Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi kouluun kahdeksaan - on isän pakko herätä

Vierailija
14.01.2016 |

Lapsi menee kouluun kahdeksaan. Isänsä sanoi että ei jaksa nousta aamulla tuohon aikaan laittamaan aamupalaa, haluaisi nukkua.
Onko toi ihan ok? Lähinnä mietin, että ymmärtääkö Ekaluokkalainen isän väsymyksen ja voi olettaa pärjäävän itsekseen? Tai sanotaan, että pärjää, mutta miltäköhän siitä tuntuu kun aikuinen ei tule auttamaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aattelinkin nyt vaan että teen sit varmaan valmiiksi aamua varten.

Mies vaan pitää untansa tärkeämpänä. Kurjaa sinällään kun itse teen lyhyempää päivää että pääsen ajoissa kotiin mutta mies ei sitten viitsi aamulla herätä että olisi se aikuinen aamullakin. Pitääköhän mun sit sanoa että ei kauheasti pidä ääntä ettei isä herää. Voi meinaan karjasta että oo hiljaa.

Ihan oikeasti, TOIVON että olet provo...

Muutoin käy todella surku lastanne. Äässi isä ja tossu äiti, joka ei puolusta lastaan.

Ei ole provosoida 😕

Isää ei vaan kiinnosta edes jutella lapsen kanssa. Ei osaa...

Ei se mun tahto ja sanominen auta. Kun on päättänyt, se menee sit niin.

Vierailija
22/33 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole aamuvirkkuja. Mies jaksaa varmasti töissä paremmin kun saa nukkua ja lapselle voi tehdä aamupalan valmiiksi. Jos lapsi saa muuten kotoa tukea ja turvaa, niin en usko että tuo yksin lähteminen aamulla kovin paljon haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt ois sun ukollas peiliin katsomisen paikka.. Tuli vaan mieleen oma isä joka heräs vielä yläasteelle mennessäkin aamulla meidän kanssa aamupalalle - joka ikinen aamu.

Vierailija
24/33 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta jutella lapsen kanssa??? Tekevätkö he mitään yhdessä? Nyt Oikeasti, mitä tuollaisella isällä tekee?

Vierailija
25/33 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että kaikki eivät ole aamuihmisiä. Silti jonkun on katsottava, että lapsi ensinnäkin nousee ylös. Ekaluokkalaista ei voi myöskään vastuuttaa aamupalasta ja vaatteiden valinnasta, etenkään näin talvipakkasilla! Se, että aamupala on valmiina jääkaapissa ja vaattteet tuolilla ei tarkoita että aamupala menis suuhun ja vaatteet päälle.

Vierailija
26/33 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta jutella lapsen kanssa??? Tekevätkö he mitään yhdessä? Nyt Oikeasti, mitä tuollaisella isällä tekee?

Ei oikeastaan mitään...ei sitä kiinnosta. Käy töissä, syö, makaa sohvalla ja nukkuu.

Kaikkinainen tekeminen on minun "kontolla".

Vierailija
27/33 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin aikaan mies sitten nousee?

Vierailija
28/33 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole aamuvirkkuja. Mies jaksaa varmasti töissä paremmin kun saa nukkua ja lapselle voi tehdä aamupalan valmiiksi. Jos lapsi saa muuten kotoa tukea ja turvaa, niin en usko että tuo yksin lähteminen aamulla kovin paljon haittaa.

Mites mä sit jaksan kun käyn miehen kanssa nukkumaan samaan aikaan mutta herään ennen kuutta?

Vierailija
29/33 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta jutella? Tai ruokkia? Tai mikään lapseen liittyvä? Kyllä nyt on niin upea kunkku sulla siellä että pidä kiinni. Voittajan valinta.

Vierailija
30/33 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattelinkin nyt vaan että teen sit varmaan valmiiksi aamua varten.

Mies vaan pitää untansa tärkeämpänä. Kurjaa sinällään kun itse teen lyhyempää päivää että pääsen ajoissa kotiin mutta mies ei sitten viitsi aamulla herätä että olisi se aikuinen aamullakin. Pitääköhän mun sit sanoa että ei kauheasti pidä ääntä ettei isä herää. Voi meinaan karjasta että oo hiljaa.

Oletko mun eksän napannut? Yök että vieläkin oksettaa se "mies".

Vierailija
31/33 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin aikaan mies sitten nousee?

Riippuu moneen menee töihi. Yhdeksältä tai vaikka yhdeltätoista. Viikonloppuna nukkuu vaikka yhteen. Näin käynyt mun poissaollessakin.

Vierailija
32/33 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ekaluokkalainen lähtee 6 km päähän kouluun klo 6.45 ja isänsä nousee klo 6.00 varmistamaan, että kaikki on kunnossa.

Jos meillä mies olisi kuin ap:lla, niin aika äkkiä loppuisi kaikki palvelu miehelle. Itse saisi keksiä, miten saa puhtaita paitoja tai ruokaa. Jos äijä ei viitsi nousta aamulla, en minä viitsi piikoa.

Vierailija
33/33 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan, ap, kun en vaan tajua. MIKSI olet tehnyt lapsen tuollaisen lapamadon kanssa?