Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainakaan minulle miesten väheksyminen ja mollaaminen ei ollut mikään uutinen

Vierailija
14.01.2016 |

Tämä foorumikin on täynnä sitä. Ihmetellä täytyy kuinka sairaassa kulttuurissa elämme, jos tuosta on tullut tapa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiä väheksytä, jotkut vässykät ja betajonnet saattavat vaan jäädä näinä vaativina aikoina jalkoihin.

Et edes itse huomaa että väheksyt ja mollaat, niin syvään tämä tapa on sinullakin juurtunut. Ja ihan näin kysymyksenä kuka vittu sinäkin luulet olevasi, joku jumalan lahja maailmalle.

Niin se vaan on, parempi myöntää tosiasiat nyt. Itselläni menee erittäin hyvin, olen oman elämäni sankari, pelkästään miehistä koostuvan tiimin pomo ja saavuttanut asemani ja suhteeni kaikki omin avuin ilman miehiä tekemällä helvetillisen duunin. Eli kiitos kysymästä. Ja jos miehet eivät duunissa pärjää, nimi on seuraavissa yt-neuvotteluissa listalla.

Ja sit sä heräsit ja otit pussista taas sipsejä ja suklaata sitten yöllä kun itket itsesi uneen.

Vierailija
22/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiä väheksytä, jotkut vässykät ja betajonnet saattavat vaan jäädä näinä vaativina aikoina jalkoihin.

Et edes itse huomaa että väheksyt ja mollaat, niin syvään tämä tapa on sinullakin juurtunut. Ja ihan näin kysymyksenä kuka vittu sinäkin luulet olevasi, joku jumalan lahja maailmalle.

Niin se vaan on, parempi myöntää tosiasiat nyt. Itselläni menee erittäin hyvin, olen oman elämäni sankari, pelkästään miehistä koostuvan tiimin pomo ja saavuttanut asemani ja suhteeni kaikki omin avuin ilman miehiä tekemällä helvetillisen duunin. Eli kiitos kysymästä. Ja jos miehet eivät duunissa pärjää, nimi on seuraavissa yt-neuvotteluissa listalla.

Ja sit sä heräsit ja otit pussista taas sipsejä ja suklaata sitten yöllä kun itket itsesi uneen.

Vässykän jo 90-luvulla vanhaksi käynyt vastaus paljastaa tasosi. En tuhlaa sinulle selvästi kallisarvoista aikaasi kertomalla enempää tosiasioita tämän päivän todellisesta työmaailmasta enkä oikeista miehistä. Näen, että sinulla on tärkeämpää tekemistä kuten tämä trollaus. Menen jatkamaan töitäni, että pystyn maksamaan sinun sossukulusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menepä lukemaan tuota toista ketjua, missä 22v nieheltä saa kysyä mitä vaan kun on käynyt 10 kertaa maksullisissa. Ei väheksytään naisia. Kaikki on kuulema huoria. Että se siitä.

Vierailija
24/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no juu tää on ny tällaista juupas eipäs taistelua sisälläni nyt, sinä muistat mitä livertelin viime toukokuussa ihmissuhteiss ku löysin omakannan terveystiedoistani akuuttihoitajan kirjauksen kärsii hillittömistä raivareista joita purkaa netissä, nyt mulla taas hillitön raivari ja syynä on se ett joku vitun feministilesbo tuli ärhentelemään minulle tässä ketjussa ett pidä mies tuntees sisälläs omana tietonas koska on Ylhäisö ja ett jos et vaikene, tuhoan sinut. tää vaatii ny minulta uudelleenpäivitystä ett mikä on suhteeni naisiin ja mihin suuntaan tää suhde on kellahtanut ny viimeisen viikon aikana kiitos nikin jonka nimeä en suostu tässä edes mainitsemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän