Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä näistä netin "palveluista" käytätte?

Vierailija
15.01.2016 |

1. Facebook
2. Instagram
3. Twitter
4. Snapchat
5. Periscope
6. Netflix
7. Spotify

Itse käytän kaikkia paitsi periscopea, olen kohta kolmevitonen nainen.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivisimmin käytän instagramia. Facebookissakin välillä pyörin, mutten ole julkaissut/kommentoinut/tykännyt siellä piiiitkiin aikoihin mitään. Twitteriä käytin joskus vuosia sitten, kun se oli aika uusi juttu. Sittemmin olen poistanut tunnukseni. Snapchatin ilmestyessä koin olevani liian vanha innostuakseni siitä (vaikken ole edes kolmeakymmentä). Jotenkin miellän "snäppäilyn" enemmän teinien hommaksi. Netflix meillä on, mutta sitä käyttävät lähinnä lapset lastenohjelmien katsomiseen. Spotifykin löytyy, mutten jaksa niitä mainoksia joten en sitäkään ole varmaan pariin vuoteen edes avannut. Periscope on jotenkin äärettömä ahdistava sovellus, en todellakaan käytä.

Olen varmaan keskimääräistä laiskempi palvelujen ja ylipäätään somen käyttäjä, mutta instagramissa olen kyllä melko aktiivinen (tosin suljetulla tilillä työni luonteen vuoksi).

Vierailija
22/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

instagram ja netflix

n25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookiin on tunnus ja 2 kaveria. En käytä noista mitään, vaikka verkon suurkuluttaja olenkin.

N43

Vierailija
24/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eniten" käytössä Spotify (varmaan 2xkk:ssa). Facebookista lähdin parin kk:n sisään ekasta kirjautumisesta jo vuonna 2010, (käyttöehdot oli vähän liikaa!). En käytä mitään aloittajan mainitsemista palveluista, muuten kuin sattumalta. En seuraa kenenkään Twiittejä tai huomiohuorausta Instagramista. Kuvalinkit esim. Redditistä tai muualta, jotka johtavat mainittuihin palveluihin ovatkin sitten ihan toinen juttu. Sanomattakin varmaan selvää, etten käytä myöskään Snapchattiä tai Periscopea... Kannattaa lukea ne appsien oikeudet ja käyttöehdot btw. 

Miksei listalla ole Redditiä tai Imguria?

-netin ja tietokoneen suurkäyttäjä N33

Vierailija
25/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään noista. Facebookin lopetin 3 vuotta sitten. Tv-ohjelmat katson project free tv:stä ja elokuvat putlockerista. Ovat ilmaisia.

Vierailija
26/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtäkään, ikää 43v.

Vierailija
27/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix ja spotify, N21,

Vierailija
28/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netflixiä ja Spotifyy. Ennen käytin somee, mutta nyt en oo kahteen vuoteen. Meni aina hermot ku kävi ja näki kaikkie aivovapaita päivityksii! Ja ikääkin jo, ni mielestäni se on vaan noloo. T: N29

Sun oma ulosanti on aika noloo.

Vierailija
29/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita käytän paitsi Snappia ja periscopea. N43.

Vierailija
30/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7

Vierailija
31/31 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotify, Netflix ja Twitter on käytössä säännöllisesti. Instagramin käyn tarkistamassa ehkä kerran kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi