Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainakaan minulle miesten väheksyminen ja mollaaminen ei ollut mikään uutinen

Vierailija
14.01.2016 |

Tämä foorumikin on täynnä sitä. Ihmetellä täytyy kuinka sairaassa kulttuurissa elämme, jos tuosta on tullut tapa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä väheksytä, jotkut vässykät ja betajonnet saattavat vaan jäädä näinä vaativina aikoina jalkoihin.

Vierailija
2/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kyllä kestävät, ovathan katsos miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiä väheksytä, jotkut vässykät ja betajonnet saattavat vaan jäädä näinä vaativina aikoina jalkoihin.

Et edes itse huomaa että väheksyt ja mollaat, niin syvään tämä tapa on sinullakin juurtunut. Ja ihan näin kysymyksenä kuka vittu sinäkin luulet olevasi, joku jumalan lahja maailmalle.

Vierailija
4/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niijustiisa saatana

Vierailija
5/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä välii?

Vierailija
6/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edes itse huomaa että väheksyt ja mollaat, niin syvään tämä tapa on sinullakin juurtunut. Ja ihan näin kysymyksenä kuka vittu sinäkin luulet olevasi, joku jumalan lahja maailmalle.

tuliko pikkumies paralle nyt ihan tippa linssiin kun joku sanoi pahasti?

Vierailija
7/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, onhan tämä foorumi ihan omaa luokkaansa. Mutta myönnän trollailevani paljon, varsinkin näissä mies-nais -keskusteluissa. Oikeasti olen ihan tavallinen nainen, vaimo ja kahden ihanan pojan äiti. En väheksy miehiä, päinvastoin rakastan heitä. Täällä AV:lla kuitenkin trollailen, koska se saa vipinää palstalle. 

Vierailija
8/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uliuliuliuliuliuliuliuli uliuliuliuliuliuliuliuliuliului uliuluiuliuliuliuliiiiiiii

Vierailija
9/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kirjoittajalle tullut mitenkään mieleen että sille väheksymiselle voi olla ihan oikea syy? Mies itse väheksyä nasta, hilluu kaiken ajan töissä, ei kiinnosta oma vaimo, ei lapsi, kaverit ja harrastukset vaan. Se nainen on väsynyt kun ansiotyön lisäksi hoitaa kodin ja lapset. Ei auta puhuminen kun toinen ei halua mitään kompromisseja. Aina itse oikeassa kaikessa ja elämää eletään hänen mielihalujen ja päätösten mukaan. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
10/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika julmetun törkeää tekstiä on naisista miesvoittoisilla keskustelupalstoilla, kuten Iltalehti, Muro ja Ylilauta, Suomi24:n ketjuista puhumattakaan. Niiden mukaan naiset ovat pelkkiä aivottomia huoria. Miehethän on täälläkin toistelleet, kuinka naisilla ei ole edes ihmisarvoa, kuinka naiset eivät ole edes ihmisiä miehiin verrattuna. Että en nyt miehenä ehkä alkaisi uhriutumaan...

Vierailija
11/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattakaa pojat munat ja sitten takaisin sinne alilaudalle vai mikä oli.

Vierailija
12/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut ja toistan kysymyksen kuka oikeasti luulet olevasi, joku säälittävä reppana joka luulee alapäänsä takia olevan juman lahja ihmiskunnalle. 

Vierailija
13/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies mutta kirjoitan naisena tänne,

Vierailija
14/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet aina syyttelevät naisia uhriutumisesta, mutta ovat kyllä itse siinä sellaisia mestareita että voi hyvää päivää. Sitten sitä omaa uhriutumista ei tietenkään koskaan myönnetä.

Vierailija
15/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut ja toistan kysymyksen kuka oikeasti luulet olevasi, joku säälittävä reppana joka luulee alapäänsä takia olevan juman lahja ihmiskunnalle. 

Näköjään tuli vielä pari tippaa lisää.

Vierailija
16/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä foorumi on täynnä "miesten väheksymistä ja mollaamista" uliuliopiston miesten aloituksissa, ei muuten. Yksittäisten urpojen hölmöilyistä valittaminen vauvapalstalla on äitien/naisten varaventtiili eikä mitään geneeristä miesvihaa. 

Tosissaan kyllästyttää päivästä toiseen samanlaisina toistuvat jankkaukset tuolta minäminä-äijäjengiltä. Ei ihme, että heillä on vaikeuksia elämässään.

Vierailija
17/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se vaan on, parempi myöntää tosiasiat nyt. Itselläni menee erittäin hyvin, olen oman elämäni sankari, pelkästään miehistä koostuvan tiimin pomo ja saavuttanut asemani ja suhteeni kaikki omin avuin ilman miehiä tekemällä helvetillisen duunin. Eli kiitos kysymästä. Ja jos miehet eivät duunissa pärjää, nimi on seuraavissa yt-neuvotteluissa listalla.

Vierailija
18/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet aina syyttelevät naisia uhriutumisesta, mutta ovat kyllä itse siinä sellaisia mestareita että voi hyvää päivää. Sitten sitä omaa uhriutumista ei tietenkään koskaan myönnetä.

Etkö kestä sinuun kohdistuvaa kritiikkiä, et ole ainoa. Tuon uutisen jälkeen on foorumi ollut täynnä miesten haukkumista, vähättelyä ja marttyritarinoita. Yritetään kaikin tavoin kääntää keskustelu miehiin ettei tarvitse itseä tarkastella kriittisesti ja tosiasiat tunnetusti aiheuttaa eniten tuollaista paniikinomaista käytöstä.

Vierailija
19/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahaha uliuliopisto. Ei *****

Vierailija
20/24 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole havainnut miesten väheksyntää tai mollaamista. Yli-ikäisten lapsisulhasten väheksyntään menen itsekin mukaan enkä edes kiellä sitä mitenkään.

Kolmonen varmaan haluaisi tietää kuvittelenko minäkin olevani joku jumalan lahja maailmalle: ei, en kuvittele. En vain taivu edes hakkaamalla itseäni isomman ja jopa vanhemman henkilön äidiksi. Puolisoksi ja rakastajaksi kyllä, myös hänen lastensa äidiksi, mutta en hänen. Menkööt takaisin äidilleen jos ei osaa olla aikuinen. Jos otan puolison, haluan puolison, en lasta. Jos haluan äidiksi, tähtään siihen että ihan itse sen lapseni synnytän, en halua valmiiksi aikuisen iässä olevaa lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi