oon ollut laihiksella nyt n.3kk ja paino pudonnut tasan 11kg
nyt yhtäkkiä tullut ihan sairaan kauhea makean himo ja oon mässäilly vähän kakkua sun muuta.aikasemmin pystyin hyvin oleen syömättä hyvää mutta nyt tuntuu kauheen hankalalta.pelkään että en pysty pitämään sitä kurissa ja kaikki menee pilalle.help.miten makee himosta pääsee....???
Kommentit (5)
mutta makea himoon ei ole vaikuttanut.
päätin eilen että en syö mitään makeeta,mutta näkee nyt kuinka kauvan pystyn oleen syömättä.oon aina ollut aika kova syömään makeeta,mutta ennen lasten syntymää en lihonnut siitä.nyt tuntuu että yksi kakun pala ja tulee kilo heti.ap
Millä olet siihen päässyt, ts. mitä keinoja käyttänyt? Onko Tolosen pillereistä ollut mielestäsi hyötyä? Itse olen alkanut syömään päiväkahvin kanssa (kun en siltään " osaa" juoda, ja kahvia kuitenkin haluan juoda) Ryvita Breaks näkkäreitä, niissä lukee " Suolaton kokojyvänäkkileipä hedelmällä ja hunajalla" . Hyvin tepsii, siis ei tarvitse mitään makeaa keksiä, noissa on just sopivasti makeutta että maistuu hyvälle - siis ei ihan tavalliselle näkkärille - mutta ei sitten tule huono omatunto. Kokeileppas niitä ainakin joksikin avuksi.
roskaruokia en syö enää lainkaan ja ne makeet jätin melkein kokonaan pois...tähän asti...nyt otin itteeni taas niskasta kii ja sanon nannalle EI ....syön iltasin salaattia useimmiten. pieniä annoksia ja rehuja ihan niinkun lautasmallissa.SIIS PERUNARUOKA.juon paljon funlightin jääteetä....urheilen siis käyn salilla pacessa ja jumpissa yht.4krt viikossa....siinä niitä sit olikin että noilla pääsee alkuun...siinä on vaan se että täytyy olla halua ja muuta...
Itsekin jätin kuukausi sitten kaikki makeat ja pullat lähes kokonaan pois. Olen kuitenkin antanut itselleni luvan herkutella yhtenä päivänä viikossa, ja ihan hyvin toimii. Kummasti jaksan odottaa tuota namipäivää, ja silloin en yllättäen enää tarvitsekaan kovin isoa määrää makeaa, yleensä tavallinen pikkupulla kahvin kanssa tai yksi laku riittää. Karkit tuntuvat paljon makeammilta nyt, kun ne eivät enää ole osana jokapäiväistä ruokavaliota.
Kannattaa kokeilla!
[b]Onnea ekaksi jo siitä![/b]
kovasti sanovat kromin syönnin hillitsevän...
toka vaihtoehto on keksiä sopivaa ,mitä mässätä,esim. marjoja tai muuta " turvallista :)
[b]Maria 72,5kg---68kg ja meno jatkuu :D[/b]