Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoja sekalaisia oireita!

Vierailija
13.01.2016 |

Mulla on jo jonkin aikaa ollut todella outoja oireita, mitä en mitenkään osaa liittää toisiinsa. Ensinnäkin, olen jatkuvasti kauhean väsynyt. Se kyllä liittyy varmasti liian vähistä yöunista...No, kumminkin. Olen kärsinyt todella pitkään jo ihmeellisestä turvotuksesta ja nyt mukaan on tulleet huono olo syömisen jälkeen..ei mikään tosi huono olo että oksennus tulee mutta semmoinen etova olo. Minulla on myös välillä todella kuuma, muutun ihan punaiseksi ja tunnen kun sydän tykyttää. Olen myös pitkään kärsinyt siitä, että en voi syödä melkein ollenkaan mitään makeaa kun heti tulee todella huono olo. Ihme oireita, joidenka väliltä en löydä mitään yhteyttä...onko kellään ollut mitään samanlaista? Turvotus kestänyt monia kuukausia, mutta heikotus ja kuumuus alkaneet pahentumaan tässä kuukauden sisällä...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis piti laittaa että yksi yö tuli kova kipu niiden kohdalle, semmoinen viiltävä..

ap

Vierailija
22/34 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä siis kipu munasarjoissa tuntuu kun makaan selälläni ja vedän vatsaa sisäänpäin..silloin alkaa oikein pistämään todella kovaa. Välilä muutenkin vatsassa, navan kohdalla outo kipu. Semmoinen hetkellinen, ihan kun joku tökkisi navan alueelle..vähän pelottaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähes samat oireet, diagnoosina anemia, ärtynyt suoli ja jumissa olevat hartiat. Kyllä ottaa päähän, että pitää olla kaikki vaivat samalla ihmisellä. Ehkä elintavoissakin petraamista.

Vierailija
24/34 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa kun en osaa sanoa mitään :( mee lääkärii! tuntuu vähä hurjalta nuooo

Vierailija
25/34 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/34 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen keskustelu. Itselläni on ollut melkein kaikki samat oireet, poislukien painonnousu, sydämentykytykset ja kuumuus. En ole mennyt lääkäriin ja suurin osa oireista on jo poistunut. En tiedä mistä oli kyse.

Mielenkiintoista sinänsä, koska itse liikun paljonkin ja syön äärimmäisen terveellisesti, eli tuskin ovat elintavoista peräisin. Jään seuraamaan jos joku tietäisi, mistä nämä johtuivat.

Joo! Jotenkin helpottava kuulla että jollakin samoja oireita :-) Oliko sinullakin munsarjakipuja? Minulla niitä esiintyy välillä ja välilä taas ei. Yksi yö niiden kohdalta vasemmalta kohdalta kovaa...Haluaisin itse kyllä tietää mistä nämä johtuvat mutta tutkimukset ns. pelottavat hieman...

ap

Juu, munasarjojen kohdalla tuntuvaa pistelyä esiintyy vieläkin silloin tällöin. Luulen, että se on suolistollinen juttu ennemmin kuin gynekologinen, mutta eihän tuota tiedä.

Vierailija
27/34 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana?

Tihentynyt pissahätä, etova olo, nälkä, heikotus, hikoilu, "tökkivä" kipu navan kohdalla.. Jotenkin tuntuu et tää on provo.

Vierailija
28/34 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä kilpirauhasen vajaatoiminta. Siinä on usein myös kilpirauhasen liikatoimintaa muistuttavia oireita.

Toinen mikä tulee oireista mieleen on d-vitamiinin puutos. d-vitamiinihan on itseasiassa hormoni, ei vitamiini. Sen puutos liitetään mm. pms-oireisiin, pco:hon, kilpirauhasen vajaatoimintaan jne.

Samoin kuin kilpirauhasen vajaatoimintakin liitetään voimistuneisiin pms-oireisiin ja pco:n eli nää kaikki linkittyy toinen toisiinsa.

Tuo navan alla oleva pistely, voi olla ihan ovulaatiokipua. Itsellä on joissakin kierroissa todella kivulias ovulaatiopistos, joka tuntuu nivusessa, häpyluussa, alavatsalla ja jopa peräsuolessa asti. Itselläni on pco, ei kystia tai endometrioosia tms. En kärsi menkkakivuista yhtään, vain toisinaan pahoista oviskivuista.

Vierailija
29/34 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja tuo pistely alavatsalla, jos sitä on siis jatkuvasti eikä kerran kuussa, se voi johtua myös selästä, nikamajumista. Tai si-nivelen toimintahäiriöstä. Eli myös alaselästä tai pakarasta johtuva ongelma voi säteillä alavatsalle tai munasarjojen tai nivusen kohdalle.

Kilpirauhasen ongelmissa on usein myös mukana nivelkipuja.

http://selkakanava.fi/si-nivelen-toimintahairio-voi-aiheuttaa-alaselkak…

- numero 28 -

Vierailija
31/34 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskaana?

Tihentynyt pissahätä, etova olo, nälkä, heikotus, hikoilu, "tökkivä" kipu navan kohdalla.. Jotenkin tuntuu et tää on provo.

Ei ole provo! Tuo tiheentynyt pissahätä oli varmaan ainakin jotain ohimenevää koska ei kestänyt kauan, johtui ehkä stressistä. Raskaana minun ei pitäisi voida olla...

Vierailija
32/34 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mene nyt herranjumala sinne lääkäriin! Isän paras ystävä ei mennyt ja sit kun meni ei ollut vatsan kasvaimelle enää mitään tehtävissä. Ei se tähystys paljon paina jos sillä löytyy syy tohon!

Vierailija
33/34 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap mene nyt herranjumala sinne lääkäriin! Isän paras ystävä ei mennyt ja sit kun meni ei ollut vatsan kasvaimelle enää mitään tehtävissä. Ei se tähystys paljon paina jos sillä löytyy syy tohon!

Hui..nyt alko jo vähän pelottamaan :/ pakko kyllä mennä! muita oireita ei hetkeen taaskaan esiintynyt, mutta tuo turvotus on jotenkin jo ihan osana mun elämää..tuntuu et se ei koskaan vain lopu!

Vierailija
34/34 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskaana?

Ei ole provo! Tuo tiheentynyt pissahätä oli varmaan ainakin jotain ohimenevää koska ei kestänyt kauan, johtui ehkä stressistä. Raskaana minun ei pitäisi voida olla...

Jos kerta stressaat niin se voi ainakin olla syy sydämentykytyksille, huonolle ololle, kuumuudentunteelle ja aika monelle muullekkin. Tietty jos stressi sinulla on alkanut vasta näiden oireiden jälkeen niin se on asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän