Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ne uggit oikeasti hyvät ja lämpimät?

Vierailija
12.01.2016 |

Kysymys otsikossa. Lisäksi kiinnostaa, että pitääkö ne yhtään vettä?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaat ovat.

Vierailija
2/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukkaat ovat.

No voi harmi :( Mä tarttisin kyllä pitoakin kengältä. Olen vuosia metsästänyt itselleni kelpaavia talvikenkiä, mutta alkaa vaikuttaa siltä etten koskaan tule löytämään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät tosiaan on, vedenpitävyydestä en tiedä, mutta liukkaat on. Nastoja alle!

Vierailija
4/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne lämpimät. 

vedenpitävyyttä voi lisätä niillä suihkeilla. Tosiaan liukkaatkin. Eikä niitä ole oikein -ihme kyllä- suunniteltu pakkasiin, kun pohja napsahtaa päkiän kohdalta helposti poikki.

Vierailija
5/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyselin joskus, kannattaako lapsille ostaa uggien tyyppisiä kenkiä. Mulle vastattiin, että kuomat on lämpimämpiä. Niissähän olis pitoakin... Eli mars prismaan ap ':D

Vierailija
6/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyselin joskus, kannattaako lapsille ostaa uggien tyyppisiä kenkiä. Mulle vastattiin, että kuomat on lämpimämpiä. Niissähän olis pitoakin... Eli mars prismaan ap ':D

Kyllä mä tänään junaa odotellessa vähän salaa kadehdin sitä vieressä seisovaa mammaa jolla oli kuomat jalassa :D

Voi kun kuoma tajuaisi ruveta valmistamaan jotain ihan hiukkasen tyylikkäämpää saapasta, ostaisin heti!

Ap

Vierailija
7/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään napsahtele poikki, jos on aidot UGGit. Ne ovat aitoa turkista ja lämpimämpiä en tiedä. En varmaan uittaisi lammasturkkiakaan, joten et näitäkään eli ovat pakkaskelin saappaat. Suihkeilla suojataan. Pohjat vain ovat valitettavasti aika liukkaat.

Vierailija
8/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todennut bearpawt parhaiksi uggeiksi, ugg uggit on aika huonot ja liukkaat, emut on liian lötköt, mutta ei niin liukkaat kuin uggit.

Vierailija
9/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lämpimät ne on, näillä keleillä erittäin passelit, mutta ei kyllä vettä kestä.

Vierailija
10/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään napsahtele poikki, jos on aidot UGGit. Ne ovat aitoa turkista ja lämpimämpiä en tiedä. En varmaan uittaisi lammasturkkiakaan, joten et näitäkään eli ovat pakkaskelin saappaat. Suihkeilla suojataan. Pohjat vain ovat valitettavasti aika liukkaat.

Ugg on kengän malli, eikä mikään merkki, tarkoitat varmaan deckersin uggeja ns. "aidoilla".

Vierailija
11/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mites kun esim. tänään kenkiin tarttui lunta joka sitten junassa suli, kaipa ne tämmöiset pitää? En minä lätäkköleikkeihin niitä meinannutkaan, mutta kastuuhan ne kuitenkin...

Jos on aitoa turkista, niin ovatkin kyllä varmasti lämpimät!

Ap

Vierailija
12/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uggit on tunnettu tuosta poikki menemisestä, johtuu pohjan materiaalista.

Ne on tarkoitettu australiaan yms.

Vierailija
13/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja piti sanoa että aidot UGGit ei kyllä napsahda poikki ja niissä on hyvät pohjat.

Vierailija
14/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi vetää oelkät uggit jalkaa ilman sukkiakin eikä varpaat jäädy. Niihin voi kyllä laittaa lisäpohjat.. suutari liimaa vaan pohjiin :) itellä ei uggeissa oo, mutta saappaissa on. Suht huomaamattomat, jos väri oikea.

Vierailija
15/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja piti sanoa että aidot UGGit ei kyllä napsahda poikki ja niissä on hyvät pohjat.

Napsahtaa, ne on tunnettu siitä, deckersin uggit siis, ne on ne, joita te luulette "aidoiksi", googleta vaikka.

Ja mitään aitoja uggeja ei ole olemassa, koska se ei ole merkki, vaan kenkämalli.

Katsokaa vaikka joku love from australia, jos haluatte nähdä oikeasti laadukkaita uggeja.

Vierailija
16/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kuukausi takaperin Timberlandit ja ai jumpe kun on hyvät!! Saumat pitää vettä (toki kannattaa säännöllisin ajoin suihkuttaa suoja päälle, ettei nahka kärsi), ja nyt näillä kovilla pakkasilla ei ole varpaat palellut kertaakaan, vaikka mulla on siellä vaan ihan normi puuvillasukka sisässä. Toisaalta niissä ei myöskään jalat hikoa, kun ovat sisältäkin nahkaa. Ärsyttävä puoli on se, että pohjan kuviointi on sellanen, että hiekoitussoraa jää sinne kiinni, ja ne terävät kivenpalat vissiin aika tehokkaasti tuhoo kengänpohjat, eli niitä saa vähän väliä olla kaivamassa sieltä pois. Olivat myös uutena ihan hullun jäykät, mäkin lähdin heti suoraan ajamaan niillä autoo eikä ehkä ollu ihan paras mahdollinen idea... :D mutta nyt kuukauden ahkeran käytön jälkeen jo ihan hyvin pehmentyneet. Ulkonäkö ei tietty välttämättä kaikkiin iske, mutta mä tykkään just ton tyylisistä. :)

Vierailija
17/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomat on myös liukkaat. Niihin on laitettava nastat.

Feikki-uggit on todella todella lämpimät. Ja liukkaat. Jotkut laittaa uggeihin erilaiset pohjat. Itse en vaan tajua miksi ostaa turkiskengät ja maksaa merkistä satoja euroja kun alle 10 euron saa yhtä lämpimät feikit.

18/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta Uggeista on vain niiden kamalan ulkonäön puolesta, anteeksi kaikille Ugg-faneille. Mutta kannattaa ostaa sellaisilta kenkäfirmoilta, jotka valmistavat kenkiä nimenomaan tänne Suomen ilmastoon. Esimerkiksi Sieviltä ostin juuri erittäin lämpimät, tukevat ja hyvännäköiset talvikengät korkealla varrella, lampaanvillaisella sisuksella, kengänpohjat ovat kuin Nokian renkaat, loistava pito. Hinta tietysti oli aika suolainen, 240 €, mutta noilla kuljenkin sitten ainakin seuraavat 4-7 talvea. Halti on toinen hyvä merkki.

Vierailija
19/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kanivuoriset nahkasaappaat, ei tarvitse sukkia välttämättä laisinkaan, erittäin hyvä ja pitävä pohja. Ne on sellaiset jykevät bootsityyliset, sopivat myös hameen kanssa.

Vierailija
20/46 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugg on kyllä merkki eikä malli!

Ovat erittäin lämpimät eikä jalat hikoa. Vettä eivät kestä ja ovat suhteellisen liukkaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi