Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ovat niin ilkeitä minulle :(

Vierailija
13.01.2016 |

Olen kännissä ja itken täällä. Miksi miehet ovat aina hyljeksineet ja haukkuneet ja nujertaneet minua?! En ole tehnyt enkä sanonut heille mitään pahaa. Silloinkin kun olin pikkutyttö, pojat kiusasivat ja haukkuivat ulkonäköäni. :( Eikä juuri mikään ole niistä ajoista muuttunut. En ole näille edes puhunut mitään ja silti alkavat kiusaaman minua, aikuiset ihmiset. Jättäkää minut helvetti rauhaan tai tapan itseni! :( Joskus haaveilin rakkaudesta mutta en enää. Nyt haluan vain olla rauhassa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Ei me kaikki olla samanlaisia.

Vierailija
2/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta juominen niin saat ehkä enemmän arvostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Lopeta ryyppääminen. Pidä itsestäsi huolta. Parantuu samalla itseluottamus, ja et välitä siitä mitä idiootit sinusta sanovat. Nyt kun kärsit pahoista itsetunto-ongelmista, niin itket kännissä kotona.

Vierailija
4/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on myös monet miehet haukkuneet ja kritikoineet, vaikka olen ns. kivan näköinen ja menestynyt, tasapainoinen nainen. Osa miehistä on vaan sellaisia. Onhan osa naisistakin sellaisia, että haukkuvat ja vähättelevät miehiä. Kyse on paljon siitä, minkä merkityksen annat niille haukkumisille ja huomaatko ollenkaan, jos sinua joku edes vähän kehuu. Eli "kumpaa koiraa itsessäsi ruokit". Tiedätkö tuon kertomuksen intiaanipäälliköstä? Ja jos ei joku kehu, niin mene sinä peilin ääreen ja toista useaan kertaan "olen niin pirun hyvä, että minun ei tarvitse välittää nujertajista, hah-hah vaan heille".

Omaa itsetuntoani eivät nämä nujertajat ole suuremmin nakertaneet, varsinkin kun aloin kysyä heiltä selkeitä perusteluja haukkumisilleen. Yhden haukkujan takaa paljastui juuri potkut saanut ja katkeroitunut it-alan mies. Voit myös heittää muita kommentteja heille ja näyttää, tai ensin vaikka näytellä vahvempaa. Sano esim. "tiedätkö, että ihminen on kuin peili. Hän heijasta omat pelkonsa ja puutteensa itsestä ulospäin, vaikka ei koskaan sitä tunnustaisi", tai "tyhjät tynnyrit kolisevat eniten", tai "todella vahvalla ihmisellä ei ole tarvetta vähätellä ja haukkua muita. Heikoista en piittaa", ja käännä ylväästi selkäsi. Kehokieli merkitsee nimittäin paljon, myös sinulle itsellesi.

Vahva isä-tytär-suhde auttaa rakentamaan vanhaa minuutta, mutta sen voi hankkia myöhemminkin. Älä siis tee itsestäsi uhria.

Ehkä ongelmasi onkin se, että et ole koskaan sanonut kenellekään haukkujista "mitään pahaa". Opettele puolustautumaan, mutta aloita pienesti. Ja älä ihmeessä jätä rakkaudesta haaveilemista, mutta pyri kehittämään realistista otetta elämääsi. Olet sen ansainnut!

Vierailija
5/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettet ikinä kohdannut minua.

Vierailija
6/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps! Itse olen miettinyt samaa naisten kohdalla, mikä minussa on sellaista, että saan naisilta niin paljon ikävää kohtelua vaikka en kiinnitä heihin mitään huomiota? En koskaan lakkaa ihmettelemästä sitä. Minkäänlaisia kehuja on naisilta ihan turha odottaa, moni väittää ettei miehet kehu toisiaan, mutta kyllä minä enemmän miehiltä olen saanut kehuja kuin naisilta, en siis mitään "sellaisia" kehuja vaan ihan normi juttuihin liittyviä, esim. harrastuksiin ja sellaisiin. Ehkä kehuvat kohteliaisuuttaan, mutta kehuvat kuitenkin. Se on minulle jo lottovoitto jos joku tuttu nainen edes vastaa tervehdykseeni.

