Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko 4000€ bruttopalkasta jää verojen jälkeen käteen?

Vierailija
14.01.2016 |

Kyselen uteliaisuudesta :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kellään noin isoa palkkaa ole.

Vierailija
2/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2700

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2697, ei kirkollisveroa.

Vierailija
4/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2800€, mut taitaa olla himpun yli 4000

Vierailija
5/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylu kolme euroa ehkä

Vierailija
6/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2650 €

Vierailija
7/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun paljon liikaa.

Vierailija
8/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2400e, mutta siitä on jo vähennetty vapaa autoetu

Vierailija
9/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroja menee yhden lähärin palkan verran.

Vierailija
10/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Riippuu aika paljon vähennyksistä yms. seikoista.

Vierailija
11/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veroprosentti 26 ja muut sivukulut pois. Ei ylimääräisiä vähennyksiä verotuksessani (esim. Asuntolainan korot pienentäisivät veroprosenttiani)

Vierailija
12/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko! Jestas. Olen aina työskennellyt todella matalapalkkaisissa hommissa (olen opiskelija enkä todellakaan tulevaa koulutusta vastaavissa tehetävissä) ja odottanut varovasti tulevaisuutta, jossa ehkä pääsisin työskentelemään oman alan töissä, jossa palkat lähtee 3500 ->. Tietysti tiedän nykyisen talous- ja työllisyystilanteen, mutta ei siitä voivottelemalla ja kirvestä kaivoon heittämällä yhtään sen parempi tule. Vähän kyllä nyt herätteli, että ei sitä rahaa taida sittenkään mitenkään paljoa jäädä käteen opintojen jälkeenkään :(

Vierailija
13/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli reilusti alle 3000€ jää käteen, suomen verotus on kyllä aika p:stä. En ihmettele miksi monet päättää olla etenemättä urallaan, kun eihän siinä ole taloudellisesti järkeä ottaa paljon lisää vastuuta työpaikalla joka ei näy palkassa kovin hyvin. Kiitos vastauksista :) Ap

Vierailija
14/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jää 2650.

Vierailija
15/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on veroprosentti 4067 euron palkasta tällä hetkellä 26,5%. Lisäksi muuta lähtee noin 7,5 % ja käteen jää 2684 euroa.

Ei kirkollisveroa.

Vierailija
16/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka hieman vajaa 4 tonnia, käteen jää n. 2650 euroa.

Vierailija
17/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys. Riippuu aika paljon vähennyksistä yms. seikoista.

Joo toisinaan kyselen outoja.. Jos minua olisi nuo vähennykset ym. kiinnostanut niin olisin kyllä kysynyt niitäkin aloituksessa, mutta halusin tietää paljon jää ihmiselle joka tienaa 4000€/kk:ssa käteen ilman mitään vähennyksiä.

Kysyin myös siksi koska olisi mahdollisuus kouluttautua uuteen ammattiin jossa voi ahkerana tienata tuon 4000 tai jopa enemmän. Vain palkan takia olen ajatellut opiskelua, itse ala ei sinänsä kiinnosta. Selvittelen asiaa lisää muitakin "lähteitä" käyttäen kun tämä on kuitenkin keskustelupalsta jossa ihmisillä voi olla tapana liioitella tai muuten vaan huijata. Kiitos vielä kerran kaikille vastaajille , avasitte silmäni ja todennäköisesti estitte minua tekemästä virhettä :) Ap

Vierailija
18/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on palkka n. 4000 euroa ja asun maassa, jossa ei ole tuloveroa. Eika taten myos sosiaaliturvaa. Kun laitan palkastani sivuun elaketta, sairastumista ja muuta vastaavaa varten, niin kateen jaa n. 2800 euroa.

Vierailija
19/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin myös siksi koska olisi mahdollisuus kouluttautua uuteen ammattiin jossa voi ahkerana tienata tuon 4000 tai jopa enemmän. Vain palkan takia olen ajatellut opiskelua, itse ala ei sinänsä kiinnosta. Selvittelen asiaa lisää muitakin "lähteitä" käyttäen kun tämä on kuitenkin keskustelupalsta jossa ihmisillä voi olla tapana liioitella tai muuten vaan huijata. Kiitos vielä kerran kaikille vastaajille , avasitte silmäni ja todennäköisesti estitte minua tekemästä virhettä :) Ap

Uuteen ammattiin kouluttautumisen sijasta sinun kannattaisi kouluttautua käyttämään nettiä. Verolaskureita ei ole kovin vaikea löytää.

Vierailija
20/21 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli reilusti alle 3000€ jää käteen, suomen verotus on kyllä aika p:stä. En ihmettele miksi monet päättää olla etenemättä urallaan, kun eihän siinä ole taloudellisesti järkeä ottaa paljon lisää vastuuta työpaikalla joka ei näy palkassa kovin hyvin. Kiitos vastauksista :) Ap

Kyllä mulle kelpais, vähän alle kaks tonnia brutto ja 1446€ käteen. Kuitenkaan se joka tienaa neljä tonnia ei tee sen enenpää työtunteja tai tunnollisemmin kuin minä. Minä ainakin maksan veroni ilolla, koska tiedän kuinka paljon minä ja perheeni verorahoilla saadaan. Ihme vinkunaa että menee veroja, aika harva maksaa tuloveroja koskaan niin paljon kun verorahoilla saa. Pelkästään lapsuus ja nuoruus tulee yhteiskunnalle todella kalliiksi, eikä varmasti ole Suomalaisia kuin kourallinen jotka tuloverorahoillaan omat lapsensa kulut maksavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi