Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvin tavoiteltu mies, vaikka olen ylipainoinen enkä erityisen varakas

Vierailija
13.01.2016 |

Muistakaa, miehet, jotka tätä palstaa luette, ettei raha ja ulkonäkö todella ratkaise pariutumista. Ja muistakaa sekin, että ne pelimieskiat tehoavat naisiin, joilla on huono itsetunto.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä avuja sinulla sitten on?

Minua on kehuttu fiksuksi, huomaavaiseksi, hauskaksi, luotettavaksi, intohimoiseksi, hyväksi pukeutujaksi ja erinomaiseksi ruoanlaittajaksi. Olen luovalla alalla, tykkään kulttuurista ja matkailusta enkä tupakoi tai käytä huumeita. AP

Ja lisäksi olet nainen.

Kommenttisi paljastaa paljon sinusta ja sosiaalisista ympyröistäsi. AP

Voisko tuossa olla taustalla että osa miehistä ei menesty naisrintamalla juuri siksi, että heidän mielestään tuollaisia miehiä ei voi olla edes olemassa? Kukaan ei voi olla parempi mies kuin mihin he pystyvät ja siksi heidän ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin uhriutua?

Vierailija
22/37 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat myös minun ja useamman kaverini mieheltä :) Eli vaikka palstalla niin halutaankin uskotella, kyllä teitä mahtaviakin miehiä löytyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinua tavoittele, ulosottomies vai poliisi?

Vierailija
24/37 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän keskimääräistä naista haittaa miehen ylipaino. Mielummin ylipainoinen kuin laiha tai lihava mies. Ja se varakkuuskin on sen lompakkoloisulittajan keksintöä. Eihän oikeasti rikkaita miehiä riitä kuin kouralliselle ja naiset muutenkin käyvät itse töissä ja ovat itsenäisiä eivätkä jonkun holhotteja. 

Tuo on vähän sama kuin sanoisit, että olet suosittu vaikka sinulla on valkoinen pusero ja ajat Hondalla. 

Vierailija
25/37 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet ylipainoinen?

Pidän ruoasta ja olen aika mukavuudenhaluinen. En ole kovin paljon ylipainoinen, normaalipainoon on pari kiloa. AP

Osaavatko naiset arvioida painosi noin tarkasti ihan vaan näkemällä. Ehkä luulevat sinua normaalipainoiseksi, jos kyseessä on parin kilon heitto.

Vierailija
26/37 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet ylipainoinen?

Pidän ruoasta ja olen aika mukavuudenhaluinen. En ole kovin paljon ylipainoinen, normaalipainoon on pari kiloa. AP

Osaavatko naiset arvioida painosi noin tarkasti ihan vaan näkemällä. Ehkä luulevat sinua normaalipainoiseksi, jos kyseessä on parin kilon heitto.

Ei aavistustakaan. Hoikaksi tai atleettiseksi ei kukaan minua kuvailisi, se on varma. Tuskinpa useimmat ihmiset miettivät muista, mikä näiden painoindeksi on. En itse ainakaan osaa arvioida toisten painoa. AP

Vierailija
27/37 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Vaikka olisit maailman ainoa mies, niin ylipainoista sikaa en huolisi hikoilemaan ja läskejään lätisyttämään viereeni. Mitään rumempaa ei ole, kuin lihava löllö mies. Lihavan miehen takapuoli, lihavat reidet ja vatsa; oksettaa pelkkä ajatuskin.

Vierailija
28/37 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi! Vaikka olisit maailman ainoa mies, niin ylipainoista sikaa en huolisi hikoilemaan ja läskejään lätisyttämään viereeni. Mitään rumempaa ei ole, kuin lihava löllö mies. Lihavan miehen takapuoli, lihavat reidet ja vatsa; oksettaa pelkkä ajatuskin.

Hienoa kuulla, että Suomessa voi edelleen elää niin suojattua elämää, että lievästi ylipainoisen miehen ruumis on rumin asia, jonka joku saattaa ylipäätään kuvitella. Ilmeisesti meillä on täällä asiat kuitenkin ihan hyvin. AP

Vierailija
29/37 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
30/37 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehellä pitää olla posket kuopalla, sellaisen hyvin rääkätyn näköinen. Pulloposkimiehet yäk.

Vierailija
31/37 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sinä, ap, millaisista ihmisistä kiinnostut? Näytteleekö paino tai varallisuus suurta roolia siinä?

Suuri rakkauteni, jo ex kuitenkin, oli hieman ylipainoinen mies, joka ulkonäöltään jo nuorena oli hieman setämäinen. Iso parta, silmälasit. Ei perinteisessä mielessä komea, mutta miehekäs. (Parta ja lasit ovat nykyään muotia joten sama mies näyttää nykyään samalla tyylillä paljon nuoremmalta) Hänen kaikki naisensa ovat olleet kauniita ja persoonallisia, hieman arjen yläpuolella olevia, ja hän on myöntänyt suoraan että muu ei kelpaa. Hän ihastuu vain hoikkiin älykköihin, joilla on tyyli hallussa.

Miten tämä liittyy asiaan? No siten, että maut ovat erilaisia ja meihin syvälle rakentuneita. Minut sytyttää roteva, vatsakas mies. Ulkonäköni perusteella tuttavien mielestä rinnalleni kuuluisi ennemmin treenattu & trendikäs mies.

Vierailija
32/37 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan marjat naiset katsoo vain ulkonäköä ja munan kokoa. Siinä jää rumat ja pieni mulkkuset kakkoseksi.

Vierailija
33/37 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana aloitus :) kunpa ihmiset muistaisivat että huomaavaisuus ja muut ovat tärkeimpiä asioita. hyvä ihmisyys. kunpa sinun kaltaisen kainaloon pääsis tästä itsekin! :D

Vierailija
34/37 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ihminen saa tietääkään, kuinka tavoiteltu on, koska sitoutuu siihen yhteen.

Vierailija
35/37 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ihminen itse luulee olevansa tavoiteltu ei tee hänestä tavoiteltua.

Vierailija
36/37 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään varsinaista tyyppiä, mutta "hoikka älykkö, jolla on tyyli hallussa" kuvaa kyllä hyvin sellaista ihmistä, johon voisin ihastua. Pitkän suhteen onnistumisen määrittelevät sitten tietysti ihan eri kriteerit. AP

Vierailija
37/37 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi