Mitä näistä netin "palveluista" käytätte?
1. Facebook
2. Instagram
3. Twitter
4. Snapchat
5. Periscope
6. Netflix
7. Spotify
Itse käytän kaikkia paitsi periscopea, olen kohta kolmevitonen nainen.
Kommentit (31)
Facebookiin on tunnus ja 2 kaveria. En käytä noista mitään, vaikka verkon suurkuluttaja olenkin.
N43
"Eniten" käytössä Spotify (varmaan 2xkk:ssa). Facebookista lähdin parin kk:n sisään ekasta kirjautumisesta jo vuonna 2010, (käyttöehdot oli vähän liikaa!). En käytä mitään aloittajan mainitsemista palveluista, muuten kuin sattumalta. En seuraa kenenkään Twiittejä tai huomiohuorausta Instagramista. Kuvalinkit esim. Redditistä tai muualta, jotka johtavat mainittuihin palveluihin ovatkin sitten ihan toinen juttu. Sanomattakin varmaan selvää, etten käytä myöskään Snapchattiä tai Periscopea... Kannattaa lukea ne appsien oikeudet ja käyttöehdot btw.
Miksei listalla ole Redditiä tai Imguria?
-netin ja tietokoneen suurkäyttäjä N33
En mitään noista. Facebookin lopetin 3 vuotta sitten. Tv-ohjelmat katson project free tv:stä ja elokuvat putlockerista. Ovat ilmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Netflixiä ja Spotifyy. Ennen käytin somee, mutta nyt en oo kahteen vuoteen. Meni aina hermot ku kävi ja näki kaikkie aivovapaita päivityksii! Ja ikääkin jo, ni mielestäni se on vaan noloo. T: N29
Sun oma ulosanti on aika noloo.
Muita käytän paitsi Snappia ja periscopea. N43.
Spotify, Netflix ja Twitter on käytössä säännöllisesti. Instagramin käyn tarkistamassa ehkä kerran kuussa.
Aktiivisimmin käytän instagramia. Facebookissakin välillä pyörin, mutten ole julkaissut/kommentoinut/tykännyt siellä piiiitkiin aikoihin mitään. Twitteriä käytin joskus vuosia sitten, kun se oli aika uusi juttu. Sittemmin olen poistanut tunnukseni. Snapchatin ilmestyessä koin olevani liian vanha innostuakseni siitä (vaikken ole edes kolmeakymmentä). Jotenkin miellän "snäppäilyn" enemmän teinien hommaksi. Netflix meillä on, mutta sitä käyttävät lähinnä lapset lastenohjelmien katsomiseen. Spotifykin löytyy, mutten jaksa niitä mainoksia joten en sitäkään ole varmaan pariin vuoteen edes avannut. Periscope on jotenkin äärettömä ahdistava sovellus, en todellakaan käytä.
Olen varmaan keskimääräistä laiskempi palvelujen ja ylipäätään somen käyttäjä, mutta instagramissa olen kyllä melko aktiivinen (tosin suljetulla tilillä työni luonteen vuoksi).