Kånken, repuista huonoin?
Siskoni osti sellaisen Fjällrävenin Kånken-repun. Se on pieni, ruma, epäkäytännöllinen ja maksaa saman kuin oikeasti hyvä reppu. Silti moni ostaa sellaisen. Oletko itse ostanut? MIksi???
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Palstan Kånken-jankkaaja taas vauhdissa. :D
Siskollasi on varmaan myös Converset? Mahtaa ärsyttää, mutta koita kestää.
Unohdit Jopon listalta! Tämä on kyllä mun yksi lemppari näistä palstahulluista.
Totta tosiaan, Jopo! Onneksi nyt on talvi, niin se on todennäköisesti pyöräkellarissa eikä katukuvaa rumentamassa. AP tosin odottanee jo kauhulla kevättä ja sitä hirveää näkyä, kun sisko viilettää menemään Jopollaan Kånken selässä ja Converset jalassa pitkin Porvoon katuja. :D
Vierailija kirjoitti:
Totta tosiaan, Jopo! Onneksi nyt on talvi, niin se on todennäköisesti pyöräkellarissa eikä katukuvaa rumentamassa. AP tosin odottanee jo kauhulla kevättä ja sitä hirveää näkyä, kun sisko viilettää menemään Jopollaan Kånken selässä ja Converset jalassa pitkin Porvoon katuja. :D
Kyllä, parempi panna hiukset nutturalle, niin eivät lennä silmille. :)
Olen sikäli syyllinen, että olen sallinut lapsen ostaa mummolta saamillaan synttärilahjarahoilla pahamaineisen Kånkenin.
Itse vähän samaa olen miettinyt. Kun ne Kånkenin hihnat on tosi ohuet lirut ja sijaitsevatkin melko kaukana toisistaan. Kuinka hyvä ja tukeva sitä oikeasti on selässään kantaa? Eikä siis vaan yhdellä olalla, vaan kahdella. Eikö mieluummin kannattaisi hankkia laadukas päiväreppu, esim. Haglöfsilta?
Vai hankitaanko Kånken vain imagon ja statuksen vuoksi? Ominaisuuksilla ei ole edes väliä?
em ole ostanut mutta munkin sisko omistaa sellaisen :(
miks niitä pikkusia muotireppujenretaleita näkyy jokaisen (lähes) selässä? ja hinta 60+e. typerä ihmimnen kun on muodin orja. kertakaikkiaan.
konkenmuotiinkyllästynyt kirjoitti:
miks niitä pikkusia muotireppujenretaleita näkyy jokaisen (lähes) selässä? ja hinta 60+e. typerä ihmimnen kun on muodin orja. kertakaikkiaan.
puhut asiaa!
Pian menevät muodista ja taas saa käyttää rauhassa seuraavatkin vuosikymmenet. Ainoa reppu, joka ei paina paljon tyhjänä.
Palstan Kånken-jankkaaja taas vauhdissa. :D
Siskollasi on varmaan myös Converset? Mahtaa ärsyttää, mutta koita kestää.