Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut elämäsi paras ruoka-annos?

Vierailija
15.01.2016 |

Miksi juuri se?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miamissa eräässä rantaravintolassa erinomainen pihvi, jonka päällä oli paljon paistettua sipulia sekä chimichurrikastiketta.

Vierailija
22/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty karjalanpaisti  hyvästä lihasta,yön yli haudutettu ja hyvät  keitetyt perunat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta sitten San Franciscon esikaupungissa ulkoa ladon näköinen tönö,paljastui unelmien pihviravintolaksi. Sisäfilee,punaviinikastike ja perunamuusi ja kyljessä lasi punkkua :P

Vierailija
24/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stifado kreikassa. Kreikkalainen ruoka on parasta.

Vierailija
25/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset ruuat... Ai että. Olisin voinut naida kiinalaisen kokin saadakseni sitä ruokaa päivittäin. Suomalainen puoliso osaa tehdä sellaista makaronilaatikkoa, joka vie kielen mennessään. Sitten on sour&cream onion sipsit dipattuna kermaviilikastikkeeseen ja dippimausteisiin.

Vierailija
26/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmenneen mummun perunamuusi <3

Vierailija
27/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä. Mä en kestä. Olen ap, ja pelkäsin että tästä ketjusta tulee joku hienostoravintoloissa syötyjen aterioiden brassailuketju. Olin valitettavasti oikeassa.

Kiittää roiskeläpistä nauttineita. Minä tykkään hookoon blööstä.

Missäköhän niistä hienostoravintoloista puhuttiin?

Vierailija
28/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään monestakin ruuasta ja ihan yksinkertaisetkin makuelämykset riittävät. Muutama ruoka on tosin jäänyt erityisesti mieleen.

Pienenä olin nirso syömään ja kala oli tuolloin kunnon nemesis. Ukki laittoi kerran neulamuikkuja voissa ja ruisjauhossa paistettuna muusin kanssa ja kun uskaltauduin lopulta maistamaan, ai että oli herkkua. Neulamuikuista tuli kerralla yksi lemppareistani.

Kreikassa pienessä ravintolassa oli alkuruokana isoista ja makeista (pihvit)tomaateista leikattuja siivuja, kunnon paksu viipale fetaa, loraus oliiviöljyä ja pippuria. Niin hyvää ja yksinkertaista komboa en muista missään muualla maistaneeni.

Ja kaikki missä on juustoa ja lihaa ei voi olla kuin hyvää :)

Vierailija
29/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä. Mä en kestä. Olen ap, ja pelkäsin että tästä ketjusta tulee joku hienostoravintoloissa syötyjen aterioiden brassailuketju. Olin valitettavasti oikeassa.

Kiittää roiskeläpistä nauttineita. Minä tykkään hookoon blööstä.

Nro 2 elämykset ei olleet hienostoravintoloista jos niitä meinaat.

Vierailija
30/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanttarellikastike ja perunat, sitä ei voita mikään ja kastikkeessa sipulia ja oikeaa kermaa

Vierailija
31/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotiaana söin Kreikassa moussakan saviastiasta, sen mausteet ja kaikki oli parasta ikinä, söin kerrankin kaiken ja antoivat upean jätskiannoksen ilmaiseksi, kun olivat niin vaikuttuneita, että lapsi oli niin haltioissaan heidän ruuastaan. En ole koskaa syönyt mitään vastaavan ihanaa, yrittänyt monesti tehdä ruuan makumuistojen avulla, vaan en onnistu. :(

Vierailija
32/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanttarellikastike ja perunat, sitä ei voita mikään ja kastikkeessa sipulia ja oikeaa kermaa

Meillä kantiksrn kanssa ehdottomasti paistetut uudet perunat

Vierailija
33/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saludin pippuripihvi, kultaisella 90-luvulla.

Vierailija
34/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistelumenu Chapter One ravintolassa Dublinissa. Hummeri oli kerrankin tosi maukasta, ja kaikki ne alkupalat ja väliruuat oli loistavia.

Vierailija
35/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa oli menossa vanhan ajan markkinat ja yhdessä ravintolassa tarjottiin maalaispojan pataa ja lämpimiä sämpylöitä <3

Vierailija
36/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni tekemä lammaspaisti. Suussasulavinta ikinä. Muuta lammasta en syö.

Vierailija
37/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtipihvit kastikkeella, keitetyt uudet perunat ja kukkakaali lisukkeena. Parasta!

Vierailija
38/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intialaisen ravintolan palak paneer St. Kittsillä. Pyysin laittamaan annokseen paljon chiliä, ja siitä tuli aivan taivaallista <3

Vierailija
39/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee mainostuksen puolelle, mutta Armas-ravintolan feta-juustosalaatti Helsingin Kluuvissa. Käyn sen pari kertaa viikossa huitaisemassa ja huokailen mielihyvästä. Ne pitää mua varmaan ihan tärähtäneenä siellä.

Vierailija
40/41 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nepalilainen vie voitin lauttasaaressa katkarapukastiketta söin!

sitten morrison ateneumin takana isot hyvät piffi annokset

sitten veljen avokin (on muuten thaimaalainen) sen kevät rullat ihan mahtavia...

nyhtöpossu.. mitäs viel...

mummo vainaan uuniohrapuuro ja riisipuuro

työkaverin punajuurilaatikko

isän makaroonilaatikko

isän ja äidin exnaapurin letut..

äidin silakkapiffit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi