WhatsApp-palvelusta
Tänään on monelta kaverilta tullut viestiä että saatavilla "Uudet animoidut 2016 emojit WhatsApp-keskusteluun".
Linkki pitää jakaa tietylle määrää ryhmiä tai kavereita jotta saadaan ne käyttöön....
Onko tämä virus?
Klikkasin sen vahingossa auki, onko puhelin nyt saastunut?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te käytätte noita tietojenkalasteluohjelmia? Onko tekstiviesti nykyään liian kallis?
Tietojenkalasteluohjelma?
On helppo pitää yhteyttä esim. tietyn ryhmän kanssa WA:ssa, jne. Ei tämä sinun vastaus oikein auttanut ap-kysyjän ongelmaan.
Vaikken ole alkuperäinen. Käytän WA:ta sen kätevyyden takia.
Mä sain samanlaisen ja epäilen virusta
Vierailija kirjoitti:
Huijausta
Tuleeko ongelmia puhelimeen?
En usko että virus, on vaan kiertoviesti jonka jotkut uskovat uudet emojit mielessään.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain samanlaisen ja epäilen virusta
No voi paska. Mä avasin sen vaan.
Voi pahus, tajusin liika myöhään tuon asian. Mitäköhän se puhelimelle nyt sitte tekee?
En kanssa ymmärrä tietotekniikasta mitään. Auttakaa siis. Tuttu laittoi linkin mutten avannu sitä. Voiko haittaohjelma tulla puhelimeen vain viestin kautta (avaamatta itse linkkiä)??
Jos ei virus, niin ainakin haittaohjelma tms. Ei kannata jakaa eikä avata.
WA on niin wt. Köyhillä ei ole varaa tekstareihin tai iPhoneen, jolla lähettää ilmaisia iMessageja...
Vierailija kirjoitti:
WA on niin wt. Köyhillä ei ole varaa tekstareihin tai iPhoneen, jolla lähettää ilmaisia iMessageja...
Voi elämä! No onneks me ollaan sitte muka niin köyhiä että käytetään WA:tä.
Parempi sitte köyhä, kun sun kaltanen :D
Ladatkaa avast, ilmainen virusturva :)
Miksi te käytätte noita tietojenkalasteluohjelmia? Onko tekstiviesti nykyään liian kallis?