Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos miehesi räkisi päällesi?

Vierailija
15.01.2016 |

Mitä tekisit? Mitä ajattelisit miehestä sen jälkeen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesken sanallisen riidan mies räkäisee yhtäkkiä naisen kasvoille/päälle tai edes viereen, on halveksuttavaa.

Niin, mieshän siinä yksin riitelee, kun nainen hellittelynimityksin miestä puhuttelee?

Jos mies ei osaa riidellä puhumalla, vaan pitää ottaa räkimistä mukaan, ei ole enää mun mies. 

Vierailija
22/24 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni löi kerran minua riidan yhteydessä, eikä voinut käsittää miksi hänestä tuli ex.

Oli kuulemma ihan mun oma syy, että löi.

Rinnastan räkimisen lyömiseen, jonka voi jättää myös tekemättä. Jos toisessa jokin niin kovasti ärsyttää, niin voi itsekin erota, tai malttaa mielensä.

Jokainen on vastuussa omista teoistaan ja valinnoistaan. Ei se että toinen oli ärsyttävä, oikeuta ketään lyömään tai räkimään päälle. Tosin joskus se ärsyttävyyskin on vain siellä omassa pääkopassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesken sanallisen riidan mies räkäisee yhtäkkiä naisen kasvoille/päälle tai edes viereen, on halveksuttavaa.

Niin, mieshän siinä yksin riitelee, kun nainen hellittelynimityksin miestä puhuttelee?

Eli mitä sä yrität tuolla sanoa? Että nainen ei saa riidellä ollenkaan sanallisesti, tai antaa miehelle luvan räkimiseen?

Vierailija
24/24 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan, että oma mieheni tekisi niin. Mutta siis kuvittelen kuitenkin. Olisi todennäköisesti kohta ex-mies. Tietenkin kokonaisuuskin vaikuttaisi. Miksi räkäisi. Mitä sitä ennen on tapahtunut. Mitä olen itse tehnyt ennen räkimistä.