Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian kiinnostunut nainen on miehelle turn off!!

Vierailija
13.01.2016 |

Mies haluaa saalistaa ja tyrkky nainen vie mielenkiinnon!

M 28

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko pitää leikkiä välinpitämätöntä?

Vierailija
2/27 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkky on eri asia kuin että tuo kiinnostuksen julki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään. Aina käy huonosti, kun itse kiinnostun miehestä. Jos itse olen vaikea ja inhottava, miehet roikkuu perässä.

Vierailija
4/27 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos minäkin haluan saalistaa? Kumpikaan ei saa silloin?

Vierailija
5/27 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!

Vierailija
6/27 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten? Entä jos nainenkin haluaa saalistaa? Ei me täällä teitä miellyttämässä olla.

Vierailija
7/27 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Minulla ystävä, joka alkaa kysellä mm. kiinnostuksesta lasten hankintaan parin kuukauden sisällä. Laittaa kymmeniä viestejä, jos näkee että mies on ollut onlinessa kyselee miksi oli siihen aikaan jne. Haluaisi vain niin kovasti seurustella. Pahimmillaan alkaa kirjoittaa romaanin pituisia tunnutuksia tunteistaan ja vaatii mieheltä selkeitä vastauksia alle puolen vuoden tapailun jälkeen. Jännä, että miehet aina karkaavat... Oon yrittänyt sanoa kauniisti, mutta ei vaan ymmärrä:(

Vierailija
8/27 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet harrastavat hirvenmetsästystä ja kalastusta kun samat saa liha ja kalatiskiltä kaupasta!? Niimpä niin!

Vierailija
9/27 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut tuon. Olkaa sitten yskin :D Onneksi mun mies piti siitä, että iskin hänet aikanaan. Ja nyt ollaan onnellisesti jo oltu yhdessä reilu 10 vuotta

Vierailija
10/27 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pitää paikkansa. Itse juoksin ihan kirjaimellisesti karkuun, sai tuo kuitenkin lopulta kiinni.

Puuttuu enää reilu 6v 30v-sodasta.

Vierailija
11/27 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Minulla ystävä, joka alkaa kysellä mm. kiinnostuksesta lasten hankintaan parin kuukauden sisällä. Laittaa kymmeniä viestejä, jos näkee että mies on ollut onlinessa kyselee miksi oli siihen aikaan jne. Haluaisi vain niin kovasti seurustella. Pahimmillaan alkaa kirjoittaa romaanin pituisia tunnutuksia tunteistaan ja vaatii mieheltä selkeitä vastauksia alle puolen vuoden tapailun jälkeen. Jännä, että miehet aina karkaavat... Oon yrittänyt sanoa kauniisti, mutta ei vaan ymmärrä:(

No ne miehet eivät ole vaan olleet oikeita hänelle. Mikä juttu tuo on että naisen halu tietää onko mies tosissaan karkoittaisi? Minä en ole itseäni kierrättänyt missään varasuhteissa vaan sanoin heti seurustelun alussa, että haluan naimisiin ja lapsia. Molemmille selvää pässinlihaa heti alkuunsa mitä tahdotaan. Muutama oli sitä mieltä että ei ole siihen valmiita ja aviomieheni oli samaa sorttia ja kihlauduimme 1kk tapaaamisen jälkeen naimisiin 6kk tapaamisen jälkeen. Lapsia reilun vuoden avioliittovuoden jälkeen.

Vierailija
12/27 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais sellaista jolle saalistaminen on itsetarkoitus. Mihin se saalistusvietti suhteen aloittamisen jälkeen suuntautuu?

Vierailija
13/27 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin miehelle aloitusviestin ja nyökkäilee tuossa :-)

Vierailija
14/27 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottais sellaista jolle saalistaminen on itsetarkoitus. Mihin se saalistusvietti suhteen aloittamisen jälkeen suuntautuu?

Tässä hyvä pointti! Jatkaako sitten saalistamalla muita naisia suhteen aikan?

Vierailija
15/27 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo. Jos on tarve pelailla, niin pelailkaa keskenänne. Minä olen aina itse aloitteellinen, jää mitään huonoja tai pleijereitä odotteleen, kun en sellasista oikein mtn haluakkaan.

Vierailija
16/27 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä. Mies saa laittaa sata viestiä ja soitella joka päivä monta kertaa, se on vaan romanttista ja rakastunut höppänä. Annas olla kun itse laitat kerran viestin ekana, tai jopa uskallat soittaa ilman että kysyt sopiiko, heti on hullu, ripustautuva, hysteerinen muija naimisiin pakottamassa ja "pitää ottaa vähän omaa aikaa". 

Vierailija
17/27 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei minua tule naiset iskemään?

Pillua tekisi mieli halukkaalta naiselta, muijasta tullut ärsyttävä kitisevä pihtari.

T.M

Vierailija
18/27 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät naiset voi antaa miesten olla miehiä? Jos miehille tulee hyvää mieli ja vahva olo siitä, että tekevät aloitteita ja "saalistavat", niin miksi ei naiset voi sitä miehille suoda?

Vierailija
19/27 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi eivät naiset voi antaa miesten olla miehiä? Jos miehille tulee hyvää mieli ja vahva olo siitä, että tekevät aloitteita ja "saalistavat", niin miksi ei naiset voi sitä miehille suoda?

No varmaan siksi koska elämä on lyhyt ja mä mitään ala odotteleen. Ja se itsensätyrkyttäjämiesvalikoima on usein paskaa. Joten teen niin kuin itse haluan. Ei mulla ole aikaa tuhlattavaksi.

Vierailija
20/27 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa joku nainen ja vaan ottaisi, en laittaisi yhtään vastaan tai kokisi sitä turn-offiksi, vaan päinvastoin.

Ikisinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan