Mies kestää vain 5 min...
Seksissä.. Olen ollut suhteessa aikaisemmin vain naisten kanssa ja nyt 27 -vuotiaana ensimmäisen kerran suhteessa miehen kanssa. Onko oikeasti normaalia, että miehellä kestää tulla maksimissaan 5 min. Yleensä se on noin minuutin sessio. Siinä sitten ihmettelen että jahas pitikö tässä nyt saada itse jotain? Mies aina kovasti haluaa lämmitellä minua käsin aluksi, mutta olen pahoillani, mutta hän ei ole siinä kovin hyvä.. Enkä näin suhteen aluksi halua heti alkaa neuvomaankaan. Turhauttavaa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Huomaa miksi on parisuhteet menny reisille, kommunikoinnissa selkeä puute.
Juuri näin, suutyö on se mikä pitää parisuhteen elossa - kaikin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Hoidelkaa nopeat miehet ensin niin toinen kerta kestää pidempään. Kännissä kestää kauemmin. Siinä on vaara alkoholisoitua jos nainen on halukasta laatua.1
Puoli pulloa viiniä (esim.) ei vie haluja eikä kykyjä mutta pidentää kestoa.
Mun mies kestää ehkä puoli minuuttia. 5min olisi jo juhlaa.
Saan harvoin orkun aktiivisession aikana. Yleensä homma on ohi ennen kuin ehdin edes lämmetä. Eikä mies ole käsistään kovin hyvä. Hoitelen toisinaan itse itseni yksikseni. Toisaalta seksi ei ole minulle kovin tärkeää, joten ei ole noussut esteeksi muuten hyvän miehen kanssa. Ehkä jos olisi tottunut alusta pitäen oikeaan "oriin", saattaisin sellaisen jälkeen olla eri mieltä. ;)
Myös minä laukean nopeasti jos seksikerrat ovat hyvin harvoin. Kuukauden kun pihtaa, niin varmasti on herkässä. Toisaalta jos muutaman kerran saa viikossa, niin kestokin on taattu.
Mitä pirua tämä sössötys jostain parisuhteen alusta ja neuvomattomuudesta on?
Jos kumppani ei tee jotain niin kuin toivoisit niin rohkeasti vain ohjeistat! Tuo on aivan naurettavaa, että et uskalla sanoa tai ohjata toista koska olette vasta tavanneet. Jos se kumppani vetää siitä kilarit tai ottaa itseensä niin tuskin on hyvä kumppani ja väistit luodin!
Rohkeutta kommunikointiin!
Esileikin jälkeen pystyn lykkimään tuon 5 min ja sen jälkeen nuolen kunnes alkaa taas seisomaan jolloin panen lisää.
AP kirjoitti:
Enkä näin suhteen aluksi halua heti alkaa neuvomaankaan.
Älä ihmeessä kerro mitään miehelle että mitä haluat! Varsinkaan alussa, ei siitä hyvä seuraa että mies tietäisi mitä hänen pitäisi tehdä. Parempi vaan odotella useampi vuosi ja katsoa että jos mies osaa lukea ajatuksia.
Hoidelkaa nopeat miehet ensin niin toinen kerta kestää pidempään. Kännissä kestää kauemmin. Siinä on vaara alkoholisoitua jos nainen on halukasta laatua.1