Olen humalassa ja voin kertoa teille vastauksia elämän suuriin kysymyksiin
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
elämän tarkoitus on kuolla onnellisena
Vierailija kirjoitti:
Kerro kaikki elämän syvimmät totuudet. Ja miten syöpä parannetaan?
no nää tulee ekana mieleen:
1. tyhmistä ihmsistä ei tarvitse välittää. tyhmiä on aina. ihmisiä on eri laatuisia ja on hyvä jos kuulut parhaimmistoon
2. nauti musiikista jos voit
3. ketään ei kiinnosta
syöpä parannetaan estämällä syöpäsolujen kasvu. ei siihen ole mitään muuta
Vierailija kirjoitti:
Milloin löydän elämäni naisen?
etsivä löytää.. mutta yleensä elämän suuret jutut tulee yllättäen vastaan. sun täytyy vaan olla valmis aina tarttumaan tilaisuuteen.Tiiät sit kun se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
On todella luova olo ja sellainen viisasa
Mäkin olen pikku punsissa ja olo on varsin välkky ja terävä, eiköhän oteta pari kierrosta trivial pursuittia.
Miten nämä kaikki Suomea ja kansalaisten hyvinvointia uhkaavat ongelmat ratkaistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen pikku punsissa ja olo on varsin välkky ja terävä, eiköhän oteta pari kierrosta trivial pursuittia.
ok kysy
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä kaikki Suomea ja kansalaisten hyvinvointia uhkaavat ongelmat ratkaistaan?
ei niitä mun mielestä pidä mitenkään "ratkaista". sen kuin elää mukana ja mukautuu. En näe syytä vastustaa muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka parannetaan särkynyt sydän?
parhaiten mulla toimii viha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ok kysy
Ei mitään av versioo vaan ihan face to face, mul on alkuperäinen versio vuodelta 84, se on perkeleen vaikee. Mä tuon juomat tullessani, joten mitä tuon?
Kannattaako tuota autoa korjata enää?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2477099/autosta_kuuluu_kummallinen_aani_…?
Miksi juot?