Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi juuri sinä olet/olisit hyvä puoliso/p.ehdokas?

Vierailija
15.01.2016 |

Nainen vai mies? Ikä? Lapsia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin jollekin hyvä puoliso, koska olen rehellinen, mukava, kauniskin , hellä, uskollinen, empaattinen ja kiltti. Mies jätti toisen takia kuitenkin, kun ei luottanut minuun vaikka petti itse. T N47

Vierailija
2/6 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

191 cm, maisteri ja virka. Muuta hyvää en keksikään.

M40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 24, olen koulutettu, empaattinen, huumorintajuinen ja... no, tykkään leipoa, laittaa ruokaa ja pitää kodin siistinä. Pidän myös itse huolen itsestäni ja tienaan omat rahani, enkä halua olla elätettävä kotirouva. Pidän läheisyydestä. Osaan tehdä kompromisseja.

Lapsia ei ole, naimisiin olen menossa.

Vierailija
4/6 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hyvä luuserinaisille, koska olen itsekin luuseri.

m32

Vierailija
5/6 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyttäisiin asiaa mun puolisolta hän vastaisi luultavasti seksi, sen että hän ei pärjäisi ilman minua (=keskustelu, se että hän kokee että ymmärrän ja osaan "tulkita"/lukea hänen ajatuksiaan), hyvä äiti yhteisille lapsille.

Vierailija
6/6 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä puoliso, koska huolehdin perheestäni taloudellisesti (käyn töissä), teen kotityöt + paljon muuta ja sekstailen aina kun mies haluaa. Pidän itseni myös hyvässä kunnossa. Ei ole mies heivannut vielä 20 vuoden jälkeen, itse asiassa miehellä on pelko että löydän toisen. Tunnusti kerran liikuttuneessa tilassa, mutta ei pelkoa, olen tyytyväinen elämääni näin.