun lähtee sinne yksinään. Kalastaa ainakin, koska kantaa saaliin kotiin, mutta muuten se on hänen ihan omaa aikaansa, josta en utele.
Jos se käy vieraissa, se on sen oma asia. Se loukkaisi minua ja tuntuisi pahalta. Sama toisinpäin. Siksi asuntoni on vain minun ja vain omaan aikaan, ei ole tarvetta olla miehelle ilkeä vaan tarve olla minä itse.
Mikäs siinä jos on varaa. Mulla olisi tuollaiselle tarvetta nyt, kun anoppi on kylässä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaahan se äijä ja mukulat hankkia, että saa sitten paeta niitä kakkosasuntoonsa silloin tällöin. Koska muuten elämä ei olisi tarpeeksi vittumaista... Antoisaa perhe-elämää sinulle, ap.
Käykö kateeksi, kun toisilla on varaa? Taidat itse olla joku katkera vela.
Laitanko ap tilinumeroni, voisin hankkiakin?
Ai miehen oma asia käydä vieraissa? Käytätte siis avo/avioliitossa säännöllisesti kondomia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikuinen nainen, tuloni ovat omani. Miehellä ei ole mitään tietoa siitä, mitä tienaan tai mihin laitan rahani enkä minä kysele mieheni rahojen perään. Minulla on vuokratuloja 2 muusta asunnosta, joten voin varsin hyvin rupatella siitä, millaisia vuokralaisia minulla on, missä pitää rempata jne.
Enkä ymmärrä, mistä ihmeestä jäisin kiinni? Siitäkö, että nukun yksin omassa sängyssäni tai käyn kaikessa rauhassa lukemassa hyvän kirjan? Ei se ole mieheltä pois, lapset on jo siinä iässä, että osaavat ottaa jääkaapista ruokaa ja pestä itse hampaansa.
En minäkään kysele mieheltä, mitä se tekee mökillä, kun lähtee sinne yksinään. Kalastaa ainakin, koska kantaa saaliin kotiin, mutta muuten se on hänen ihan omaa aikaansa, josta en utele.
Jos se käy vieraissa, se on sen oma asia. Se loukkaisi minua ja tuntuisi pahalta. Sama toisinpäin. Siksi asuntoni on vain minun ja vain omaan aikaan, ei ole tarvetta olla miehelle ilkeä vaan tarve olla minä itse.
No en vain ymmärrä, miksei mies voi kertoa mitä teki mökillä tai sä et vois avoimesti hakea tuota omaa aikaasi. Sellaiset ihmiset, jotka rajoittavat meitä pitäisi mieluummin karsia pois elämästä sen sijaan, että joutuu itse salailemaan mitään. Miten jollain saa olla sellaista valtaa meihin, että alamme salailla asioita? Ymmärrän, ettei kylillä kuuluteta tämmöisestä, mutta minusta tuntuisi aivan helvetin pahalta jos läheisin ihmiseni eli mies ei hyväksyisi minun tarvettani omaan aikaan. Se ois vitun paska sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö kateeksi, kun toisilla on varaa? Taidat itse olla joku katkera vela.
Juu, juu. Niin pirun kateellinen. Kaikkihan me haluamme niin ärsyttävän äijän ja kakaralauman, että suunnilleen suurin nautinto elämässä on paeta niitä kakkosasuntoonsa vetämään siideriä. Miten ihanaa elämää...
Vierailija kirjoitti:
Ai miehen oma asia käydä vieraissa? Käytätte siis avo/avioliitossa säännöllisesti kondomia?
En omista miestäni! En voi olla 100% varma, että hän ei kävisi vieraissa, kukaan ei voi olla! Siksi minusta on vain tervettä ajatella, että se on mahdollista, vaikka en sitä toivo. En mene miehen kanssa mökille valvomaan, että sinne ei tule ketään muuta. Sitä kutsutaan luottamukseksi. Siksi on miehen oma asia, meneekö hän mökille vai käykö vieraissa. En pysty estämään, jos mies haluaa minua pettää. Se loukkaisi. Silti ymmärrän, että mieskin haluaa omaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Pöh, ap:llahan on ihannetilanne. Hän voi nauttia sekä perhe-elämästä että halutessaan yksin olosta.
Perinnöllä.