Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat niin ilkeitä minulle :(

Vierailija
13.01.2016 |

Olen kännissä ja itken täällä. Miksi miehet ovat aina hyljeksineet ja haukkuneet ja nujertaneet minua?! En ole tehnyt enkä sanonut heille mitään pahaa. Silloinkin kun olin pikkutyttö, pojat kiusasivat ja haukkuivat ulkonäköäni. :( Eikä juuri mikään ole niistä ajoista muuttunut. En ole näille edes puhunut mitään ja silti alkavat kiusaaman minua, aikuiset ihmiset. Jättäkää minut helvetti rauhaan tai tapan itseni! :( Joskus haaveilin rakkaudesta mutta en enää. Nyt haluan vain olla rauhassa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot haukkuvat kirjoitti:

Minua on myös monet miehet haukkuneet ja kritikoineet, vaikka olen ns. kivan näköinen ja menestynyt, tasapainoinen nainen. Osa miehistä on vaan sellaisia. Onhan osa naisistakin sellaisia, että haukkuvat ja vähättelevät miehiä. Kyse on paljon siitä, minkä merkityksen annat niille haukkumisille ja huomaatko ollenkaan, jos sinua joku edes vähän kehuu. Eli "kumpaa koiraa itsessäsi ruokit". Tiedätkö tuon kertomuksen intiaanipäälliköstä? Ja jos ei joku kehu, niin mene sinä peilin ääreen ja toista useaan kertaan "olen niin pirun hyvä, että minun ei tarvitse välittää nujertajista, hah-hah vaan heille".

Omaa itsetuntoani eivät nämä nujertajat ole suuremmin nakertaneet, varsinkin kun aloin kysyä heiltä selkeitä perusteluja haukkumisilleen. Yhden haukkujan takaa paljastui juuri potkut saanut ja katkeroitunut it-alan mies. Voit myös heittää muita kommentteja heille ja näyttää, tai ensin vaikka näytellä vahvempaa. Sano esim. "tiedätkö, että ihminen on kuin peili. Hän heijasta omat pelkonsa ja puutteensa itsestä ulospäin, vaikka ei koskaan sitä tunnustaisi", tai "tyhjät tynnyrit kolisevat eniten", tai "todella vahvalla ihmisellä ei ole tarvetta vähätellä ja haukkua muita. Heikoista en piittaa", ja käännä ylväästi selkäsi. Kehokieli merkitsee nimittäin paljon, myös sinulle itsellesi.

Vahva isä-tytär-suhde auttaa rakentamaan vanhaa minuutta, mutta sen voi hankkia myöhemminkin. Älä siis tee itsestäsi uhria.

Ehkä ongelmasi onkin se, että et ole koskaan sanonut kenellekään haukkujista "mitään pahaa". Opettele puolustautumaan, mutta aloita pienesti. Ja älä ihmeessä jätä rakkaudesta haaveilemista, mutta pyri kehittämään realistista otetta elämääsi. Olet sen ansainnut!

Onko se nujertamista jos sanoo että näytät olevan kävelevä klisee-kokoelma?

Vierailija
22/25 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, miehet kiusaavat myös toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minun korvaani erikoiselta.. Minkälaisissa porukoissa te oikein liikutte kun siellä on noin töykeitä ihmisiä? Ei mulle kyllä muut ihmiset ole olleet juuri koskaan töykeitä, miehet hyvinkin asiallisia ja mukavia aina. Ja ihan tavallisia työläisiä ollaan eikä mitään sen kummempia.

Vierailija
24/25 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa minun korvaani erikoiselta.. Minkälaisissa porukoissa te oikein liikutte kun siellä on noin töykeitä ihmisiä? Ei mulle kyllä muut ihmiset ole olleet juuri koskaan töykeitä, miehet hyvinkin asiallisia ja mukavia aina. Ja ihan tavallisia työläisiä ollaan eikä mitään sen kummempia.

Wt-porukoissa liikkuvat.

Vierailija
25/25 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska he ilkeilevät kaikille. Olen myös tutustunut miestyyppiin, ikävä kyllä, ja tullut siihen johtopäätökseen, että nämä miehet ovat luonteeltaan paskiaisia. Onneksi on myös paljon miehiä, jotka haluavat kohdella toisia ihmisiä kunnioittavasti ja kauniisti. Vielä niistä paskiaisista: nouse yläpuolelle, he ovat naurettavia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi