Onko tämä henkistä väkivaltaa? Eroaisitko tällaisesta miehestä?
- Mies on mustasukkainen, ei haluaisi päästää yksin (ystävien kanssa ilman häntä) viihteelle. Päästää kuitenkin silloin tällöin kun toitotan jälleen miten en halua muita miehiä.
- Kuvittelee jatkuvasti että ajattelen exääni ja tuo asiaa esiin, väittää että en välitä hänestä vaikka olen monta kertaa jankuttanut että välitän. Kuvittelee asioita jotka eivät ole totta.
- Uhkaa jatkuvasti erolla. Joka riidan yhteydessä ja jos esim. lähtisin "ilman lupaa" johonkin viikonloppuna uhkaisi etten näe häntä enää koskaan.
- Suuttui kun en lainannut rahaa, nosti exäni esiin ja sanoi että exälle kyllä on rahaa lainattu mutta häntä en voi auttaa, koska kuulemma rakastan yhä exääni. Uhkasi erolla.
- Lähettää välillä suuttuessaan viestejä kuten "haista vittu" ja "painu helvettiin"
- "Hellyydenosoituksiin" kuuluu raju vääntely niin että ihoon tulee mustelma
- Haluaa anaaliseksiä kerran viikossa vaikka minä en
Kommentit (35)
Onhan tuossa mukana fyysistäkin väkivaltaa. En kattelis äijää päivääkään.
Olisin lähtenyt jo aikaa sitten tuollaisesta suhteesta.
Jos sun täytyy edes kysyä tuollaista, niin tiedät itsekin että on.
Miehesi tarvitsee terapiaa! Hänellä ei ole hyvä olla..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja kyllä.
Miehelle olen sanonut tuosta vääntelystä, sanoin etten pidä siitä ja voisiko olla tekemättä jatkossa, ei ole hauskaa edes vitsinä. Miehen vastaus: "Sun kanssa ei voi tehdä mitään."
Ap
Anaaliraiskaus kerran viikossa? Helmi mieheksi, pidä toki kiinni.
Etkö arvosta itseäsi yhtään? Tuo kaikki on niin väärin. Olisi kamalaa jos vaikka oma tyttö eläisi tuollaista helvettiä.
Kuulostaa mun exältä, aivan karmii... Lähde äkkiä karkuun, että et joudu vielä vuosienkin jälkeen kärsimään suhteen vaikutuksista.
paha mies hyi hyi... paitsi että tulikohan sulta just freudilainen lipsahdus josta paljastuu tilanteen tosilaita, jonka mies haistaa ja sinä yrität kieltää:
"- Kuvittelee jatkuvasti että ajattelen exääni ja tuo asiaa esiin, väittää että en välitä hänestä vaikka olen monta kertaa jankuttanut että välitän. Kuvittelee asioita jotka eivät ole totta."
Mies hermostuu niin kun ET VÄLITÄ eksästä ja sinä väität että VÄLITÄT, niin juuri, siksi se on mustis ja riehuu noin.
Vierailija kirjoitti:
paha mies hyi hyi... paitsi että tulikohan sulta just freudilainen lipsahdus josta paljastuu tilanteen tosilaita, jonka mies haistaa ja sinä yrität kieltää:
"- Kuvittelee jatkuvasti että ajattelen exääni ja tuo asiaa esiin, väittää että en välitä hänestä vaikka olen monta kertaa jankuttanut että välitän. Kuvittelee asioita jotka eivät ole totta."
Mies hermostuu niin kun ET VÄLITÄ eksästä ja sinä väität että VÄLITÄT, niin juuri, siksi se on mustis ja riehuu noin.
Jos ei ymmärrä lukemaansa niin ei sitten vaan ymmärrä lukemaansa...
Mut joo. En tiedä, onko tuo puhdasta henkistä väkivaltaa vai vaan pieleen mennyt ja sairas ihmissuhde, mutta kannattaa nostaa kytkintä mahdollisimman pian. Ehkä jo tänään tai huomenna.
Vierailija kirjoitti:
"väittää että en välitä hänestä vaikka olen monta kertaa jankuttanut että välitän." AP viittasi tässä tuohon mustasukkaiseen mieheensa.
Et se sinäkään taida olla se penaalin terävin kynä.
