Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TeleFinland nostaa hintoja 40 % ja 200 % Kiitos!

Asiakas
14.01.2016 |

Teleoperaattorin TeleFinlandin rajut hinnakorotokset - jotka on naamioitu "selkeyttämiseksi" pöyristyttävät.
Tele Finladilta saapui taas kaunis kirje "liittymän automaattisesta päivityksestä".

Kun liittymä maksaa tällä hetkellä 9,99 e /kk olisi uusi hinta 17.2.2016 alkaen 14 eur/kk eli hinnannousu eli hinnankorotus 40 %.

Korotus totetetetaan tietysti siten, että "TeleFinland selkeyttää liittymävalikoimaa ja yllättäen TeleFinland huomasi, että käytössäni on liittymäpaketti, joka poistetaan valikoimasta". Voi kuinka kaunista ja röyhkeää hinankorotuspolitiikkaa.

Lisäksi kirjeesssä manitaan, että Mini-liittymät, jotka nyt maksavat 1 euron/ kk (ja jonka hintaa hiljattain korotettiin reippaasti), maksavatkin jatkossa alk. 3 euroa/kk. Eli hinnankorotus 200 %.

Asiakkaiden taloudelle tulee kalliiksi, että TeleFinlandissa "selkeytellään" toimintaa - se on nyt tarpeeksi selkeää, "selkeyttäminen" tulee TeleFinlandin asiakkaille - ja katoavien asikkaiden myötä myös yhtiölle - kalliiksi.

Valitkaamme muiden operaattoreiden liittymä - ei Sonera -TeleFinlandin. Hyvästi!

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai jaa, aika vaihtaa operaattoria

Vierailija
2/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kanssa tuo sama kirje tänään, ja taitaa myös täällä liittymä vaihtua :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin poistettiin peräkkäin lyhyen ajan sisällä kaksi eri liittymäpakettia, kun ne jäi pois valikoimasta. Hintaa tuli kummallakin kerralla lisää. Nyt seurailen, miten näkyy laskuissa ja vaihdan pitkän asiakkuuteni tarvittaessa muualle.

Vierailija
4/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt, jouluksi Telefinlandilta tuli postissa ostoskassi lahjaksi, koska olen niin hyvä ja luotettava asiakas. Mies hiiltyi täysin, koska hän maksaa puhelinlaskuni ja vaati kassia itselleen 😬. En antanut. Jatkan edelleen (mies jatkaa) asiakkaana, jos saisi juhannukseksi vaikka minigrillin 😂.

Vierailija
5/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Meille tuli sama kirje. Kahden lapsen liittymät kyseessä. Minusta tuo on huijausta, koska mitään selkeytystarvetta ei ole ja voisi sitten tarjota mielummin minuuttihintaista tilalle...

Vierailija
6/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne tuli myös 5€ korotus. Eniten nyppii se, että muut liittymät ovat vielä kalliimpia / eivät vastaa tarpeitani, joten pakko pysyä vissiin Telellä.

Vierailija
7/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketuttaa että Suomessa on niin vähän kilpailua tälläkin alalla.

Vierailija
8/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elisa saunalahdella lopetetut liittymät mihinkään häviä, niitä ei vaan saa ostaa enää.

Toi soneran touhu on kyllä aina ollut tuollaista.

Vierailija
9/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkääs nyt, jouluksi Telefinlandilta tuli postissa ostoskassi lahjaksi, koska olen niin hyvä ja luotettava asiakas. Mies hiiltyi täysin, koska hän maksaa puhelinlaskuni ja vaati kassia itselleen 😬. En antanut. Jatkan edelleen (mies jatkaa) asiakkaana, jos saisi juhannukseksi vaikka minigrillin 😂.

Siis joku muovipussiko?

Vierailija
10/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soneran (eli TeleFinlandin) verkot ovat muutenkin täyttä paskaa, eli Elisa/Saunalahdelle vain kaikki! Toimii hyvin ja hinnat kohdallaan. Lisäksi suomalainen. Sonera/TeleFinland on sweduhomojen vakoilufirma.

Vierailija
11/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, meillä täällä Suomessa pitää kaikki saada ilmaiseksi. 3-14e puhelinlasku per kk, sehän kun onkin jo liikaa...

Vierailija
12/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elisa saunalahdella lopetetut liittymät mihinkään häviä, niitä ei vaan saa ostaa enää.

Minulla oli Saunalahden liittymä, jossa ei ollut lainkaan kuukausiamaksua. Sitten yksipuolisesti ilmoittivat, että jatkossa on 2 euron kuukausimaksu. Prosentuaalisesti ääretön korotus siis.

Vierailija
13/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, oisko mullekin sitten tommonen ylläri tullu postilaatikkoon... mulle tuli vain 2 euron korotus :D

Vierailija
14/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan noi lahjakassit liittyneet mitenkään tähän seuraavan kuun hinnankorotukseen..

Vierailija
15/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiolinja tai vanhanaikainen töpselipuhelin ja vielä veivattava sellainen 😀

Vierailija
16/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis joku muovipussiko?

Ei, kyllä se oli sellainen tasokkaampi kernikankainen kassi.

Vierailija
17/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Saunalahdellakin omat huonot puolensa.

Vierailija
18/63 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustakaa itse oma operaattori ja myykää puoli ilmaiseksi. Sitten voitte ihmetellä, että firma tekee tappiota. Ettekö tajua, että ei operaatoreillakaan ilmaiset ole kustannukset.

Vierailija
19/63 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen eläkeläinen ja Tele Finlandin liittymäni näyttää nousevan 200 %.

Lisäksi minulle pistetään pakolla nettiyhteys vaikka puhelimessani ei edes ole sitä.

Omituista.

Se lienee ihan kohtuullista. Eläkeyhtiö ilmotti vuoden vaihteessa että eläkkeeni pysyy edeelleen samana vuonna 2016 kun i"indeksit eivät olel noisseet.

Vierailija
20/63 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on TeleFinlandin liittymä, ja tuo kirje tuli eilen. Kuukausimaksu nousee vitosen, koska "saathan sä hei lisää puheaikaa!!" Ja mies ei oo aikasempiakaan puheaikoja "saanut käytettyä". Aikoo soittaa operaattorit läpi, että tulisiko parempia tarjouksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän