Lidl kilohinnat edelleen hakusessa -ilmoittelee ilman kilohintoja
Olen tehnyt asiakaspalveluun jo 2 ilmoitusta, mutta asia ei korjaannu. Kuluttajasuoja-asiamieheenkö tässä pitää ilmoittaa?
Tietääkö joku kilohintaa?
Kommentit (25)
400g maksaa tuon 2,25e, eli kilohinta on 5,6225e
Onko olemassa joku määräys kilohinnan näkymisestä?
Vierailija kirjoitti:
400g maksaa tuon 2,25e, eli kilohinta on 5,6225e
Onko varmasti 400g paketti?
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa itse laskea
Mahdotonta, kun painoa ei ole ilmoitettu kummassakaan lihassa.
Laskea osaan vaikka päässä, toisin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Netissä löytyy kilohinnatkin.
Eikö tuo linkki ole netistä?
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä..
http://www.lidl.fi/fi/tarjoukset.htm?action=showDetail&id=22743
Jep, mutta tiedätkö että on laitonta mainostaa ilman kilohintoja?
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä..
http://www.lidl.fi/fi/tarjoukset.htm?action=showDetail&id=22743
Kilohinta on väärin, näin päässä laskettuna ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa itse laskea
Aloittaja, eli jatkuvasti asiakkaitaan menettävä K-kauppias osaa laskea ainoastaan mahdollisimman suuria katteita sisäänostohinnan päälle, mutta ei tuotteiden kilohintoja ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa itse laskea
Aloittaja, eli jatkuvasti asiakkaitaan menettävä K-kauppias osaa laskea ainoastaan mahdollisimman suuria katteita sisäänostohinnan päälle, mutta ei tuotteiden kilohintoja ; )
Vaikea laskea, jos paketin kokoa ei kerrota.
Ihmiset ovat sitten tyhmiä. Sahaavat omaa oksaansa, jos suostuvat mainontaan, jossa ei enää hintojakaan kerrota selkeästi.
Ei itselleen sellaista harmia kannata tehdä ja suostua sellaiseen.
On vähän eroa kilohinnassa onko paketti 250g vai 400g vai jotain siltä väliltä. Mitäpä sitä kertomaan ja kilohintaa.
Vierailija kirjoitti:
On siitä laki, että se pitää näkyä.
Ap
Sait nyt sen kilohinnan ja seuraavaksi voit soittaa sinne kuluttajasuojaan. Pistähän mokoma firma koville!
Vierailija kirjoitti:
Kas tässä:
3 §
Hinnan ilmoittaminen markkinoinnissa
Jos vähittäiskauppias tai muu elinkeinonharjoittaja vähittäiskaupan tapaan toimiessaan mainoksin tai muulla vastaavalla tavalla markkinoi yksilöityä tavaraa ilmoittamalla tietyn myyntihinnan, tavaran yksikköhinta on samalla ilmoitettava, jollei tässä asetuksessa säädetä toisin. Yksikköhinta on ilmoitettava kilo-, litra-, metri-, neliömetri- tai kuutiometrihintana.
Vierailija kirjoitti:
Sait nyt sen kilohinnan ja seuraavaksi voit soittaa sinne kuluttajasuojaan. Pistähän mokoma firma koville!
Olen ilmoittanut asiakaspalveluun asiasta 3 kertaa, ei minulla ole mitään hyvää kauppaketjua vastaan, kunhan vain korjaavat nuo mainoksensa laillisiksi.
Naudan uunipata sama vaiva. Miksi lihoissa ei kilohintaa, mutta rehuissa lukee?