Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia lainoja+tuloja ihmisillä on?

Vierailija
13.01.2016 |

Kiinnostaisi tietää millaisilla tuloilla olette saaneet lainoja ja minkä suuruisia? Itse haaveilen 140 000€ lainasta, mutta tällä hetkellä olen sairaslomalla ja käteen jää kuussa 1900 €, joten pankit eivät varmaan riemusta hihkuen myönnä lainaa :D toivon kuitenkin pääseväni syksyllä oman alan töihin, jolloin tulot ovat yli 3000€ yhteensä ja pankki onkin lainan jo luvannut siihen tilanteeseen :)

Mutta miten siis muilla? Ja missä päin asutte? Meillä on haaveissa talo Pohjois-Savossa pienemmässä kylässä, joten hintataso ei ole ihan niin korkea.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ala yksityiskohtia luettelemaan, mutta velkaa on vähän, jonka saan pian maksettua pois. Sitten olen velaton ja sellaisena meinaan pysyä. Ainut velka jonka ottaisin, olisi asuntolaina, mutta se edellyttäisi vakaata työsuhdetta. Haaveeksi jää oma asunto. Vuokralla joudun olemaan.

Vierailija
2/4 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kanssa yhteinen 200 tonnin asuntolaina. Meillä yhteenlasketut bruttokuukausitulot vaihtelevat 3000-5500 välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kanssa lainaa jälellä noin 75 000€. Yhteenlaskettu vuosinetto noin 60 000€. Otettiin lainaa 120 000€ alunperin.

Vierailija
4/4 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin lainaa 150000 kun palkkatuloni olivat n. 1500€/kk + 400€/kk osinkoja ja aikomus ottaa alivuokralaisia joilta vuokratuloja 600-900€/kk. Lisäksi mulla oli tuohon aikaan yrityslainaa 35k.

Nyt lainaa jäljellä joku 120000, palkkaa saan 800€, soviteltua työmarkkinatukea n. 500, ja kohta alan saamaan vuokratuloja 1000€/kk. Yrityslainaa on jäljellä joku 15k. Ois tarkoitus myös myydä tuo talo mahdollisimman pian.

Lyhennysvapaita oon ottanut kolme kertaa (homma alkoikin vuoden mittaisella lyh. vapaalla) ja nyt oon taas lyhennellyt muutamalla satasella/kk. Minkäs teet kun tulot on pienet, ja äippävapaallakin on ollut pari vuotta tossa välissä. Nykysellään en mitään lainaa edes saisi, tosin pankissa ne on oikein mielellään säilyttäneet mut asiakkaanaan vaikka lainaa onkin pitänyt ronkkia monta kertaa. Välillä ihmettelen itsekin miten oon näillä tuloilla saanut mitään maksettua mutta parempi näin kun että ois vuokralla asunut tuon ajan. Ja mies on osa-aikatyöttömänä koti-isänä osallistunut parhaansa mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän