Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolleet julkkikset

Vierailija
15.01.2016 |

Ketä kuollutta julkista ns.kaipaat? Itse kävin just vilkaisemassa taas Julia Tukiaisen blogia hymyssä, oli jotenkin niin symppis ja joskus aikanaan hänet muutaman kerran tapasin ja tosi kiva tyyppi oli kyseessä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spede ja Juice.

Vierailija
2/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elvis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja olisi kiva kuulla myös miksi? Ap

Vierailija
4/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja olisi kiva kuulla myös miksi? Ap

Spede ja Juice edustivat alansa parhaimmistoa.

Vierailija
5/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkaa. Tänään kun radiosta kuulin Kirkan laulavan, minulle tuli tosi surullinen olo.

Olin rakastunut Kirkaan, näin hänestä nuorempana niin ihanaa unta.

Kyllä David Bowienkin kuolema kosketti. Ensimmäisessä ostamassani Suosikissa oli Bowie kannessa, nuoruuteni jotenkin alkoi silloin. On kuin joku aikakausi olisi nyt minunkin elämässäni päättynyt.

Nyyh.

Vierailija
6/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony Halme, oli jotenkin niin äijä ja tykkäsin jopa sen kirjoista.

Vierailija
7/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän vaikkapa River Phoenixista olisi tullut jos ennenaikaista kuolemaa ei olisi tapahtunut? Hän oli mun nuoruuden "Leonardo di Caprio" ;)

Vierailija
8/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juice. Teki elävästä elämästä kertovia kappaleita

Vierailija
9/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä David Bowienkin kuolema kosketti. Ensimmäisessä ostamassani Suosikissa oli Bowie kannessa, nuoruuteni jotenkin alkoi silloin. On kuin joku aikakausi olisi nyt minunkin elämässäni päättynyt.

Nyyh.

Ihan nää samat fiilikset Michael Jacksonista. Tulen varmasti aina kaipaamaan.

Vierailija
10/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kuollutta julkista ns.kaipaat? Itse kävin just vilkaisemassa taas Julia Tukiaisen blogia hymyssä, oli jotenkin niin symppis ja joskus aikanaan hänet muutaman kerran tapasin ja tosi kiva tyyppi oli kyseessä.

No voin kyllä ymmärtää  jos sentään tapasit hänet tai jos joku on tuntenut (tai vaikka sitten vain nähnyt livenä henkilökohtaisesti jossain konsertissa) mutta kaivata ,saati surra jotakuta sellaista ,jota ei ole koskaan henkilökohtaisesti missään nähnyt edes vilaukselta...

Siinä tapauksessa ainakin hänen eläessään  tuottamallaan aineistolla täytyy sitten olla jotain tavattoman syvälle sieluun painunutta ja jotain aivan  henkilökohtaisena koettua merkitystä ja jatkuvaa sisältöä omalle elämälle ,ennenkuin voisi sanoa jotain niiden,esim.  teosten tekijää  oikeasti 'kaipaavansa'.

Tässä mielessä ehkä jotain kirjailijaa,runoilijaa tai laulajaa voisi kaivata.

Jotain prinsessa Dianan kaipuuta taas en kyllä  suoraan sanottuna pysty ymmärtämään mitenkään .

Vierailija
11/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simo Salminen

Vierailija
12/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audrey Hepburn

Vierailija
13/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tony Halme, oli jotenkin niin äijä ja tykkäsin jopa sen kirjoista.

Jos joku oli eläessään lähinnä pelkkä  uhoava öykkäri ja ns. täys kusipää,jonka livenä näkemisen olisi aikanaan kokenut melko  vastenmielisenä ja jopa pelottavana,niin muuttuuko hän sitten kuoltuaan (tai siis se  hänen muistonsa) yllättävästi  hyväksi,lämmittäväksi  ja ihanaksi ?

Vierailija
14/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronnie James Dioa koska oli maailman paras laulaja. M22

Vierailija
15/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heath Ledger, oli niin hyvä näyttelijä että mielellään olisi katsonut hänen leffojaan enemmänkin.

Vierailija
16/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äkkiseltään tulee mieleen ainakin Göstä Sundqvist, persoonallinen muusikko ja paljon hyviä sanoituksia, arvostan. Spede oli myös monipuolinen viihdetaiteilija, hänenkin olisi suonut vielä elinpäiviä saavan. Ulkomaisista tulee mieleen Heath Ledger, erityisesti roolisuorituksensa Brokeback mountainissa teki vaikutuksen, ja olihan hän myös silmälle ilona. ;)

Vierailija
17/17 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Harrison. Oli aina suosikki-Beatleni, kitarointi miellytti minua,  ja jollain tavalla hän oli aidon oloinen ja samaistuttava - kaikkine vikoineenkin. Soolourallaan ei aina onnistunut musiikkinsa kanssa, mutta silloin kun onnistui, se oli aivan mahtavaa.

Myös Bowien kuolema hätkäytti. Erikoinen, ainutlaatuinen hahmo. Yksinäisenä ja jotenkin eksyneenä ihmisenä olen kokenut hänen musiikkinsa tosi tärkeäksi.

Kotimaisista voisin mainita Gösta Sundqvistin. Ihan omanlaisensa hahmo siinäkin. Tragikoomisuuden mestari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi