Milloin olet viimeksi itkenyt?
Kommentit (38)
Kuultuani David Bowien kuolemasta.
Varmaan parisen vuotta sitten.
Terveisin Naispelko22
Eilen itkin autossa kun tuli miehen kanssa riitaa. Onneksi mies tajusi olleensa kohtuuton ja asia sovittiin vielä saman automatkan aikana.
Isäni hautajaisissa, huhtikuussa 2014.
Aamulla. Ikävän sisältävä tunnekuohu oli ylitsevuotava.
En ole itkenyt ainakaan kahteenkymmeneen vuoteen. Liikutun kuitenkin usein niin että silmät kostuu, mutta en ole laskenut tätä itkemiseksi. Olen joskus miettinyt, että onko normaalia, että mikään ei kosketa niin paljoa että itkettäisi. Olen mies 42 vuotta.
Tänään tiskatessa. Olen niin uupunut.
Toissapäivänä kun luin viimeisen Harry Potterin loppuun.
Iltapäivällä. Liikutuin kyyneliin aamupäivällä kun oppilaani lauloivat.
Just äsken, kun pääsin töitten jälkeen kotiovesta sisälle piiloon. Perusstressin päälle murhetta lapsen asioista, kuukautisten eka päivä ja siinä se.
Aamuyöllä tirahti muutama kiukkukyynel kun mies jäi kiinni webcam "seksichattailystä" keskellä yötä.
Eilen aamulla, turhautuneisuudesta. Olin asentanut koneelleni uuden käyttöjärjestelmän, ja asennuksen loppuvaiheilla asennuksessa tuli ongelma enkä päässyt nettiin hoitamaan tärkeää käytännön asiaa, jolla alkoi olla kiire.
Joskus 2006 viimeksi. Joo, olen jokseenkin tunteeton/välinpitämätön
En vielä ole tänään suuremmin itkenyt, mutta varmaan siinä vaiheessa kun näen mieheni ja poikani, pääsee varmaan itku. Piti mennä aamulla ihan yksinkertaiseen leikkaukseen, mutta nukutuksessa annettu relaksantti aiheuttikin allergisen reaktion ja löi kaikki hengityselimet lukkoon. Eli ihan vain hyvän onnen ja hyvän hoitohenkilökunnan ansiosta istun tässä juuri nyt.
Aika monta kertaa viime päivinä. Oma elämäntilanne ahdistaa ja olen surullinen.
Tänään, kun kuulin Alan Rickmanin kuolemasta.
Viime yönä. Silmät on vieläkin turvoksissa siitä.