Hyvä mies.. ero mielessä :(
Iltaa kohden aina tulee ajatus erosta ja inhottaa kun mies tulee kotia. Joku hänessä ärsyttää.. Kuitenkin, jos katsotaan elokuvaa tai seksi on hyvää niin sit ero ei ole ollenkaan mielessä.
Nyttenkin mietin eroa,kun mies on töissä. Läheisyys joskus inhottaa.. olen tosi hukassa näiden tunteiden kanssa
Kommentit (6)
Osaatko yhtään analysoida mikä miehessä ärsyttää? Vai onko yleistä ärsytystä läheisyydestä? Itse ymmärrän tuon viimemainitun hyvinkin, koska päätin noin 30 v:nä että en enää ollenkaan halua parisuhteita, koska olen niin erakko luonne että runsas läheisyys on aina minulle hyvin ahdistavaa vaikka olisi kuinka ihana mies.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko yhtään analysoida mikä miehessä ärsyttää? Vai onko yleistä ärsytystä läheisyydestä? Itse ymmärrän tuon viimemainitun hyvinkin, koska päätin noin 30 v:nä että en enää ollenkaan halua parisuhteita, koska olen niin erakko luonne että runsas läheisyys on aina minulle hyvin ahdistavaa vaikka olisi kuinka ihana mies.
Soot lespo.
Mulla oli sama, mutta sain jätettyä miehen ja en ole hetkeäkään katunut! Löysin myöhemmin ihanan miehen, joka vei jalat alta ja kertaakaan ei ole käynyt jättäminen mielessä. Nyt 2 vuotta yhdessä. Eli olet selvästi väärän ihmisen kanssa! N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soot lespo.
Ja sie et tiije mikä on lespo.
Tämä on toinen pitkä suhde mulle. 5v seurustelua ja ikää on 25v. Lasta yritetty jo 2 vuotta mutta ei ole napannut.. Tuntuu että tarkoitus ei ole saadakaan
Oon ihan samassa tilanteessa! Tai ollaan etäsuhteessa. Mies on oikeasti tosi ihana ja seksi on hyvää, mutta.. Ääh.. Jotenkin vaan liian tylsä?!