Silloin kun olin pikkupoika niin olin tyttöjen suosiossa, minulla oli varmaan kavereista suurin osa tyttöjä, tai ainakin 50%. Sitten kun tulin vanhemmaksi niin eipä ollut tyttöjä enää edes kavereina, sekin olisi jo saavutus jos pääsisin sinne paljon puhutulle friendzonelle. No ainahan sitä saa haaveilla.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
7/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa sulta huomiota. Muutaman kerran kun raivostut tai uhkailet erilaisilla tilanteeseen sopivilla toimenpiteillä tai sitten vittuilet takasin ne jättää sut rauhaan. Sähän voit halutessas tehdä mitä vaan. Ne kokee sut uhkana. Mä olen ymmärtänyt tän ja olen oikeasti voinut tehdä mitä vaan sen jälkeen kun kasvatin isomman egon kun cheekillä ;)

Vierailija
8/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne haluaa sulta huomiota. Muutaman kerran kun raivostut tai uhkailet erilaisilla tilanteeseen sopivilla toimenpiteillä tai sitten vittuilet takasin ne jättää sut rauhaan. Sähän voit halutessas tehdä mitä vaan. Ne kokee sut uhkana. Mä olen ymmärtänyt tän ja olen oikeasti voinut tehdä mitä vaan sen jälkeen kun kasvatin isomman egon kun cheekillä ;)

Ja lisään vielä, että sen kerran jälkeen kun olet sille yhdelle antanut huomiota, et enää ikinä edes katso siihen ihmiseen päin, kävele sen läpi sen jälkeen. Ja toista tätä muillekin kusipäille. Sähän voit oikeasti olla se joka määrää. Ja sitten kun se tilanne tulee että ne tarvii sulta jotain sä sanot niille viileästi kielteisen vastauksen ja virnistät. Voi kuinka usein se on mennyt niin.

Vierailija
9/25 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietty osittain niistä "miehistä" osa saattaa pitää myös negaamisen kaltaista iskemistekniikkaa ehkä toimivana, vaikka se onkin todella kusipäinen ja ilkeä lähestymistapa naisen näkökulmasta.

Vierailija
10/25 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sulle kaikkea hyvää, koita jaksaa, älä luovuta.

Vierailija
11/25 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet sanoo, että ovat alkaneet saamaan naisia kun ovat muuttuneet kusipäiksi. Mukavat miehet ovat vissiin naisten mielestä nössöjä. Vaikea uskoa tuohon.

Vierailija
12/25 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welcome to Hell!

Sinccis

Vierailija
13/25 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia minulla...Otan osaa. Eipä juuri ole uskoa rakkauteen 🙄

Vierailija
14/25 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta käytöstä, jos tuo pitää paikkaansa. En kyllä tunne kuin yhden, jolta tuollaista käytöstä naisia kohtaan voisi odottaa. Kestämisiä

mies51v

Vierailija
15/25 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa joka on kokenut tuota, ja usko pois: Sinä olet upea ja siksi aiheutat kateutta muissa! Älä välitä kusipäistä, ne eivät ansaitse sinua ja huomiotasi! Minä en itse huolisi kusipäistä, omaa egoansa pönkittävää ja muita kiusaavaa miestä, vaan kiltti herrasmies saa tämän neidin huomion, harmi vain että he ovat harvassa jotka aikuisten oikeasti arvostaa naisessa muutakin kuin ulkonäköä tai menestystä! Itse en tupakoi, juo juuri alkoholia, en kiroile ( inhoan uttiv sanaa yli kaiken) , en kiusaa/ syrji ketään ulkoisin perustein, vaan arvostan aivan muita asioita ihmisessä. Yritä arvostaa ja rakastaa itseäsi muiden mielipiteistä piittamatta! Oletko muuten minkä ikäinen??

T: Nainen37

Vierailija
16/25 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet vihaavat naisia. Kaikkia naisia. Miehet saattavat olla poikkeuksellisen kauniille naisille mielinkielin mutta eivät kunnioita kauniita naisia yhtään sen enempää kuin taviksiakaan. Myöskään hyvä jätkä -tyyppiset naiset ("miehet on mulle aina mukavia, ja tulen paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa!") eivät oikeasti ole arvostettuja miesten silmissä - miehet vihaavat heitäkin.

Pinnan alla kytee suunnaton viha kaikkia naisia kohtaan. Ihan kaikkia. 

Vierailija
17/25 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet vihaavat naisia. Kaikkia naisia. Miehet saattavat olla poikkeuksellisen kauniille naisille mielinkielin mutta eivät kunnioita kauniita naisia yhtään sen enempää kuin taviksiakaan. Myöskään hyvä jätkä -tyyppiset naiset ("miehet on mulle aina mukavia, ja tulen paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa!") eivät oikeasti ole arvostettuja miesten silmissä - miehet vihaavat heitäkin.

Pinnan alla kytee suunnaton viha kaikkia naisia kohtaan. Ihan kaikkia. 

Toivottavasti sulla on kunnon lääkitys.

Pyydä ensi käyntikerralla vahventamaan.

Vierailija
18/25 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli-uli-uli-uli. Kasvata selkäranka!

Vierailija
19/25 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se nyt on vaan sellaista vuorovaikutusta. En usko että se on sinun syytäsi varsinaisesti.

Vierailija
20/25 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vihaavat naisia. Kaikkia naisia. Onnellisimpia ovat naiset, jotka eivät miehiä tarvitse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi