Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö kukan enää zumbassa?

Vierailija
13.01.2016 |

Kaupungissamme on suurimman jumppaseuran zumbatunti-tarjonta kutistunut yhteen ainoaan vaivaiseen tuntii, ja sekin on aamulla! Onko zumba jo niin out vai mitä helvettiä? Ennen oli tunteja 2-4 päivässä! Kyllähän siellä zumbatunnteilla on pitkään tuoksahtanut virtsankarkailu ja estrogeenin puute, mutta itse kyllä siitä tykkäsin. :( Mitä tilalle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyhh, veit viimeisetkin halut mennä zumbatunnille... Koskaan en ole käynyt. Eiköhän se ala olla aika mennyttä. Perusjutut jäävät, muotijutut tulevat ja menevät.

Vierailija
2/4 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä tilalle? Lavis? Kokemuksia? Lattareita en jaksa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vakavissani harkinnut aikuisbalettia tai jotain modernia sellaista sinne suuntaan... :D Pidän tanssista mutten halua mitään vanhusten tansseja, eikä lattaritkaan kiinnosta eikä ylipäätään mikään pareittain tehtävä. Koreografiset jumpat ovat ok, mutta eihän ne nyt mitään tanssia ole. Silti mitä koreografisempaa aina sen mukavampaa.

Vierailija
4/4 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vakavissani harkinnut aikuisbalettia tai jotain modernia sellaista sinne suuntaan... :D Pidän tanssista mutten halua mitään vanhusten tansseja, eikä lattaritkaan kiinnosta eikä ylipäätään mikään pareittain tehtävä. Koreografiset jumpat ovat ok, mutta eihän ne nyt mitään tanssia ole. Silti mitä koreografisempaa aina sen mukavampaa.

Minä en niinkään välitä siitä koreografiasta, ja zumbassa on juuri ollut se vapaus "tanssia" oman maun mukaan. Lattarit oli just sitä saman koreografian veivaamista ja rakentamista. Mahtavalla volyymilla paukutettu musiikki oli myös zumban vetonaula itselleni ja ohjaajien innokkuus ja energisyys. Tosin sitä innokkuutta ja energisyyttä ei enää viime aikoina paljon ollut nähtävissä, vaan zumbatunneista oli selvästi tullut monelle ohjaajalla pakkopullaa ja pikkusievää keikistelyä.