Olen hyvin tavoiteltu mies, vaikka olen ylipainoinen enkä erityisen varakas
Muistakaa, miehet, jotka tätä palstaa luette, ettei raha ja ulkonäkö todella ratkaise pariutumista. Ja muistakaa sekin, että ne pelimieskiat tehoavat naisiin, joilla on huono itsetunto.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mitä avuja sinulla sitten on?
Minua on kehuttu fiksuksi, huomaavaiseksi, hauskaksi, luotettavaksi, intohimoiseksi, hyväksi pukeutujaksi ja erinomaiseksi ruoanlaittajaksi. Olen luovalla alalla, tykkään kulttuurista ja matkailusta enkä tupakoi tai käytä huumeita. AP
Hieno homma. Mäkin olen ruma kuin rullatuoli ja silti naimisissa. High five.
Vierailija kirjoitti:
Hieno homma. Mäkin olen ruma kuin rullatuoli ja silti naimisissa. High five.
Score! AP
Tavoitteleeko poliisin ja ulosottomiehen lisäksi joku muukin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on kehuttu fiksuksi, huomaavaiseksi, hauskaksi, luotettavaksi, intohimoiseksi, hyväksi pukeutujaksi ja erinomaiseksi ruoanlaittajaksi. Olen luovalla alalla, tykkään kulttuurista ja matkailusta enkä tupakoi tai käytä huumeita. AP
Huumeiden avulla voi saada kauniita ja nuoria naisia. Naiset rakastavat hauskanpitoa ja huumeet alentavat estoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kai vaan oo mun aviomies?! Pitkä, ruskeat silmät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahus, oletkohan työpaikkaihastukseni? Kovin tutulta kuulostaa. Poltatko sähkötupakkaa?
Mies 29v ja 1v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumeiden avulla voi saada kauniita ja nuoria naisia. Naiset rakastavat hauskanpitoa ja huumeet alentavat estoja.
Pidän hauskanpidosta, eikä minua haittaa muiden viihdekäyttö. Itse en vain halua. Enkä varsinkaan halua naisia siksi, että minulta saa huumeita. :D AP
En ole kenenkään aviomies enkä höyryttele. Minusta nuo mainitsemani ominaisuudet eivät ole erityisen harvinaisia miesten keskuudessa. Osaisin heti nimetä varmaan viisi niihin sopivaa ihmistä ihan omasta tuttavapiiristäni. AP
Yksikään mies, jolla on aikaa/halua roikkua av:lla, ei ole tavoiteltu.
Jos joku mies treffeillä aloittaisi keskustelua tyyliin 'vauva-palstalla mainittiin...', juoksisin ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole kenenkään aviomies
AP
Eli olet vain niiden naisten keskuudessa tavoiteltu, jotka haluavat satunnaisia suhteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, kuulostat aviomieheltäni paitsi että hän istuu tuossa sohvalla vieressäni eikä siis kirjoittele tänne, joten et liene hän ;) Mutta kiva, että joku täällä tuo esiin muitakin näkökulmia parinvalintaan. Olen itse aika ihmeissäni, kun luen näitä tämän palstan keskusteluja varallisuuden, silikonien ym. toisarvoisten asioiden "kaikkivoipaisuudesta" ihmissuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, kuulostat aviomieheltäni paitsi että hän istuu tuossa sohvalla vieressäni eikä siis kirjoittele tänne, joten et liene hän ;) Mutta kiva, että joku täällä tuo esiin muitakin näkökulmia parinvalintaan. Olen itse aika ihmeissäni, kun luen näitä tämän palstan keskusteluja varallisuuden, silikonien ym. toisarvoisten asioiden "kaikkivoipaisuudesta" ihmissuhdemarkkinoilla.
Ymmärrän, että tissi- ja lompakkokeskustelut ovat hyvää provomateriaalia, mutta vähän pelottaa, että jotkut alkavat uskoa niiden olevan totta. Minusta seurusteluumppanin löytämisessä on keskeistä oma näkemys hyvästä mieheydestä tai hyvästä ihmisyydestä, ja näiden ihanteiden harjoittaminen omassa elämässä. Tästä antiikin elämänfilosofia puhuu paljon. Kun koettaa elää niin, että voi olla itseensä tyytyväinen, alkaa näyttää muidenkin silmissä kiinnostavalta. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäksi olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisäksi olet nainen.
Kommenttisi paljastaa paljon sinusta ja sosiaalisista ympyröistäsi. AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ylipainoinen?
Pidän ruoasta ja olen aika mukavuudenhaluinen. En ole kovin paljon ylipainoinen, normaalipainoon on pari kiloa. AP