Kauanko olette olleet yhdessä? MIssä vaiheessa meno on mennyt tuollaiseksi vai onko alusta asti ollut noin epävarma?? Lähe ihmees pois, ehdottaisin että seuraavan kerran kun uhkaa erolla, mene menojasi ja anna toteuttaa uhkaus, mutta enpäs ehdotakkaan, koska voi olla että jos et ota uhkausta tosissaan, mies pahoinpitelee sinut! Ota vakavissasi tilanne ja lähde pois, älä ala pelaamaan pelejä kun toinen on noin selvästi jo jossain valtapelissä mukana!
Vierailija kirjoitti:
- Mies on mustasukkainen, ei haluaisi päästää yksin (ystävien kanssa ilman häntä) viihteelle. Päästää kuitenkin silloin tällöin kun toitotan jälleen miten en halua muita miehiä.
- Kuvittelee jatkuvasti että ajattelen exääni ja tuo asiaa esiin, väittää että en välitä hänestä vaikka olen monta kertaa jankuttanut että välitän. Kuvittelee asioita jotka eivät ole totta.
- Uhkaa jatkuvasti erolla. Joka riidan yhteydessä ja jos esim. lähtisin "ilman lupaa" johonkin viikonloppuna uhkaisi etten näe häntä enää koskaan.
- Suuttui kun en lainannut rahaa, nosti exäni esiin ja sanoi että exälle kyllä on rahaa lainattu mutta häntä en voi auttaa, koska kuulemma rakastan yhä exääni. Uhkasi erolla.
- Lähettää välillä suuttuessaan viestejä kuten "haista vittu" ja "painu helvettiin"
- "Hellyydenosoituksiin" kuuluu raju vääntely niin että ihoon tulee mustelma
- Haluaa anaaliseksiä kerran viikossa vaikka minä en
Miehesi kannattaisi ottaa joku toinen mies.
Nyt lapsia tekemään, niin mieskin ymmärtää oitis, heti ja välittömästi kuinka paljon häntä rakastat! Olet varmasti todella upea nainen, kun mies on noin kiihkeän <3 mustis. Uuuuuh kuinka kiihkeetä! On niiiin kade!
Vastaan suoraan näihin väitteisiisi:
Mies on mustasukkainen, ei haluaisi päästää yksin (ystävien kanssa ilman häntä) viihteelle. Päästää kuitenkin silloin tällöin kun toitotan jälleen miten en halua muita miehiä. On henkistä väkivaltaa
- Kuvittelee jatkuvasti että ajattelen exääni ja tuo asiaa esiin, väittää että en välitä hänestä vaikka olen monta kertaa jankuttanut että välitän. Kuvittelee asioita jotka eivät ole totta. On henkistä väkivaltaa
- Uhkaa jatkuvasti erolla. Joka riidan yhteydessä ja jos esim. lähtisin "ilman lupaa" johonkin viikonloppuna uhkaisi etten näe häntä enää koskaan. On henkistä väkivaltaa ja lisäksi tosi kypsymätöntä käytöstä.
- Suuttui kun en lainannut rahaa, nosti exäni esiin ja sanoi että exälle kyllä on rahaa lainattu mutta häntä en voi auttaa, koska kuulemma rakastan yhä exääni. Uhkasi erolla. On henkistä väkivaltaa ja lisäksi tosi kypsymätöntä käytöstä.
- Lähettää välillä suuttuessaan viestejä kuten "haista vittu" ja "painu helvettiin" On henkistä väkivaltaa ja lisäksi tosi kypsymätöntä käytöstä. Ihminen, joka rakastaa toista, ei laita tälle tuonkaltaisia tekstiviestejä koskaan.
- "Hellyydenosoituksiin" kuuluu raju vääntely niin että ihoon tulee mustelma On fyysistä väkivaltaa
- Haluaa anaaliseksiä kerran viikossa vaikka minä en On fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa
-----
Jos tarinasi on totta, ota jalat allesi ja lähde heti.
Olet jo omassa kysymyksessäsi vastannut kysymykseen. Sä tiedät mikä on sua kohtaan oikein. Itse ajattelen näin, että joa elämä on päivästä päivään surkeaa ilman ilonaiheita niin silloin se ei ole mitään elämää. Sanoisin kuitenkin näin, ettei kukaan osaa anraa oikeita neuvoja vaan sinun pitää itse miettiä onko tämä nyt sitä rakkautta ja elämää mitä haluat, vai olisitko onnellisempi vaikka yksin.
Kyllä ja kyllä.