Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Svane Zenit-sänky!

selkäsärkyinen ja väsynyt
13.01.2016 |

Hei,
noin kk nukkunut Svane Zenit sängyllä ja nyt selkä, niska ja joka paikka ihan jumissa!! Laadukas sänky osoittautui pettymykseksi? Voiko tilanne vielä muuttua ja selkä tottua? Olen tottunut nukkumaan jämäkämmällä sängyllä ja tämä nykyinen on jotenkin pehmeä ja samalla kova ja upottaa vääristä paikoista. Piti olla sopiva kaiken kokoisille. Pyh sanon minä!

Onko kellään kokemusta ko. sängystä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vanhaan keskusteluun, kun olisin itse kaivannut arvioita sängyistä ennen ostopäätöstä.

Zenitistä valitettavasti sama kokemus, alaselkä todella kipeä (ei mitään ongelmaa aiemmin) eikä hyvää asentoa tuntunut löytyvän millään. Nukun yleensä hyvin melkeinpä sängyssä kuin sängyssä ja vanhemmasta Svanen mallista oli pohjalla aivan erinomainen kokemus, mutta pettyneenä oli pakko luopua Zenitistä ja selkäkipukin helpotti vaihdon myötä.

Jokaisella on omanlaisensa vartalo, joten kovemmasta sängystä pitävälle voi hyvinkin sopia - ihan kaikille en oman kokemukseni perusteella voi suositella, vaikka geelin mainostetaan olevan sopiva nukkujan painosta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä