Miksi miehet ovat niin ilkeitä minulle :(
Olen kännissä ja itken täällä. Miksi miehet ovat aina hyljeksineet ja haukkuneet ja nujertaneet minua?! En ole tehnyt enkä sanonut heille mitään pahaa. Silloinkin kun olin pikkutyttö, pojat kiusasivat ja haukkuivat ulkonäköäni. :( Eikä juuri mikään ole niistä ajoista muuttunut. En ole näille edes puhunut mitään ja silti alkavat kiusaaman minua, aikuiset ihmiset. Jättäkää minut helvetti rauhaan tai tapan itseni! :( Joskus haaveilin rakkaudesta mutta en enää. Nyt haluan vain olla rauhassa.
Kommentit (25)
Ap hyvä, miehet kiusaavat myös toisiaan.
Kuulostaa minun korvaani erikoiselta.. Minkälaisissa porukoissa te oikein liikutte kun siellä on noin töykeitä ihmisiä? Ei mulle kyllä muut ihmiset ole olleet juuri koskaan töykeitä, miehet hyvinkin asiallisia ja mukavia aina. Ja ihan tavallisia työläisiä ollaan eikä mitään sen kummempia.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa minun korvaani erikoiselta.. Minkälaisissa porukoissa te oikein liikutte kun siellä on noin töykeitä ihmisiä? Ei mulle kyllä muut ihmiset ole olleet juuri koskaan töykeitä, miehet hyvinkin asiallisia ja mukavia aina. Ja ihan tavallisia työläisiä ollaan eikä mitään sen kummempia.
Wt-porukoissa liikkuvat.
Siksi koska he ilkeilevät kaikille. Olen myös tutustunut miestyyppiin, ikävä kyllä, ja tullut siihen johtopäätökseen, että nämä miehet ovat luonteeltaan paskiaisia. Onneksi on myös paljon miehiä, jotka haluavat kohdella toisia ihmisiä kunnioittavasti ja kauniisti. Vielä niistä paskiaisista: nouse yläpuolelle, he ovat naurettavia.
Onko se nujertamista jos sanoo että näytät olevan kävelevä klisee-kokoelma?